کرمان رصد

آخرين مطالب

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس 2024» اجتماعي

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس 2024»
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - رئیس اتاق استان کرمان از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان با عنوان «کرمان آیدکس 2024» با حضور تعدادی از وزرای دولت و سفرای خارجی خبر داد. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده صبح امروز در نشست خبری همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان با عنوان «کرمان آیدکس 2024» اتاق کرمان، با بیان اینکه کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد، اظهار داشت: باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم. وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از 24 تا 27 اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در این همایش در بخش‌های مختلف معرفی می‌شود، ادامه داد: یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود. وی ادامه داد: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد. طبیب‌زاده با بیان اینکه قرار است با برگزاری این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل بگیرد، گفت: 22 پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود. زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شودبانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند وی با اشاره به اینکه در این همایش هم از بخش خصوصی و هم از بخش دولتی مهمان داریم و برنامه‌ریزی شده که میزبان حداقل سه نفر از وزرای دولت باشیم، بیان کرد: بیش از دو ماه است که کار برنامه‌ریزی برگزاری همایش و دعوت از مهمانان در حال انجام است که امیدواریم نتایج لازم را از برگزاری همایش بگیریم. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه کرمان رتبه اول معدنی کشور را دارا است و در برخی تولیدات کشاورزی از جمله پسته رتبه اول کشور را دارد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری در استان کرمان متوازن انجام نشده است و در برخی نقاط به شدت ضعیف است. وی با اشاره به اینکه کمک به توسعه و گسترش بازار بنگاه‌های اقتصادی، وظیفه ذاتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است، گفت: از سال گذشته تصمیم گرفتیم همایش کرمان آیدکس برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان را برگزار کنیم و بتوانیم در این راستا اثرگذار باشیم. طبیب‌زاده با بیان اینکه برگزاری این همایش در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، افزود: باید تمام ظرفیت‌ها را به‌کار گرفت تا بستر حضور مردم و بخش خصوصی در اقتصاد فعال شود و این همایش یک فرصت خوب است. وی با اشاره به اینکه در قالب این همایش برای اولین بار در کرمان میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی هستیم، بیان کرد: توسعه گردشگری استان کرمان بسیار اهمیت دارد که در این همایش پیگیری می‌شود و به صورت ویژه مورد توجه است. انتهای پیام/511/

رئیس اتاق استان کرمان از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان با عنوان «کرمان آیدکس 2024» با حضور تعدادی از وزرای دولت و سفرای خارجی خبر داد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده صبح امروز در نشست خبری همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان با عنوان «کرمان آیدکس 2024» اتاق کرمان، با بیان اینکه کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد، اظهار داشت: باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.
وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از 24 تا 27 اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در این همایش در بخش‌های مختلف معرفی می‌شود، ادامه داد: یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.
وی ادامه داد: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.
طبیب‌زاده با بیان اینکه قرار است با برگزاری این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل بگیرد، گفت: 22 پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.
زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شودبانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند وی با اشاره به اینکه در این همایش هم از بخش خصوصی و هم از بخش دولتی مهمان داریم و برنامه‌ریزی شده که میزبان حداقل سه نفر از وزرای دولت باشیم، بیان کرد: بیش از دو ماه است که کار برنامه‌ریزی برگزاری همایش و دعوت از مهمانان در حال انجام است که امیدواریم نتایج لازم را از برگزاری همایش بگیریم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه کرمان رتبه اول معدنی کشور را دارا است و در برخی تولیدات کشاورزی از جمله پسته رتبه اول کشور را دارد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری در استان کرمان متوازن انجام نشده است و در برخی نقاط به شدت ضعیف است.
وی با اشاره به اینکه کمک به توسعه و گسترش بازار بنگاه‌های اقتصادی، وظیفه ذاتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است، گفت: از سال گذشته تصمیم گرفتیم همایش کرمان آیدکس برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان را برگزار کنیم و بتوانیم در این راستا اثرگذار باشیم.
طبیب‌زاده با بیان اینکه برگزاری این همایش در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، افزود: باید تمام ظرفیت‌ها را به‌کار گرفت تا بستر حضور مردم و بخش خصوصی در اقتصاد فعال شود و این همایش یک فرصت خوب است.
وی با اشاره به اینکه در قالب این همایش برای اولین بار در کرمان میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی هستیم، بیان کرد: توسعه گردشگری استان کرمان بسیار اهمیت دارد که در این همایش پیگیری می‌شود و به صورت ویژه مورد توجه است.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/624694/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تولید 8 میلیون تُن کنسانتره و 6 میلیون تُن گندله

رشد 20 درصدی صنعت و معدن در تولید ناخالص داخلی استان کرمان

صدا‌های مخالفت با « شنبه»

عاقبت کوه‌خواری

مجلس دوازدهم نه رئیس، بلکه مبصر خواهد داشت

سیل کوه‌خواری

قربانیان خانه‌سازی در «مسیل»

2 تصویر خیره‌کننده از «ستون‌های آفرینش»

آیا ممکن است ماه ناپدید شود؟ اگر ماه یک شب نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟

شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند/ سالانه 800 هزار دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان انجام می‌شود

دهها کشته حاصل سیلاب های استان های غور و فاریاب در افغانستان

برگزاری جشن کرامت درجزیره کیش

برش کیک برای 50 دختر شهید کرمان

هوش مصنوعی طعنه و کنایه را تشخیص می‌دهد!

بررسی آخرین وضعیت ساماندهی گلزار شهدای ستارخان تبریز

سقز در بحث بازسازی بافت‌های فرسودە در استان کردستان سرآمد است

پروژه عظیم انتقال آب از دریای عمان به جنوب استان کرمان نیازمند جذب سرمایه گذار است/ مشارکت ١٠٠ هزار میلیارد تومانی

اعزام خادمین هیات رزمندگان اسلام به مشهد

موزه جیرفت باید فعال شود

جهان امروز و حرکت به سوی چرخش پارادایمی

گیاه در معرض آسیب به کشاورز هشدار می‌دهد!

کوچکترین آشکارساز نور جهان ساخته می‌شود

خودکفایی در ساخت دستگاه تصویربرداری پرتوی ایکس

«اسپیس‌ایکس» پنجاه و یکمین ماموریت مداری را در سال 2024 انجام داد

برخورد دو سیاهچاله‌ زمانی که جهان تنها 740 میلیون ساله بود

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «دهشت»

برقراری عدالت در اطلاع رسانی رسالت مهم حوزه روابط عمومی‌ است

جانباز گرانقدر 70 درصد «باقری» به همرزمان شهیدش پیوست

شهدا و ایثارگران در همه عرصه‌ها از کیان اسلامی‌ حراست و دفاع کرده‌اند

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «حسن ملائکه‌زاده»

پدر شهیدان والامقام «حسن ملائکه زاده» آسمانی شد

افزایش 49 درصدی صدور پروانه ساختمانی در محدوده بازآفرینی و بافت فرسوده همدان

روایت سرپرست وقت مس کرمان از فصل پرحاشیه لیگ دسته اول

جانباز 70 درصد ضایع نخاعی درچهارمحال و بختیاری به رفقای شهیدش پیوست

اشکِ سبز بر گونۀ کویر / روایتی از سفر خادمان کاروان زیر سایه خورشید به کرمان

مسئولان شرکت زغال‌سنگ کرمان احضار شدند + جزئیات

کالیبراسیون خودروی کی ام سی X5 با تکیه بر دانش فنی بومی در شرکت کرمان موتور

مرگ 2 کارگر دیگر در معادن ذغال‌سنگ کوهبنان کرمان/ مدیران شرکت ذغال‌سنگ به دادگستری احضار شدند

مرگ یک کارگر دیگر در معادن ذغال‌سنگ کوهبنان کرمان/ مدیران شرکت ذغال‌سنگ به دادگستری احضار شدند

استفاده از نانو حباب برای درمان هدفمند سرطان

احضار مسئولان شرکت ذغال‌سنگ کرمان به دستگاه قضایی

بازدید معاون آبفای کشور از پروژه انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان

عملیات اصلاح نقاط حادثه‌ساز شهرستان کرمان بزودی آغاز می‌شود

بیش از نیمی از اراضی کشاورزی استان کرمان سنددار شد

سومین جشنواره گلاب کلاته رودبار دامغان برگزار شد

احمد الستی ازشکل‌گیری کتاب «هنر دقت» گفت/ویژگی مستندهای مردم‌نگار

فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری انتقال آب به استان کرمان

آسمانی شدن پدر شهیدان والامقام ملائکه زاده در دزفول

یکی از وظایف روابط عمومی‌ها امید آفرینی است

پابند الکترونیک به پای سارقان در کرمان