پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴
فرهنگی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

تحقق توسعه متوازن آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش از اصلی ترین شاخص های معاونت آموزش متوسطه است

تحقق توسعه متوازن آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش از اصلی ترین شاخص های معاونت آموزش متوسطه است
کرمان رصد - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محوریت پروژه مهر و بررسی راهکارهای ارتقای بهره‌وری، ساماندهی منابع و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهر ماهان برگزار شد، گفت: تحقق توسعه متوازن آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش از اصلی ترین شاخص های معاونت آموزش متوسطه است.
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محوریت پروژه مهر و بررسی راهکارهای ارتقای بهره‌وری، ساماندهی منابع و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهر ماهان برگزار شد، گفت: تحقق توسعه متوازن آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش از اصلی ترین شاخص های معاونت آموزش متوسطه است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ابوالحسن خسروشاهی گفت: موضوع توسعه متوازن آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش از مهمترین شاخص های معاونت است که سال ها در برنامه های توسعه قبلی تکرار شده اما تاکنون همه اهداف به طور کامل محقق نشده است.
وی افزود: در استان میانگین توسعه متوازن به 47 درصد رسیده اما هدف 55 درصد است، طرح همنوا مسیر بسیار موثری برای مهارت آموزی و تقویت، تجهیز و توسعه هنرستان ها است از ظرفیت همه بخش ها برای اجرای این طرح باید استفاده کرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یکی از سنجه های عملکردی وزارت کشور هم که به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده نحوه عملکرد در اجرای طرح همنوا است.
خسروشاهی گفت: در حوزه آموزش تحلیل وضعیت موجود بسیار اهمیت دارد و می تواند در برنامه ریزی و تحقق اهداف به ما کمک کند، وضعیت تمامی درس ها به درستی ارزیابی شود؛ اگر سنجش درست انجام نشود دچار مشکل می شویم.
وی خاطرنشان کرد: راهنمای عمل طراحی سوال و سنجش برای مدیران مدارس به درستی تبیین شود و از اول مهر دبیر حتما باید طبق این راهنما سنجش داشته باشد، دوره های توانمندسازی دبیران، ساماندهی مطلوب نیروی انسانی، ارتقای کیفیت آموزشی و عدالت و نصیب برابر آموزشی در دستور کار است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ده درصد کار ما نظارت بالینی است نه بازدید، الگوی مدرسه تراز، طرح های شمیم و ایران دیجیتال با جدیت پیگیری شود که نتایج مثمری دارد.
بر پایه این گزارش، با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان، گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با محوریت پروژه مهر و بررسی راهکارهای ارتقای بهره‌وری، ساماندهی منابع و آمادگی برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهر ماهان در حال برگزاری است.

کرمان رصد

کرمان رصد

کرمان رصد

کرمان رصد


نظرات شما