کرمان رصد

آخرين مطالب

640 امدادگر و نجاتگرحوادث جاده ای استان کرمان را پوشش می دهند اجتماعي

640 امدادگر و نجاتگرحوادث جاده ای استان کرمان را پوشش می دهند
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش خبرنگارمهر، رضا فلاح روز دوشنبه در نشست خبری افزود: بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان و امداد و نجات از روز 24 اسفند تا 17 فروردین همزمان با سفرهای مردم در حال اجراست و شعار حوزه جوانان، «سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» و شعار حوزه امداد و نجات نیز «همراهتان هستیم» می‌باشد. وی افزود: امدادگران، داوطلبان و جوانان در این طرح اقداماتی از جمله کاهش تلفات، بهبود رفتارهای ترافیکی و پوشش حوادث را طی ایام نوروز انجام می‌دهند. وی با اشاره به آمادگی 24 ساعته امدادگران و نجاتگران هلال احمرافزود: امسال حضور امدادگران هلال احمر را در پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیز این استان شاهد خواهیم بود و سامانه ندای امداد با شماره 112 به صورت شبانه روزی آماده است که در صورت وقوع حوادث به کمک مسافران بشتابد. فلاح بیان کرد: 14 پست در شهرهای انار، بم، بافت، بردسیر، جیرفت، راور، راین، رابُر، سیرجان، شهربابک، شهداد، ماهان و کرمان با حضور 350 عضو داوطلبان طی ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی و امدادی را در این پایگاه‌ها انجام می‌دهند. مدیرعامل جمعیت هلال استان کرمان افزود: جوانان نیز در ورودی شهرها پویش بهرفت را برای بهبود رفتار ترافیکی، راهنمای مسافران، خیمه‌های نماز و ارائه خدمات زیست محیطی و کسب و کار تا روز 17 فروردین ماه اجرا می‌کنند. فلاح با بیان اینکه 794 هزار نفر در 2 سال گذشته جذب حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان شده اند گفت: این جمعیت رتبه نخست پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما را کسب کرد و رتبه برتر آموزش کشور به معاونت آموزش هلال احمر کرمان رسید. مدیرعامل جمعیت هلال استان کرمان گفت: در 2 سال گذشته 2 هزار و 43 مأموریت امداد و نجات در استان انجام دادیم و 121 هزار نفر در حوادث مختلف امدادرسانی، 11 هزار و 921 نفر اسکان داده شدند و 885 نفر نیز از مرگ حتمی نجات داده شدند. فلاح، افزود: طی 2 سال گذشته با توسعه کمی و کیفی شبکه انبارهای امدادی و توسعه 50 درصدی لجستیک استان کرمان زمان پاسخگویی درحوادث به 9 دقیقه کاهش یافت. وی با بیان اینکه حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر در 2 سال گذشته به بیش از 764 هزار نفر خدمات ارائه کرده است گفت: طی 2 سال گذشته مرکز جامع توانبخشی در شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان و مرکز درمانی شهربابک راه اندازی شد و سه هزار و 400 میلیارد ریال فروش دارو و تجهیزات داشتیم و 70 میلیارد ریال نیز کمک هزینه دارویی و درمانی پرداخت کردیم. فلاح، به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی ساختمان جدید دارویی و درمانی شهرکرمان اشاره کرد و افزود: طی 2 سال گذشته 9 مرکز درمانی و توانبخشی در استان کرمان راه اندازی شده است و تأمین خدمات دندانپزشکی و تحت بیهوشی را در مرکز استان برای بیماران خاص و معلولان داشتیم. کد خبر 6058213

