کرمان رصد

آخرين مطالب

تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم اجتماعي

تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - استاندار کرمان، گفت: برای درمان ناباروری در استان کرمان تسهیلات خوبی اختصاص داده‌ایم و بیمه سلامت نیز مشوق‌های خوبی در این حوزه گذاشته است. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه با توجه به وقوع سیل در برخی نقاط استان، فرمانداران در این جلسه شرکت نکردند و در حال پیگیری امور هستند، اظهار داشت: آموزش و پرورش ظرفیت بزرگی در تمام زمینه‌ها از جمله تغییر باورهای فرهنگی در حوزه جمعیت و جوانی جمعیت دارد و هیچ نهادی مانند آموزش و پرورش در این حوزه اثرگذار نیست. وی با بیان اینکه همه ما مدرسه رفتیم و خاطرات زیادی از مدرسه و این دوران به یاد داریم که فراموش نمی‌شود این موضوع نشان‌دهنده اثرگذاری مدرسه است، گفت: آموزش و پرورش باید در جلسات ستاد جوانی جمعیت استان کرمان حضور موثر داشته باشد و برنامه ارائه بدهد. استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای درمان ناباروری تسهیلات خوبی اختصاص داده‌ایم، بیان کرد: بخشی از این تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت و از طریق کمیته امداد پرداخت می‌شود و حتماً به این مسئله کمک خواهیم کرد. وی با بیان اینکه بیمه سلامت نیز مشوق‌های خوبی در این حوزه گذاشته است که باید این تسهیلات را به معلمان و اولیای دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی کرد و آگاهی داد، گفت: جامعه فرهنگی باید برای رفع این مشکل کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری پای کار بیاید و یک ظرفیت بزرگ است. فداکار با اشاره به اینکه متاسفانه سی سال تبلیغ منفی علیه فرزندآوری در کشور شده است، ادامه داد: امروز می‌بینیم که چه خسارت بزرگی به کشور وارد شده است و با هر امکانی که وجود دارد باید این خسارت را جبران کرد و این ظرفیت وجود دارد. وی با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، عنوان کرد: تجلیل از معلمان تجلیل از خوبی‌ها است و فرمانداران نسبت به این امر در سطح شهرستان اهتمام و با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند. استاندار کرمان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه مهم و انسان‌ساز است که از آموزش و پرورش کشور جدا نیست، گفت: بر روز زمینی که برای ساخت دانشگاه فرهنگیان در کرمان اختصاص داده شده باید کار ساختمانی شروع شود و وزارت آموزش و پرورش هم باید پای کار بیاید. وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در کرمان املاکی دارد که می‌تواند با مولدسازی کمک کند تا این دانشگاه به سرانجام برسد و ما هم در ادامه کار کمک خواهیم کرد، افزود: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در جنوب کرمان ضرورت دارد و از تمرکز دانشجویان جنوب در مرکز استان می‌کاهد و حتماً لازم است. انتهای پیام/511/

استاندار کرمان، گفت: برای درمان ناباروری در استان کرمان تسهیلات خوبی اختصاص داده‌ایم و بیمه سلامت نیز مشوق‌های خوبی در این حوزه گذاشته است. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه با توجه به وقوع سیل در برخی نقاط استان، فرمانداران در این جلسه شرکت نکردند و در حال پیگیری امور هستند، اظهار داشت: آموزش و پرورش ظرفیت بزرگی در تمام زمینه‌ها از جمله تغییر باورهای فرهنگی در حوزه جمعیت و جوانی جمعیت دارد و هیچ نهادی مانند آموزش و پرورش در این حوزه اثرگذار نیست.
وی با بیان اینکه همه ما مدرسه رفتیم و خاطرات زیادی از مدرسه و این دوران به یاد داریم که فراموش نمی‌شود این موضوع نشان‌دهنده اثرگذاری مدرسه است، گفت: آموزش و پرورش باید در جلسات ستاد جوانی جمعیت استان کرمان حضور موثر داشته باشد و برنامه ارائه بدهد.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای درمان ناباروری تسهیلات خوبی اختصاص داده‌ایم، بیان کرد: بخشی از این تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت و از طریق کمیته امداد پرداخت می‌شود و حتماً به این مسئله کمک خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه بیمه سلامت نیز مشوق‌های خوبی در این حوزه گذاشته است که باید این تسهیلات را به معلمان و اولیای دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی کرد و آگاهی داد، گفت: جامعه فرهنگی باید برای رفع این مشکل کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری پای کار بیاید و یک ظرفیت بزرگ است.
فداکار با اشاره به اینکه متاسفانه سی سال تبلیغ منفی علیه فرزندآوری در کشور شده است، ادامه داد: امروز می‌بینیم که چه خسارت بزرگی به کشور وارد شده است و با هر امکانی که وجود دارد باید این خسارت را جبران کرد و این ظرفیت وجود دارد.
وی با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، عنوان کرد: تجلیل از معلمان تجلیل از خوبی‌ها است و فرمانداران نسبت به این امر در سطح شهرستان اهتمام و با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.
استاندار کرمان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه مهم و انسان‌ساز است که از آموزش و پرورش کشور جدا نیست، گفت: بر روز زمینی که برای ساخت دانشگاه فرهنگیان در کرمان اختصاص داده شده باید کار ساختمانی شروع شود و وزارت آموزش و پرورش هم باید پای کار بیاید.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در کرمان املاکی دارد که می‌تواند با مولدسازی کمک کند تا این دانشگاه به سرانجام برسد و ما هم در ادامه کار کمک خواهیم کرد، افزود: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در جنوب کرمان ضرورت دارد و از تمرکز دانشجویان جنوب در مرکز استان می‌کاهد و حتماً لازم است.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/623078/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فارن پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند

معاهده آمریکا بدون اسرائیل

گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور

دیدن و بوییدن غذا ممکن است به راه جدیدی برای درمان دیابت تبدیل شود

این ستاره‌ها گرسنه هستند!

ضرورت کمک به ساخت خانه ایثار و ساماندهی گلزار مطهر شهدا در مازندران

دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس 2024

صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان

حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد

زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است

مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت

آسمان کرمان دوباره آبی شد

مناسبت روز/ یکشنبه، 16 اردیبهشت

اینفوگرافی/ آشنایی با شهری تاریخی به قدمت دایناسورها به بهانه روز مراغه

واکنش «کیهان» به سرمقاله هم‌میهن: اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI6 و موساد باشد

گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم

میدان مغناطیسی زمین 26 میلیون سال ناپدید شده بود

معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس 2024»

برداشت گل محمدی از 500 هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

سرمقاله اطلاعات/ ناترازی‌ها در اقتصاد

سرمقاله ابتکار/ دفاع هوایی یکپارچه

سرمقاله جمهوری اسلامی/ خط پایان زمامداری بی‌کفایت‌ها

درمان بیماری کلیوی با سَم صدپایان!

امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان

امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات

سرمقاله کیهان/ نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود

سرمقاله فرهیختگان/ مسخ دیاسپورای ایرانی چگونه ممکن شد

سرمقاله شرق/ تسلیحات هوش مصنوعی

سرمقاله ایران/ پیام بازدارندگی نظامی در ساحت افکارعمومی

سرمقاله اعتماد/ شورای همکاری خلیج فارس در ترازوی دوستی

سرمقاله دنیای اقتصاد/ سیاستگذاری دستوری و مسائل آن

سرمقاله جام جم/ سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی

ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است

تصویر روز ناسا؛ پیش‌بینی وضع هوا در سیاره فراخورشیدی «اسطرلاب»

تصویر روز ناسا؛ تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب

سرمقاله خراسان/ مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!

بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)

شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم 4 مصدوم و 2 فوتی برجا گذاشت

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم 4 مصدوم و 2 فوتی برجا گذاشت

نوسازی 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال

گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

(ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار

باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند

انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز

نصب بیش از 7 هزارو 740 کنتور در کرمان