کرمان رصد

آخرين مطالب

قرارداد بیش از 2000 میلیاردی راهداری در جنوب کرمان اقتصادي

قرارداد بیش از 2000 میلیاردی راهداری در جنوب کرمان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از انعقاد 2 هزار و 100 میلیارد تومان قرارداد در جنوب استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به چهار سال قبل 40 برابر شده است. - اخبار استانها - مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروزی در جنوب استان کرمان آغاز شده است، اظهار داشت: در جنوب استان با ابلاغ استاندار کرمان روز گذشته کمیته ستاد سفرهای نوروزی تشکیل جلسه داد و تقسیم کار بین دستگاه‌ها انجام شده است تا بتوانیم نوروز امسال را بدون حادثه پشت سر بگذاریم. وی با اشاره به اینکه 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، گفت: 8 اکیپ راهداری به همراه اکیپ‌های پلیس‌راه و همچنین فرمانداران، دهیاران، اورژانس و هلال‌احمر همه بسیج شدند تا خدمات خوبی را در 30 کیلومتری شهرها به رانندگان و مسافران ارائه کنند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه راه‌اندازی پویش همراهان سفر از دیگر اقدامات انجام شده است، ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده در سال‌های اخیر افرادی که داخل خودرو حضور دارند نیز در کاهش تصادفات موثر هستند. وی بیان کرد: در این راستا اکیپ پویش همراهان سفر ایمن در ورودی شهرستان جیرفت راه اندازی شده است و موارد مرتبط با فرهنگ‌سازی ترافیک به کسانی که به حوزه جنوب استان کرمان وارد می‌شوند، ارائه می‌شود. محمودی با بیان اینکه از قریب 1.5 ماه پیش لکه‌گیری محورها، تجدید خط‌کشی‌ها و اصلاح نیوجرسی‌ها در جنوب استان کرمان انجام شده است، افزود: تمام این اقدامات در راستای ایمنی بیشتر رانندگان انجام شده و از رانندگان هم درخواست داریم که به توصیه‌ها توجه بیشتری داشته باشند. وی با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته در دو مرحله نقاط حادثه خیز جنوب استان کرمان شناسایی شده است، گفت: چهار سال قبل، 89 نقطه پر حادثه در محورهای جنوب استان شناسایی و تمامی این نقاط اصلاح شده است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه در مرحله دوم نیز پنج نقطه جدید پرحادثه در محورهای جنوب استان احصا شده است، ادامه داد: تاکنون 3 نقطه آن اصلاح شده و اصلاح دو نقطه دیگر آن با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در دست اقدام است. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه‌ها در جنوب استان کرمان، بیان کرد: طی دو سال اخیر حدود 2 هزار 100 میلیارد تومان قرارداد در جنوب استان کرمان بسته شده که در مقایسه به چهار سال قبل افزایش زیادی داشته است. محمودی با بیان اینکه میانگین قراردادهای منعقد شده چهار سال قبل بین 50 تا 60 میلیارد تومان بوده و طی دو سال 40 برابر شده و به حدود 2 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است، گفت: عزم دولت در احصا نقاط پرحادثه، رفع این نقاط و در نتیجه آن کاهش تصادفات است. وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی سال گذشته حدود 56 درصد کاهش تصادفات را نسبت به نوروز 1401 داشتیم که این موضوع کار امسال ما را سخت کرده است، افزود: در طرح نوروزی امسال هم با تمام توان به دنبال آن هستیم که این آمار را حفظ کنیم. انتهای پیام/511/