به گزارش خبرنگارمهر، رضا فلاح روز دوشنبه در نشست خبری افزود: بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان و امداد و نجات از روز 24 اسفند تا 17 فروردین همزمان با سفرهای مردم در حال اجراست و شعار حوزه جوانان، «سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» و شعار حوزه امداد و نجات نیز «همراهتان هستیم» می‌باشد.
وی افزود: امدادگران، داوطلبان و جوانان در این طرح اقداماتی از جمله کاهش تلفات، بهبود رفتارهای ترافیکی و پوشش حوادث را طی ایام نوروز انجام می‌دهند.
وی با اشاره به آمادگی 24 ساعته امدادگران و نجاتگران هلال احمرافزود: امسال حضور امدادگران هلال احمر را در پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیز این استان شاهد خواهیم بود و سامانه ندای امداد با شماره 112 به صورت شبانه روزی آماده است که در صورت وقوع حوادث به کمک مسافران بشتابد.
فلاح بیان کرد: 14 پست در شهرهای انار، بم، بافت، بردسیر، جیرفت، راور، راین، رابُر، سیرجان، شهربابک، شهداد، ماهان و کرمان با حضور 350 عضو داوطلبان طی ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی و امدادی را در این پایگاه‌ها انجام می‌دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال استان کرمان افزود: جوانان نیز در ورودی شهرها پویش بهرفت را برای بهبود رفتار ترافیکی، راهنمای مسافران، خیمه‌های نماز و ارائه خدمات زیست محیطی و کسب و کار تا روز 17 فروردین ماه اجرا می‌کنند.
فلاح با بیان اینکه 794 هزار نفر در 2 سال گذشته جذب حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان شده اند گفت: این جمعیت رتبه نخست پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما را کسب کرد و رتبه برتر آموزش کشور به معاونت آموزش هلال احمر کرمان رسید.
مدیرعامل جمعیت هلال استان کرمان گفت: در 2 سال گذشته 2 هزار و 43 مأموریت امداد و نجات در استان انجام دادیم و 121 هزار نفر در حوادث مختلف امدادرسانی، 11 هزار و 921 نفر اسکان داده شدند و 885 نفر نیز از مرگ حتمی نجات داده شدند.
فلاح، افزود: طی 2 سال گذشته با توسعه کمی و کیفی شبکه انبارهای امدادی و توسعه 50 درصدی لجستیک استان کرمان زمان پاسخگویی درحوادث به 9 دقیقه کاهش یافت.
وی با بیان اینکه حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر در 2 سال گذشته به بیش از 764 هزار نفر خدمات ارائه کرده است گفت: طی 2 سال گذشته مرکز جامع توانبخشی در شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان و مرکز درمانی شهربابک راه اندازی شد و سه هزار و 400 میلیارد ریال فروش دارو و تجهیزات داشتیم و 70 میلیارد ریال نیز کمک هزینه دارویی و درمانی پرداخت کردیم.
فلاح، به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی ساختمان جدید دارویی و درمانی شهرکرمان اشاره کرد و افزود: طی 2 سال گذشته 9 مرکز درمانی و توانبخشی در استان کرمان راه اندازی شده است و تأمین خدمات دندانپزشکی و تحت بیهوشی را در مرکز استان برای بیماران خاص و معلولان داشتیم.
کد خبر 6058213

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/617736/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جدایی شورا از زاکانی

سهامداران بودجه

اعتراضات دانشجویی؛ مقایسه با آمریکا کمکی به طرفداران وضع موجود نمی‌کند

واکنش روزنامه شهرداری تهران به افشای قرارداد 2 میلیارد یورویی: آقای دادستان کجاست؟

خروج علیه شهردار

مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی

بازداشت قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان

ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

سکونت 10 میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار

میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد

تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

59 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم

آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

راز پروند مفقودی دختر بچه 11 ساله اصفهانی فاش شد

ماجرای کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو

کاهش قیمت ارز پس از ورود مجلس

3 سال پس از یکدستی قدرت؛ موقعیت طلایی یا گره کور؟

صدها هزار ستاره زیبا در یک خوشه

تصویر روز ناسا ؛ ملاقات دنباله‌دار، ماه، مشتری و اورانوس!

اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه در سال 1403 برگزار می‌شود.

ایجاد حفره 8 متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع

عملیات ساخت 103 مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد

هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

شکایت میراث، ساخت‌و‌ساز در یک شهرک جیرفت را متوقف کرد

شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود

همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی

اولین لایه فلزی دو بعدی ساخته شد

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها

جمع آوری 2 میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!

صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

دستگیری یک قاچاقچی با 32 عدد کارت سوخت در بم

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید

درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان