کرمان رصد

آخرين مطالب

جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود اجتماعي

جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سناتور «برنی سندرز»، عضو مجلس سنای آمریکا در سخنانی به مخالفت افکارعمومی آمریکا با کمک‌های بی قید و شرط به اسرائیل اشاره کرد و گفت: مخالفت آمریکایی‌ها با کمک نظامی بیشتر به اسرائیل ممکن است به دلیل اظهارات برخی از رهبران اسرائیل باشد. آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که نه فقط افراط گرایان، بلکه این متعصبان مذهبی هستند که حکومت اسرائیل را در دست دارند. به گفته سندرز، بسیاری از مقامات اسرائیلی علناً در مورد بازسازی شهرک‌های اسرائیلی در غزه صحبت کرده‌اند که این به معنای اشغال دوباره غزه است و «بن گویر»، به عنوان وزیر امنیت فعلی اسرائیل خواستار اخراج اجباری فلسطینی‌ها از منطقه شده است. سناتور آمریکایی افزود که اسرائیل امروز با دوران گذشته خود بسیار متفاوت است و اسرائیل نه تنها در حال جنگ با حماس است، بلکه با مردم فلسطین به شیوه‌ای بی پروا و غیراخلاقی در حال جنگ است. به گفته سندرز، 26 بیمارستان از 37 بیمارستان در غزه به طور کامل از دسترس خارج شده‌اند و بیمارستان‌های باقی مانده تنها به طور جزئی کار می‌کنند، چون اسرائیل به طور سیستماتیک سیستم مراقبت‌های بهداشتی در نوار غزه را نابود کرده است. سندرز این را نیز افزود که این جنگ دیگر جنگی علیه یک سازمان به نام حماس نیست، بلکه جنگ با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی‌ها انجام می‌شود. انتقاد سندرز از اسرائیل همزمان با تصویب کمک مالی بزرگ آمریکایی‌ها به اسرائیل در مجلس سنا صورت گرفته است. ساعاتی پیش، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سنای آمریکا بسته کمکی 26 میلیارد دلاری این کشور به اسرائیل را تصویب کرده است. 4 روز پیش، قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک 87 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و اسرائیل را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد و شبکه خبری الجزیره در خبری دیگر اعلام کرد که مجلس نمایندگان با 366 رأی موافق و 58 رأی مخالف به لایحه حمایت مالی از اسرائیل به ارزش 26.4 میلیارد دلار رأی داد. گفتنی است این طرح ماه‌ها بود که به دلیل مخالفت شدید برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کنگره بلاتکلیف مانده بود. تصویب این طرح در سنا در دویستمین روز جنگ علیه غزه صورت گرفته است. در همین ارتباط نیز دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار مربوط به تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در دویستمین روز جنگ علیه نوار غزه به‌روزرسانی کرد. بر اساس آمار این مرکز، رژیم صهیونیستی در 200 روز گذشته مرتکب 3025 مورد جنایت کشتار جمعی با 41 هزار 183 شهید یا مفقود شده که از این تعداد پیکرهای 34 هزار 183 شهید به بیمارستان‌ها انتقال یافته است و 7000 نفر هنوز مفقود هستند. 77 هزار 143 نفر هم مجروح شده‌اند. 14778 نفر از شهدا کودک هستند که 30 کودک بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند و 9752 نفر از شهدا زن هستند. بر این اساس 72 درصد شهدای غزه زن و کودک هستند. 17 هزار کودک در نوار غزه پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده‌اند. 485 نفر از شهدا کادر درمان و 67 نفر آنها از نیروهای دفاع مدنی هستند. در این مدت 140 خبرنگار هم به شهادت رسیده‌اند. کد خبر 6087121

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سناتور «برنی سندرز»، عضو مجلس سنای آمریکا در سخنانی به مخالفت افکارعمومی آمریکا با کمک‌های بی قید و شرط به اسرائیل اشاره کرد و گفت: مخالفت آمریکایی‌ها با کمک نظامی بیشتر به اسرائیل ممکن است به دلیل اظهارات برخی از رهبران اسرائیل باشد. آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که نه فقط افراط گرایان، بلکه این متعصبان مذهبی هستند که حکومت اسرائیل را در دست دارند.
به گفته سندرز، بسیاری از مقامات اسرائیلی علناً در مورد بازسازی شهرک‌های اسرائیلی در غزه صحبت کرده‌اند که این به معنای اشغال دوباره غزه است و «بن گویر»، به عنوان وزیر امنیت فعلی اسرائیل خواستار اخراج اجباری فلسطینی‌ها از منطقه شده است.
سناتور آمریکایی افزود که اسرائیل امروز با دوران گذشته خود بسیار متفاوت است و اسرائیل نه تنها در حال جنگ با حماس است، بلکه با مردم فلسطین به شیوه‌ای بی پروا و غیراخلاقی در حال جنگ است.
به گفته سندرز، 26 بیمارستان از 37 بیمارستان در غزه به طور کامل از دسترس خارج شده‌اند و بیمارستان‌های باقی مانده تنها به طور جزئی کار می‌کنند، چون اسرائیل به طور سیستماتیک سیستم مراقبت‌های بهداشتی در نوار غزه را نابود کرده است.
سندرز این را نیز افزود که این جنگ دیگر جنگی علیه یک سازمان به نام حماس نیست، بلکه جنگ با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی‌ها انجام می‌شود.
انتقاد سندرز از اسرائیل همزمان با تصویب کمک مالی بزرگ آمریکایی‌ها به اسرائیل در مجلس سنا صورت گرفته است. ساعاتی پیش، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سنای آمریکا بسته کمکی 26 میلیارد دلاری این کشور به اسرائیل را تصویب کرده است.
4 روز پیش، قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک 87 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و اسرائیل را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد و شبکه خبری الجزیره در خبری دیگر اعلام کرد که مجلس نمایندگان با 366 رأی موافق و 58 رأی مخالف به لایحه حمایت مالی از اسرائیل به ارزش 26.4 میلیارد دلار رأی داد.
گفتنی است این طرح ماه‌ها بود که به دلیل مخالفت شدید برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کنگره بلاتکلیف مانده بود.
تصویب این طرح در سنا در دویستمین روز جنگ علیه غزه صورت گرفته است. در همین ارتباط نیز دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار مربوط به تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در دویستمین روز جنگ علیه نوار غزه به‌روزرسانی کرد.
بر اساس آمار این مرکز، رژیم صهیونیستی در 200 روز گذشته مرتکب 3025 مورد جنایت کشتار جمعی با 41 هزار 183 شهید یا مفقود شده که از این تعداد پیکرهای 34 هزار 183 شهید به بیمارستان‌ها انتقال یافته است و 7000 نفر هنوز مفقود هستند. 77 هزار 143 نفر هم مجروح شده‌اند.
14778 نفر از شهدا کودک هستند که 30 کودک بر اثر قحطی و گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند و 9752 نفر از شهدا زن هستند. بر این اساس 72 درصد شهدای غزه زن و کودک هستند. 17 هزار کودک در نوار غزه پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده‌اند.
485 نفر از شهدا کادر درمان و 67 نفر آنها از نیروهای دفاع مدنی هستند.
در این مدت 140 خبرنگار هم به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر 6087121

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/622763/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد

دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

«فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری

اشتیاقی که گم شد؛ گذری بر 34 دوره نمایشگاه کتاب تهران

بازگشت احتمالی ترامپ و ضرورت آرایش تازه

دخل و خرج نابرابر

روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد

سیگنال نگران‌کننده واشنگتن برای تل‌آویو

موشک‌های ایرانی، امارات را بر سر عقل آورد؟

یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با 2رنگ پیراهن!

تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید

دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

405 سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت

امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس

سهم 49 درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری

درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس

نظام درمانی را به کجا می‌برند؟

گسترش ماموریت سپاه به نیمکره جنوب

درخت‌کُشی در تهران

مهدی نصیری و شتاب منحصر به فردش

تصاویری فوق‌العاده زیبا از سحابی reflection با فاصله‌ی هزار سالِ نوری

هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است

جراح فلسطینی که اسرائیل او را ربود و زیر شکنجه به شهادت رساند

رازگشایی از نمادهای 2700 ساله ایران باستان

کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم

حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت

تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر

امام‌جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت براثر تصادف با آمبولانس درگذشت

این جانور یک کیلوگرمی، جد گاو و گوزن است

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره 2 زرند پس از 17 سال انتظار

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد