سازمان صمت جنوب کرمان به 92 درصد از شکایتهای سامانه 124 پاسخ داد
چهارشنبه 10 شهريور 1400 - 09:01:13
ایرنا - کرمان
|
|
کرمان رصد - جیرفت - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پاسخگویی به 92 درصد از شکایتهای ثبت شده در سامانه 124 خبر داد.
به گزارش ایرنا، محمدعلی توکلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رضایتمندی 90 درصدی مردم شد. معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اخذ رتبه های برتر کشوری در حوزه بازرسی و نظارت توسط این سازمان خبر داد. وی ادامه داد: سازمان صمت جنوب کرمان بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور طی سه ماه از ابتدای خرداد تا اول شهریور سال جاری توانسته 2 رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند. توکلی تصریح کرد: سازمان صمت جنوب کرمان در زمینه بررسی شکایات سامانه 124 موفق به کسب رتبه ششم و در زمینه نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد. وی رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات را از حوزه فعالیت های بازرسی سازمان صمت جنوب کرمان برشمرد و بر آشنایی بیشتر مردم با سامانه 124 در راستای احقاق حقوق خود تاکید کرد. وی گفت: شهروندان هرگونه تخلف گران فروشی، احتکار و کم فروشی را از طریق تماس با سامانه 124، سامانه اینترنتی به آدرس www.124.ir و یا با مراجعه حضوری به حوزه بازرسی این سازمان گزارش کنند. برچسبها وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات جیرفت
http://www.kerman-online.ir/fa/News/222680/سازمان-صمت-جنوب-کرمان-به-92-درصد-از-شکایتهای-سامانه-124-پاسخ-داد
|