کرمان رصد

آخرين مطالب

ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز اجتماعي

ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - در آستانه روز ارتش، نیروهای مسلح به شهدای گلزار شهدای وادی رحمت تبریز ادای احترام کردند. به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، جمعی از فرماندهان و نیروهای محوری زمینی و هوانیروز، پدافند، دریایی راهبردی، هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ با ادای احترام و گل‌افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند. امیر سرتیپ‌دوم ستاد «امیرحسین شفیعی»، فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان در مراسم غبارروبی و گل‌افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با تبریک روز ارتش به آحاد ملت شریف و تمامی نیروهای مسلح، گفت: امروز نیروهای پدافند، دریایی راهبردی، هوایی و محوریت ارتش در لباس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده حفاظت و صیانت از نوامیس میهن اسلامی هستند تا جان خود را فدا کنند. وی با اشاره به رشادت‌های غیور مردان ارتش در سال‌های جنگ افزود: امروز ارتش قهرمان به نقطه اوج خود رسیده است. امیر سرتیپ‌دوم شفیعی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را قدرت بلامنازع جهان دانست و اظهار کرد: امروز در پیشگاه شهدا اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطره خون از میهن اسلامی‌مان دفاع خواهیم کرد و در راستای سیاست‌ها و راهبردهای خود کوچک‌ترین عقب‌نشینی نخواهیم داشت. فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان در خصوص عملیات نظامی وعده صادق که با محوریت هوافضای سپاه و همکاری ارتش انجام شد گفت: این عملیات، وعده صادقی بود که به همه مسلمین جهان وعده داده شده بود. وی با اشاره به سازوکار هر عملیاتی نظامی مبنی‌بر عملیات فریب، پشتیبانی و اقدام اصلی افزود: عملیات موفق وعده صادق، نماد موفقیت قدرت نظامی میهن اسلامی در این سال‌ها بود. امیر سرتیپ‌دوم شفیعی اذعان کرد: ما در این عملیات به جهانیان ثابت کردیم که هر نقطه‌ای از جهان را که بخواهیم مورد هدف قرار خواهیم داد. فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان عملیات وعده صادق را دستاورد خون شهدا دانست و گفت: با این عملیات، یک نیروی بازدارنده در سطح دنیا برای ایران اسلامی پدید آمد. حجت‌الاسلام علی صحرانورد، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز نیز نیز با تبریک فرارسیدن روز ارتش تصریح کرد: حضور همیشگی ما در مبارزه با استکبار میراث خون شهیدانی است که امروز برای ادای احترام به روح بلندمرتبه آنان و گل‌افشانی به مزار مطهرشان آمده‌ایم. وی امنیت و سربلندی امروز را میراث خون شهیدان دانست و اظهار کرد: این بیان امام خمینی (ره) است که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد. رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز با اشاره به شکست و رسوایی رژیم صهیونیستی گفت: عملیات نظامی اخیر که پاسخی به گستاخی‌های اسرائیل بود ثابت کرد که امروز معادلات نظامی تغییر پیدا کرده است. صحرانورد اضافه کرد: عملیات نظامی وعده صادق، بدخواهان را رسوا کرد و ثابت کرد که امروز غیور مردان نیروهای مسلح پشتیبان ولایت فقیه هستند. وی سال‌های جبهه‌های جنگ را سال‌هایی دانست که وحدت و جبهه واحد دستاورد مردم از آن دوران بود و تاکید کرد: شهیدان گلگون‌کفن میهن اسلامی، وحدت را در جبهه‌های جنگ معنا کردند. کد خبر 745177

در آستانه روز ارتش، نیروهای مسلح به شهدای گلزار شهدای وادی رحمت تبریز ادای احترام کردند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، جمعی از فرماندهان و نیروهای محوری زمینی و هوانیروز، پدافند، دریایی راهبردی، هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ با ادای احترام و گل‌افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.
امیر سرتیپ‌دوم ستاد «امیرحسین شفیعی»، فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان در مراسم غبارروبی و گل‌افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با تبریک روز ارتش به آحاد ملت شریف و تمامی نیروهای مسلح، گفت: امروز نیروهای پدافند، دریایی راهبردی، هوایی و محوریت ارتش در لباس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده حفاظت و صیانت از نوامیس میهن اسلامی هستند تا جان خود را فدا کنند.
وی با اشاره به رشادت‌های غیور مردان ارتش در سال‌های جنگ افزود: امروز ارتش قهرمان به نقطه اوج خود رسیده است.
امیر سرتیپ‌دوم شفیعی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را قدرت بلامنازع جهان دانست و اظهار کرد: امروز در پیشگاه شهدا اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطره خون از میهن اسلامی‌مان دفاع خواهیم کرد و در راستای سیاست‌ها و راهبردهای خود کوچک‌ترین عقب‌نشینی نخواهیم داشت.
فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان در خصوص عملیات نظامی وعده صادق که با محوریت هوافضای سپاه و همکاری ارتش انجام شد گفت: این عملیات، وعده صادقی بود که به همه مسلمین جهان وعده داده شده بود.
وی با اشاره به سازوکار هر عملیاتی نظامی مبنی‌بر عملیات فریب، پشتیبانی و اقدام اصلی افزود: عملیات موفق وعده صادق، نماد موفقیت قدرت نظامی میهن اسلامی در این سال‌ها بود.
امیر سرتیپ‌دوم شفیعی اذعان کرد: ما در این عملیات به جهانیان ثابت کردیم که هر نقطه‌ای از جهان را که بخواهیم مورد هدف قرار خواهیم داد.
فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان عملیات وعده صادق را دستاورد خون شهدا دانست و گفت: با این عملیات، یک نیروی بازدارنده در سطح دنیا برای ایران اسلامی پدید آمد.
حجت‌الاسلام علی صحرانورد، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز نیز نیز با تبریک فرارسیدن روز ارتش تصریح کرد: حضور همیشگی ما در مبارزه با استکبار میراث خون شهیدانی است که امروز برای ادای احترام به روح بلندمرتبه آنان و گل‌افشانی به مزار مطهرشان آمده‌ایم.
وی امنیت و سربلندی امروز را میراث خون شهیدان دانست و اظهار کرد: این بیان امام خمینی (ره) است که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز با اشاره به شکست و رسوایی رژیم صهیونیستی گفت: عملیات نظامی اخیر که پاسخی به گستاخی‌های اسرائیل بود ثابت کرد که امروز معادلات نظامی تغییر پیدا کرده است.
صحرانورد اضافه کرد: عملیات نظامی وعده صادق، بدخواهان را رسوا کرد و ثابت کرد که امروز غیور مردان نیروهای مسلح پشتیبان ولایت فقیه هستند.
وی سال‌های جبهه‌های جنگ را سال‌هایی دانست که وحدت و جبهه واحد دستاورد مردم از آن دوران بود و تاکید کرد: شهیدان گلگون‌کفن میهن اسلامی، وحدت را در جبهه‌های جنگ معنا کردند.
کد خبر 745177

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621330/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ائتلاف‌سازی عربی؛ یک سیاست غربی

درون ساختمان‌های عجیب با علامت X در چین چه می‌گذرد؟

نشست سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با مجموعه حراست

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال

رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران

تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان

از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید

رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود

کشف یک سیاهچاله خفته

تکه‌ای از ماه که به سیارک تبدیل شد

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟

5 محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران

مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد

ساخت 54 کلاس درس در مناطق محروم 5 استان کشور

اینستاگرامی‌ها ماندند و پس گرفتند

استعفا، تغییر شغل و ترک کار پرستاران

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه؟ توقف در بدیهیات

اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

(تصاویر) این 2 خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

جدایی شورا از زاکانی

سهامداران بودجه

اعتراضات دانشجویی؛ مقایسه با آمریکا کمکی به طرفداران وضع موجود نمی‌کند

واکنش روزنامه شهرداری تهران به افشای قرارداد 2 میلیارد یورویی: آقای دادستان کجاست؟

خروج علیه شهردار

مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری

ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد

تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی

بازداشت قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان

ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

سکونت 10 میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار

میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد

تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

59 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم

آمار 7500 ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم

آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

راز پروند مفقودی دختر بچه 11 ساله اصفهانی فاش شد

ماجرای کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو

کاهش قیمت ارز پس از ورود مجلس