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از انعقاد 2 هزار و 100 میلیارد تومان قرارداد در جنوب استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به چهار سال قبل 40 برابر شده است. - اخبار استانها -
مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروزی در جنوب استان کرمان آغاز شده است، اظهار داشت: در جنوب استان با ابلاغ استاندار کرمان روز گذشته کمیته ستاد سفرهای نوروزی تشکیل جلسه داد و تقسیم کار بین دستگاه‌ها انجام شده است تا بتوانیم نوروز امسال را بدون حادثه پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، گفت: 8 اکیپ راهداری به همراه اکیپ‌های پلیس‌راه و همچنین فرمانداران، دهیاران، اورژانس و هلال‌احمر همه بسیج شدند تا خدمات خوبی را در 30 کیلومتری شهرها به رانندگان و مسافران ارائه کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه راه‌اندازی پویش همراهان سفر از دیگر اقدامات انجام شده است، ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده در سال‌های اخیر افرادی که داخل خودرو حضور دارند نیز در کاهش تصادفات موثر هستند.
وی بیان کرد: در این راستا اکیپ پویش همراهان سفر ایمن در ورودی شهرستان جیرفت راه اندازی شده است و موارد مرتبط با فرهنگ‌سازی ترافیک به کسانی که به حوزه جنوب استان کرمان وارد می‌شوند، ارائه می‌شود.
محمودی با بیان اینکه از قریب 1.5 ماه پیش لکه‌گیری محورها، تجدید خط‌کشی‌ها و اصلاح نیوجرسی‌ها در جنوب استان کرمان انجام شده است، افزود: تمام این اقدامات در راستای ایمنی بیشتر رانندگان انجام شده و از رانندگان هم درخواست داریم که به توصیه‌ها توجه بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته در دو مرحله نقاط حادثه خیز جنوب استان کرمان شناسایی شده است، گفت: چهار سال قبل، 89 نقطه پر حادثه در محورهای جنوب استان شناسایی و تمامی این نقاط اصلاح شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه در مرحله دوم نیز پنج نقطه جدید پرحادثه در محورهای جنوب استان احصا شده است، ادامه داد: تاکنون 3 نقطه آن اصلاح شده و اصلاح دو نقطه دیگر آن با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در دست اقدام است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه‌ها در جنوب استان کرمان، بیان کرد: طی دو سال اخیر حدود 2 هزار 100 میلیارد تومان قرارداد در جنوب استان کرمان بسته شده که در مقایسه به چهار سال قبل افزایش زیادی داشته است.
محمودی با بیان اینکه میانگین قراردادهای منعقد شده چهار سال قبل بین 50 تا 60 میلیارد تومان بوده و طی دو سال 40 برابر شده و به حدود 2 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است، گفت: عزم دولت در احصا نقاط پرحادثه، رفع این نقاط و در نتیجه آن کاهش تصادفات است.
وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی سال گذشته حدود 56 درصد کاهش تصادفات را نسبت به نوروز 1401 داشتیم که این موضوع کار امسال ما را سخت کرده است، افزود: در طرح نوروزی امسال هم با تمام توان به دنبال آن هستیم که این آمار را حفظ کنیم.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/617737/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله ایران/ بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»

سرمقاله دنیای اقتصاد/ مردم؛ بزرگ‌ترین بازنده ممنوعیت واردات

سرمقاله آفرینش/ خلیج فارس،اقتدار ملی، حسن همجواری

سرمقاله جوان/ آقایان زیباکلام، فاضلی، ارمکی! این بود غایت لیبرال‌بودن شما؟!

سرمقاله صبح نو/ خروش جهانی در حمایت از آرمان فلسطین

ربات چری در راه ایران

اولین نشست بررسی و تدوین برنامه عملیاتی سال 1403 در استان البرز برگزار شد

حراست هر دستگاه از ماموریت و وظیفه آن دستگاه نگهبانی می‌کند

سرمقاله خراسان/ انتظارات واقع بینانه از مالیات بر عایدی سرمایه

سرمقاله کیهان/  گرگ سیاست اسرائیل چگونه مقابل ایران زانو زد؟

سرمقاله وطن امروز/ آپارتاید علمی

سرمقاله فرهیختگان/ بازگشایی سفارت به قیمت مصادره املاک ایران

سرمقاله شرق/ مدرسه و کارخانه

سرمقاله اعتماد/ نگرانی از صادرات نفت کردستان عراق به اسراییل

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود

رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !

محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!

پاسخ کارشناسان به دولت: انتقاد، حق و وظیفه رسانه حرفه‌ای است

مدیرمسئول همشهری نوشت: اگر این صحنه‌ها در ایران بود

مهاجری: رئیسی پروژه‌هایی را افتتاح می‌کند که یک بخشدار هم می‌تواند افتتاحش کند

جنگ پنهان برای یک کرسی عیان!

اعتماد به نفس کجاست؟

فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود

تصویر تلسکوپ فضایی هابل از کهکشان با فاصله‌ی 34 میلیون سالِ نوری از زمین

(تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه

کرمان/ فوت پسربچه 5 ساله در سایه اهمال کاری‌ ها

1040 نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

1040 دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

ممکن است فاجعه بم تکرار شود !

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

1040 نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند

دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ببینید | رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار

دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند

ویدئویی که شعله تظاهرات در اسرائیل را افروخته‌تر ساخت

هراس تل‌آویو از صدور حکم جلب بین‌المللی برای نتانیاهو

تولید ربات صنعتی ایران‌ساخت با هفت درجه آزادی

بیوگرافی «سینا تمدن»؛ معاون ارشد شرکت اپل بعد از «استیو جابز»

دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود

فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟

بیش از 90 درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود