کرمان رصد

آخرين مطالب

1040 نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان اجتماعي

1040 نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - معاون شهردار رفسنجان گفت: در حال حاضر 48 شهردار آقا و 46 شهردار خانم که هرکدام دارای یک تیم نه نفره هستند، داریم و در مجموع 1040 نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان آمده‌اند. به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدعباس حسینی داورانی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در دوره جدید، اظهار کرد: در دو سال و نیم گذشته مهمترین راهبرد شهرداری، رسیدن به آرامش شهروندان بود و بر همین اساس سیاست روی خوش آرامش را آغاز و برای پیشبرد آن مدیریت مشارکتی را تعریف کردیم. وی با اشاره به انجام بررسی‌ها و مطالعات صورت گرفته در حوزه مدیریت مشارکتی، افزود: نخستین گام ما در آغاز دوره شهرداری، رونمایی از سامانه نظام جامع پیشنهادات برای دریافت نظرات خلاقانه شهروندان بود که نتیجه آن ارائه و ثبت بیش از دو هزار ایده بود. مشاور رسانه‌ای شهردار رفسنجان در ادامه از اجرای طرح محله‌محوری در شهرداری رفسنجان خبر داد و گفت: برای تدوین سیاست‌های شهرداری در محلات با همراهی ساکنان، رفسنجان به 50 محله تقسیم شد و جلسات در هر محله با محوریت مسجد و امام جماعت برگزار شد. وی با اشاره به برپایی جلسات مشترک با شهردار برای پیشبرد امور محلات، تصریح کرد: تصمیمات اخذ شده در این جلسات موجب شناسایی شهروندان پویا به عنوان بازوی مهم شهرداری و شهر رفسنجان و تشکیل 50 محله و 50 شورای محله و فعالیت 350 نفر در شورای محله، شورای بانوان و ائمه جماعات شد. حسینی با اشاره به فعالیت اداره امور بانوان، راه‌اندازی آن را در راستای رویکرد شهرداری نسبت به بانوان و قرار گرفتن آنان در رأس کارها بیان کرد و افزود: پس از تشکیل شورای بانوان، در آخرین فاز از فعالیت‌های مشارکتی، پویش رقابتی «شهردار شو» را تعریف کردیم تا هر محله یک شهردار داشته باشد. وی وجه تمایز شهرداران محله در رفسنجان را نسبت به سایر شهرها در دهه هشتادی بودن آنان دانست و گفت: از آنجایی که دهه هشتادی‌ها نوجوانان و آینده‌داران کشور هستند، پویش «شهردار شو» با هدف توانمندسازی و ایجاد نشاط و امید در آنان و تجربه فعالیت در محیط کاملاً واقعی راه‌اندازی شد. معاون هنری شهردار سپردن امور محلات به شهرداران دهه هشتادی را جسارت بزرگ شهردار رفسنجان عنوان کرد و گفت: پس از فراخوان و ثبت نام پویش «شهردار شو» 359 نفر به مرحله مصاحبه رسیدند و براساس شاخص‌های انتخاب شده از شوی شورا، شهردار محله انتخاب شد. وی با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی به شهرداران محله در ماه‌های اخیر، افزود: امروز 48 شهردار آقا و 46 شهردار خانم که هرکدام دارای یک تیم نه نفره هستند، داریم و در مجموع 1040 نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان آمده‌اند و کار خود را شروع کردند. حسینی با اشاره به الگوی حکمرانی مردمی در 52 ماده، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه مشارکت مردم و حکمرانی مردمی و سیاست‌های دولت سیزدهم، الگوی مدیریت مشارکتی و حکمرانی مردمی شهرداری را در سالی که به نام مشارکت مردمی نامگذاری شده است، ارائه دهیم. به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد. کد خبر 748887

معاون شهردار رفسنجان گفت: در حال حاضر 48 شهردار آقا و 46 شهردار خانم که هرکدام دارای یک تیم نه نفره هستند، داریم و در مجموع 1040 نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان آمده‌اند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدعباس حسینی داورانی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در دوره جدید، اظهار کرد: در دو سال و نیم گذشته مهمترین راهبرد شهرداری، رسیدن به آرامش شهروندان بود و بر همین اساس سیاست روی خوش آرامش را آغاز و برای پیشبرد آن مدیریت مشارکتی را تعریف کردیم.
وی با اشاره به انجام بررسی‌ها و مطالعات صورت گرفته در حوزه مدیریت مشارکتی، افزود: نخستین گام ما در آغاز دوره شهرداری، رونمایی از سامانه نظام جامع پیشنهادات برای دریافت نظرات خلاقانه شهروندان بود که نتیجه آن ارائه و ثبت بیش از دو هزار ایده بود.
مشاور رسانه‌ای شهردار رفسنجان در ادامه از اجرای طرح محله‌محوری در شهرداری رفسنجان خبر داد و گفت: برای تدوین سیاست‌های شهرداری در محلات با همراهی ساکنان، رفسنجان به 50 محله تقسیم شد و جلسات در هر محله با محوریت مسجد و امام جماعت برگزار شد.
وی با اشاره به برپایی جلسات مشترک با شهردار برای پیشبرد امور محلات، تصریح کرد: تصمیمات اخذ شده در این جلسات موجب شناسایی شهروندان پویا به عنوان بازوی مهم شهرداری و شهر رفسنجان و تشکیل 50 محله و 50 شورای محله و فعالیت 350 نفر در شورای محله، شورای بانوان و ائمه جماعات شد.
حسینی با اشاره به فعالیت اداره امور بانوان، راه‌اندازی آن را در راستای رویکرد شهرداری نسبت به بانوان و قرار گرفتن آنان در رأس کارها بیان کرد و افزود: پس از تشکیل شورای بانوان، در آخرین فاز از فعالیت‌های مشارکتی، پویش رقابتی «شهردار شو» را تعریف کردیم تا هر محله یک شهردار داشته باشد.
وی وجه تمایز شهرداران محله در رفسنجان را نسبت به سایر شهرها در دهه هشتادی بودن آنان دانست و گفت: از آنجایی که دهه هشتادی‌ها نوجوانان و آینده‌داران کشور هستند، پویش «شهردار شو» با هدف توانمندسازی و ایجاد نشاط و امید در آنان و تجربه فعالیت در محیط کاملاً واقعی راه‌اندازی شد.
معاون هنری شهردار سپردن امور محلات به شهرداران دهه هشتادی را جسارت بزرگ شهردار رفسنجان عنوان کرد و گفت: پس از فراخوان و ثبت نام پویش «شهردار شو» 359 نفر به مرحله مصاحبه رسیدند و براساس شاخص‌های انتخاب شده از شوی شورا، شهردار محله انتخاب شد.
وی با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی به شهرداران محله در ماه‌های اخیر، افزود: امروز 48 شهردار آقا و 46 شهردار خانم که هرکدام دارای یک تیم نه نفره هستند، داریم و در مجموع 1040 نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان آمده‌اند و کار خود را شروع کردند.
حسینی با اشاره به الگوی حکمرانی مردمی در 52 ماده، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه مشارکت مردم و حکمرانی مردمی و سیاست‌های دولت سیزدهم، الگوی مدیریت مشارکتی و حکمرانی مردمی شهرداری را در سالی که به نام مشارکت مردمی نامگذاری شده است، ارائه دهیم.
به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.
کد خبر 748887

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/623598/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برکناری مارشال

رخدادی بی‌نظیر

ایران ناگزیر به تغییر دکترین هسته‌ای خود می‌شود؟

«عصبانی نیستم»؛ واکنش روزنامه دولت به نامه روحانی

وزیر سابق دولت رییسی؛ محکومیت قضایی برای مدعی اقتدار غذایی!

اکونومیست: با برکناری وزیر دفاع، استراتژی جنگی مسکو تغییر می‌کند؟

روایت یک مورخ از بدبینی تاریخی حاکمان ایران به اسرائیل

تولید محتوا و سرود با موضوع نماز برای فضای مجازی

استراتژی ایران در برنامه هسته‌ای تغییر کرده است؟

معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟

محدودسازی دانشجویان

عباس عبدی: تنها راه برای فرزندآوری امیدوار کردن مردم و طبقه متوسط به آینده است

خطر کیمیا علیزاده برای مدال ایران؟

حدادعادل: علاقه‌مندی‌ام خواندن خاطرات سیاسی- اجتماعی است

یک طرف ماه هرگز از زمین قابل مشاهده نیست

اینجا گرمترین نقطه کشور شد

سید حسن نصرالله: ما شهدایمان را علنی تشییع می‌کنیم و اسرائیلی‌ها کشته‌هایشان را مخفیانه دفن می‌کنند

برندگان کرونا؛ بازندگان پساکرونا

حمله «جوان» به روحانی: چرا فکر می‌کنید شبیه اپوزیسیون نیستید؟

تصویری که از نگاه سیدحسن نصرالله نشانگر پیروزی مقاومت فلسطین است

اولین افسر ارشد هوش مصنوعی ناسا معرفی شد

پیدا کردن نیمه گمشده خود را به هوش مصنوعی بسپارید

آخرین تمرین تیم شجاعی برای صعود به نیمه‌نهایی

بازدید معاون وزیر اقتصاد از بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان

شرکت 15 هزار عضو هیئت علمی دانشگاه‌های کشور در طرح اندیشه تمدن‌ساز

جیمز وب موفق به کشف اتمسفر در یک سیاره سنگی شد

هدفون‌های دوربین‌دار مجهز به هوش مصنوعی متا در راه است

هشدار درباره خطر کاهش جمعیت در رفسنجان

استقبال کرمان از سرمایه‌گذاران بلاروس برای تولید ماشین آلات صنعتی

حمایت ازسرمایه گذاران در بخش کشاورزی کرمان

انتقال خبرساز جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی از کرمان به شیراز

بررسی چالش ها و فرصت های دانشگاه هایِ آزادِ اسلامی کرمان

جوانی جمعیت نیازمند اقدام جدی مردم و مسئولان

افکار عمومی و زیباکلام

خشکاندن عمدی 16 هزار درخت در تهران

پلاستیک جدیدی که پس از استفاده ناپدید می‌شود!

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با 105 ایثارگر

روستاهای محروم بخش شهداد به عطر حرم رضوی معطر شد+تصویر

سفیر کره‌جنوبی: ظرفیت‌های کرمان را به مردم کره معرفی می‌کنیم

26 بانک کرمان مکلف به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شدند

هشدار معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص خطر کاهش جمعیت در سرزمین طلای سبز

عادی‌سازی بدون نقشه راه

هم میهن گزارش داد: بزرگان علیه شورای نگهبان

قضاوت کردن یا انتقام گرفتن، کدام لذت‌بخش‌تر است؟

لحظه شگفت‌انگیز شکسته شدن دیوار صوتی توسط F22

در پیرامون حرم رضوی، میراث‌دار بافتی هستیم که در آن جمعیتی وجود ندارد

ترکیب جمعیتی رفسنجان و انار چگونه است؟

میراث‌دار بافتی در اطراف حرم رضوی هستیم که جمعیتی ندارد

برای حفظ باقی‌مانده بافت اطراف حرم رضوی تلاش کردیم

معدن آسمینون کرمان به بهره بردار سابق آن برمی‌گردد؟