کرمان رصد

آخرين مطالب

پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است ورزشي

پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه مس الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است اظهار امیدواری کرد که نارنجی‌پوشان همچنان روند موفق خود را حفظ کنند. - اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است. صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان وی در مورد تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدا از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند. مدیرعامل باشگاه مس اضافه کرد: در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند؛ اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم ، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند. پورمحمدی درباره مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم . شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم. انتهای پیام/

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه مس الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است اظهار امیدواری کرد که نارنجی‌پوشان همچنان روند موفق خود را حفظ کنند. - اخبار ورزشی -
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.
صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان وی در مورد تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدا از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه مس اضافه کرد: در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند؛ اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم ، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.
پورمحمدی درباره مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم . شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/623226/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله اعتماد/ «بی‌حجاب» یا «بی‌حجابی»؟

سریال استان‌سازی

تصاویری از گذرِ عطارد از مقابل خورشید

فضاپیمای پرسروصدای بوئینگ ناکام شد!

اختصاص ارز ترجیحی برای واردات تجهیزات پزشکی، مصرفی و توانبخشی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران

کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای 500 برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی

افشین پیروانی تبرئه شد

خبر مهم سازمان امور مالیاتی برای مالیات‌ دهندگان

بیمارستان اعصاب و روان کرمان امسال به‌ بهره‌برداری می‌رسد

واکنش «کیهان» به مقاله «عبدی»: اگر بی‌عقل نبودید که لقب استاد و نواندیش را حراج نمی‌کردید

نشانه‌شناسی از سفر گروسی

هوش مصنوعی پزشک گوگل از پزشکان بهتر عمل می‌کند!

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

انتصاب مدیر کل دفتر خدمات سلامت و امور سالمندی بنیاد شهید و امور ایثارگران

ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی تبریز تشکیل جلسه داد

ارسال 110 ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»

تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش

مناسبت روز/ سه‌شنبه، 18 اردیبهشت‌ماه

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جویِ کرمان

هدف از افشای فایل محرمانه ظریف تداوم دولت روحانی با کمک آمریکا بود!

ما به لطف کابل های فیبر نوری به اینترنت متصل هستیم!

جلسه ستاد شاهد و ایثارگر طلاب استان سمنان برگزار شد

پیام تبریک دکتر قاضی زاده هاشمی به مناسبت سالروز تاسیس بانک دی

سرمقاله اعتماد/ «بی‌حجاب » یا «بی‌حجابی »؟

سرمقاله ایران/ صدایی که از ایران شنیده می‌شود

سرمقاله آفرینش/ دامنه بی انتهای گردشگری

سرمقاله دنیای اقتصاد/ نقش روایت‌ها در اقتصاد کشورها

سرمقاله سیاست روز/ ضرورت‌های یک کنفرانس

سرمقاله صبح نو/ جنایت بی‌پایان

وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه 18 اردیبهشت ماه

پس‌ لرزه مسمومیت الکلی 29 پزشک در شیراز

سرمقاله کیهان/ از دانشگاه شریف و تهران تا‌ هاروارد و MIT !

سرمقاله وطن امروز/ برائت از شجره خبیثه اسرائیل

سرمقاله فرهیختگان/ نگرانی طالبان از زبانه کشیدن آتش‌های زیر خاکستر

سرمقاله شرق/ آیا خاورمیانه در آستانه تحول مهمی است؟

کشف 32 داروی جدید سرطان با کمک هوش مصنوعی

سرمقاله خراسان/ امیدوار به برخورد قاطع با رانت اطلاعاتی

بازداشت قاچاقچی شربت‌ های غیرمجاز در تهران

٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور

ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

تلاش می‌کنیم کرمان در سال 1403 به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم

جایگزین اسکناس‌ کیلویی

هامون سیراب نشد

میوه‌های ممنوعه

وبسایت نزدیک به زاکانی: حمله دوچرخه‌بازان به قرارداد توسعه حمل و نقل عمومی تهران

وبسایت اصلاح طلب: پاسخ شورای نگهبان درباره رد صلاحیت روحانی قانع کننده نیست