کرمان رصد

آخرين مطالب

راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد اجتماعي

راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: راه شهید سلیمانی هیچ وقت خاموش نخواهد شد و تا زمانی که تهدید و ناامنی در جهان وجود دارد راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین غبارروبی، ادای احترام و تجدید میثاق یگان‌های ارتش مستقر در کرمان با شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در گلزار شهدای بین‌الملی کرمان به مناسبت روز ارتش برگزار شد. امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با تسنیم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید سپهبد صیاد شیرازی، اظهار داشت: ما برای همیشه مدیون خون شهدا هستیم. وی با بیان اینکه مراسم دهه ارتش از بیست و یکم فروردین ماه آغاز شده است، گفت: برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت دهه ارتش در استان کرمان تدارک دیده شده که بخشی از آن در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه اطعام ایتام و توزیع جهیزیه بین زوجین نیازمند یکی از این برنامه‌ها است که با همکاری کمیته امداد استان کرمان انجام شده است، ادامه داد: رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان نیز فردا در کرمان برگزار می‌شود. ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد4 ویژگی ارتش ایران را از سایر ارتش‌های دنیا ممتاز کرده است وی با اشاره به اینکه به خود افتخار می‌کنیم که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستیم، افزود: به خودمان می‌بالیم که به عنوان یکی از ارکان مهم ایجاد امنیت و بازدارندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح حضور داریم. امیر غلامعلیان با بیان اینکه نام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات دشمن بازدارندگی دارد و این بازدارندگی مطمئن باعث شده که مردم ما در اقصی نقاط کشور احساس آرامش کنند، گفت: امیدواریم تحت رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری بتوانیم پرچم پرافتخار نظام جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم. وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را از ابتدای جوانی تا زمان شهادت فدای امنیت کشور کرد و این سند پر افتخار زندگی شهید سلیمانی است، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم نسبت به تکریم شهدا و ادامه راه آنها تلاش کنیم. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه راه شهید سلیمانی هیچ وقت خاموش نخواهد شد و تا زمانی که تهدید و ناامنی در جهان و تهدید برای جهان اسلام وجود دارد راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت، افزود: دشمن بداند که راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد. امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه هر تهدیدی از سوی دشمن در کسری از ثانیه پاسخ داده خواهد شد، گفت: دشمن همیشه نگران پاسخ در مقابله با حمله به مواضع ایران بماند. انتهای پیام/511/

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: راه شهید سلیمانی هیچ وقت خاموش نخواهد شد و تا زمانی که تهدید و ناامنی در جهان وجود دارد راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین غبارروبی، ادای احترام و تجدید میثاق یگان‌های ارتش مستقر در کرمان با شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در گلزار شهدای بین‌الملی کرمان به مناسبت روز ارتش برگزار شد.
امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با تسنیم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید سپهبد صیاد شیرازی، اظهار داشت: ما برای همیشه مدیون خون شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه مراسم دهه ارتش از بیست و یکم فروردین ماه آغاز شده است، گفت: برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت دهه ارتش در استان کرمان تدارک دیده شده که بخشی از آن در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه اطعام ایتام و توزیع جهیزیه بین زوجین نیازمند یکی از این برنامه‌ها است که با همکاری کمیته امداد استان کرمان انجام شده است، ادامه داد: رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان نیز فردا در کرمان برگزار می‌شود.
ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد4 ویژگی ارتش ایران را از سایر ارتش‌های دنیا ممتاز کرده است وی با اشاره به اینکه به خود افتخار می‌کنیم که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستیم، افزود: به خودمان می‌بالیم که به عنوان یکی از ارکان مهم ایجاد امنیت و بازدارندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح حضور داریم.
امیر غلامعلیان با بیان اینکه نام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات دشمن بازدارندگی دارد و این بازدارندگی مطمئن باعث شده که مردم ما در اقصی نقاط کشور احساس آرامش کنند، گفت: امیدواریم تحت رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری بتوانیم پرچم پرافتخار نظام جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.
وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را از ابتدای جوانی تا زمان شهادت فدای امنیت کشور کرد و این سند پر افتخار زندگی شهید سلیمانی است، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم نسبت به تکریم شهدا و ادامه راه آنها تلاش کنیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه راه شهید سلیمانی هیچ وقت خاموش نخواهد شد و تا زمانی که تهدید و ناامنی در جهان و تهدید برای جهان اسلام وجود دارد راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت، افزود: دشمن بداند که راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد.
امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه هر تهدیدی از سوی دشمن در کسری از ثانیه پاسخ داده خواهد شد، گفت: دشمن همیشه نگران پاسخ در مقابله با حمله به مواضع ایران بماند.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621263/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اینستاگرامی‌ها ماندند و پس گرفتند

استعفا، تغییر شغل و ترک کار پرستاران

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه؟ توقف در بدیهیات

اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

(تصاویر) این 2 خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

جدایی شورا از زاکانی

سهامداران بودجه

اعتراضات دانشجویی؛ مقایسه با آمریکا کمکی به طرفداران وضع موجود نمی‌کند

واکنش روزنامه شهرداری تهران به افشای قرارداد 2 میلیارد یورویی: آقای دادستان کجاست؟

خروج علیه شهردار

مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی

بازداشت قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان

ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

سکونت 10 میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار

میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد

تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

59 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم

آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

راز پروند مفقودی دختر بچه 11 ساله اصفهانی فاش شد

ماجرای کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو

کاهش قیمت ارز پس از ورود مجلس

3 سال پس از یکدستی قدرت؛ موقعیت طلایی یا گره کور؟

صدها هزار ستاره زیبا در یک خوشه

تصویر روز ناسا ؛ ملاقات دنباله‌دار، ماه، مشتری و اورانوس!

اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه در سال 1403 برگزار می‌شود.

ایجاد حفره 8 متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع

عملیات ساخت 103 مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد

هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

شکایت میراث، ساخت‌و‌ساز در یک شهرک جیرفت را متوقف کرد

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی

اولین لایه فلزی دو بعدی ساخته شد

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها