يکشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۴
فرهنگی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

ورود افراد و نهادهای دولتی و غیردولتی بدون مجوز ادارات آموزش و پرورش به مدارس ممنوع است/ تنبیه بدنی دانش آموزان در مدرسه ممنوع و با متخلفان برخورد جدی می شود

ورود افراد و نهادهای دولتی و غیردولتی بدون مجوز ادارات آموزش و پرورش به مدارس ممنوع است/ تنبیه بدنی دانش آموزان در مدرسه ممنوع و با متخلفان برخورد جدی می شود
کرمان رصد - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه ورود افراد و نهادهای دولتی و غیردولتی بدون مجوز ادارات آموزش و پرورش به مدارس ممنوع است گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان در مدرسه ممنوع و با متخلفان برخورد جدی می شود.
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه ورود افراد و نهادهای دولتی و غیردولتی بدون مجوز ادارات آموزش و پرورش به مدارس ممنوع است گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان در مدرسه ممنوع و با متخلفان برخورد جدی می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان محمد رضا فرحبخش از مدیران مدارس خواست تا بر اساس ظرفیت موجود مدارس و بر مبنای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، برنامه یکساله برای مدارس تدوین و عملیاتی کنند.
وی با تاکید بر جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل گفت: مدرسه به‌عنوان کانون محله می‌تواند با استفاده از ظرفیت محلات در جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل گام‌های بلندی بردارد.
فرحبخش با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان امانت‌های الهی هستند، تصریح کرد: معلمان می‌توانند با زبان عملی خود برنامه‌های آموزش و پرورش را برای دانش‌آموزان تبیین کنند و تاثیر بسزایی در شرایط فعلی داشته باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از مدیران مدارس به عنوان کشتی نجات و ناخدای مدرسه نام برد و افزود: اگر مدیر مدرسه بخواهد و اراده محکم و استواری داشته باشد تمام آمال ها و آرزوهای نظام تعلیم و تربیت در مدرسه محقق می شود.
محمدرضا فرحبخش با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های اصلی و گران بهای ایران اسلامی هستند تاکید کرد: باید مانند فرزندان خود مراقب دانش آموزان باشیم زیرا آسیب به دانش آموزان، لطمه به آینده کشور است.
وی تاکید کرد: تنبیه بدنی دانش آموزان در مدرسه ممنوع و خط قرمز ما در آموزش و پرورش است و با متخلفان برخورد جدی می شود.
فرحبخش توانمند سازی دانش آموزان در زمینه استفاده موثر از فضای مجازی را ضروری دانست و افزود: تعامل و همکاری مدارس و خانواده بسیاری از مشکلات پیش روی نظام تعلیم و تربیت را به حداقل می رساند و ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی را در پی دارد.


نظرات شما