کرمان رصد

آخرين مطالب

خانه‌دار شدن بخشی از جامعه بدون کمک نهادهای حمایتی میسر نیست اجتماعي

خانه‌دار شدن بخشی از جامعه بدون کمک نهادهای حمایتی میسر نیست
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - امام جمعه کرمان، گفت: مسکن در راس نیازهای بشر است و خانه‌دار شدن بخشی از افراد جامعه بدون کمک مجموعه‌های حمایتی امکان‌پذیر نیست. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در دیدار مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت 21 فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران، اظهار داشت: اصل تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ابتکار ارزشمند و ارزشی امام راحل بود و رفته رفته ماموریت‌های مهم و حساسی به ویژه در بحث مسکن محرومین و روستاییان به این نهاد واگذار شد. وی با بیان اینکه در حوزه روستایی با کمبود مسکن مواجه هستیم، گفت: متاسفانه تعدادی از روستاییان ما یا مسکن ندارند و یا اینکه مسکن آنها مقاوم نیست که ورود در این حوزه اهمیت زیادی دارد. امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه می‌طلبید در کشور یک نهاد به صورت جهادی و تکلیف‌ محوری این مسئولیت را به عهده بگیرد، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهاد قابل اعتماد و ارزشمند است که تاکنون کارهای مهمی را برای کشور انجام داده است. وی با بیان اینکه مسکن ضرورت و نیاز هر انسان است و می‌توان آن را در راس نیازهای بشر دانست، گفت: واقعیت این است که خانه‌دار شدن تعدادی از افراد جامعه بدون کمک مجموعه‌های حمایتی امکان‌پذیر نیست. علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در کنار خانه‌دار شدن افراد، ساخت مسکن مقاوم در جای مناسب نیز اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: بنیاد مسکن به رسالت خود در این حوزه به خوبی عمل کرده است. وی بیان کرد: مسکن‌دار کردن افراد جامعه، به‌ویژه قشر محروم در روستاها و ساخت مسکن مقاوم و مناسب با منطقه به طور کارشناسی و مهندسی یکی از خدمات بزرگ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان یکی از بنیادهای فعال کشور است که با وجود گستردگی و تنوع اقلیمی استان موفق و خوب عمل کرده است، گفت: خدمت در این حوزه آرامش و امنیت مردم را به دنبال دارد و امیدواریم بستر خانه‌دار شدن آن هم مسکن مقاوم برای همه فراهم شود. مهدی محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه 21 فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب است، اظهار داشت: این نهاد برای کمک به خانه‌دار شدن مردم به ویژه در روستاها تشکیل شد. وی با بیان اینکه در اوایل تشکیل این نهاد، کارهای محدودی را انجام می‌داد، گفت: پس از تصویب اساسنامه بنیاد مسکن در مجلس، عملا به عنوان یک نهاد تخصصی در حوزه مسکن ورود کرد. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در حوزه عمرانی طرح هادی روستاها با نگاه توسعه روستایی تهیه شده است، افزود: 200 میلیارد تومان اعتبار در بحث قیر رایگان دریافت کردیم تا آسفالت معابر روستایی انجام شود. وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود، ادامه داد: در بحران‌ها نیز متولی بازسازی بنیاد مسکن است که نه تنها در استان کرمان که دیگر استان‌ها نیز ورود کردیم. انتهای پیان/511/

امام جمعه کرمان، گفت: مسکن در راس نیازهای بشر است و خانه‌دار شدن بخشی از افراد جامعه بدون کمک مجموعه‌های حمایتی امکان‌پذیر نیست. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در دیدار مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت 21 فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران، اظهار داشت: اصل تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ابتکار ارزشمند و ارزشی امام راحل بود و رفته رفته ماموریت‌های مهم و حساسی به ویژه در بحث مسکن محرومین و روستاییان به این نهاد واگذار شد.
وی با بیان اینکه در حوزه روستایی با کمبود مسکن مواجه هستیم، گفت: متاسفانه تعدادی از روستاییان ما یا مسکن ندارند و یا اینکه مسکن آنها مقاوم نیست که ورود در این حوزه اهمیت زیادی دارد.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه می‌طلبید در کشور یک نهاد به صورت جهادی و تکلیف‌ محوری این مسئولیت را به عهده بگیرد، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهاد قابل اعتماد و ارزشمند است که تاکنون کارهای مهمی را برای کشور انجام داده است.
وی با بیان اینکه مسکن ضرورت و نیاز هر انسان است و می‌توان آن را در راس نیازهای بشر دانست، گفت: واقعیت این است که خانه‌دار شدن تعدادی از افراد جامعه بدون کمک مجموعه‌های حمایتی امکان‌پذیر نیست.
علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در کنار خانه‌دار شدن افراد، ساخت مسکن مقاوم در جای مناسب نیز اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: بنیاد مسکن به رسالت خود در این حوزه به خوبی عمل کرده است.
وی بیان کرد: مسکن‌دار کردن افراد جامعه، به‌ویژه قشر محروم در روستاها و ساخت مسکن مقاوم و مناسب با منطقه به طور کارشناسی و مهندسی یکی از خدمات بزرگ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان یکی از بنیادهای فعال کشور است که با وجود گستردگی و تنوع اقلیمی استان موفق و خوب عمل کرده است، گفت: خدمت در این حوزه آرامش و امنیت مردم را به دنبال دارد و امیدواریم بستر خانه‌دار شدن آن هم مسکن مقاوم برای همه فراهم شود.
مهدی محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه 21 فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب است، اظهار داشت: این نهاد برای کمک به خانه‌دار شدن مردم به ویژه در روستاها تشکیل شد.
وی با بیان اینکه در اوایل تشکیل این نهاد، کارهای محدودی را انجام می‌داد، گفت: پس از تصویب اساسنامه بنیاد مسکن در مجلس، عملا به عنوان یک نهاد تخصصی در حوزه مسکن ورود کرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در حوزه عمرانی طرح هادی روستاها با نگاه توسعه روستایی تهیه شده است، افزود: 200 میلیارد تومان اعتبار در بحث قیر رایگان دریافت کردیم تا آسفالت معابر روستایی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود، ادامه داد: در بحران‌ها نیز متولی بازسازی بنیاد مسکن است که نه تنها در استان کرمان که دیگر استان‌ها نیز ورود کردیم.
انتهای پیان/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/619938/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اینستاگرامی‌ها ماندند و پس گرفتند

استعفا، تغییر شغل و ترک کار پرستاران

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه؟ توقف در بدیهیات

اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

(تصاویر) این 2 خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

جدایی شورا از زاکانی

سهامداران بودجه

اعتراضات دانشجویی؛ مقایسه با آمریکا کمکی به طرفداران وضع موجود نمی‌کند

واکنش روزنامه شهرداری تهران به افشای قرارداد 2 میلیارد یورویی: آقای دادستان کجاست؟

خروج علیه شهردار

مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی

بازداشت قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان

ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

سکونت 10 میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار

میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد

تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

59 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم

آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

راز پروند مفقودی دختر بچه 11 ساله اصفهانی فاش شد

ماجرای کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو

کاهش قیمت ارز پس از ورود مجلس

3 سال پس از یکدستی قدرت؛ موقعیت طلایی یا گره کور؟

صدها هزار ستاره زیبا در یک خوشه

تصویر روز ناسا ؛ ملاقات دنباله‌دار، ماه، مشتری و اورانوس!

اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه در سال 1403 برگزار می‌شود.

ایجاد حفره 8 متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع

عملیات ساخت 103 مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد

هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

شکایت میراث، ساخت‌و‌ساز در یک شهرک جیرفت را متوقف کرد

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی

اولین لایه فلزی دو بعدی ساخته شد

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها