- نوشته شده توسط:
کرمان رصد
-
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۴
کرمان رصد - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محوریت پروژه مهر و بررسی راهکارهای ارتقای بهرهوری، ساماندهی منابع و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهر ماهان برگزار شد، گفت: یک هزار و ۶۲ معلم از کل ۴ هزار و ۶۳۵ متقاضی نقل و انتقالات داخل استان به مقصد مورد نظر منتقل شده اند.
کرمان رصد - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محوریت پروژه مهر و بررسی راهکارهای ارتقای بهرهوری، ساماندهی منابع و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهر ماهان برگزار شد، گفت: یک هزار و 62 معلم از کل 4 هزار و 635 متقاضی نقل و انتقالات داخل استان به مقصد مورد نظر منتقل شده اند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سعید احمدی کهنعلی گفت: معلمان متقاضی ورود به استان 858 نفر بوده اند که از این تعداد 302 نفر منتقل شده اند و 680 نفر متقاضی خروج از استان بوده اند که از این تعداد 310 نفر منتقل شده اند.
وی با اشاره به اینکه امسال 30 درصد، معلمان بیشتر از سال گذشته منتقل شده اند، افزود: همچنین 88 نفر از استان به صورت انتقال موقت خارج شده اند و 138 نفر به استان به صورت انتقال موقت جا به جا شده اند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 11 درصد کل معلمان استان در فرایند نقل و انتقالات شرکت کرده اند که حدود 3 درصد منتقل شده اند.
احمدی با بیان اینکه حفظ منابع کشور مهم ترین اولویت است، اظهار داشت: شیوه نامه اجرایی انتصاب و انتخاب مدیران ابلاغ شده است، برای برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتر نیاز به اطلاعات صادقانه، شفاف و واقعی داریم، آگاهی های ما هست که سبب توانمندی مان می شود، ثبت کتب درسی و ثبت نام دانش آموزان با سرعت بیشتری باید انجام شود.
بر پایه این گزارش، با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محوریت پروژه مهر و بررسی راهکارهای ارتقای بهرهوری، ساماندهی منابع و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهر ماهان برگزار شد.




تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...