کرمان رصد

آخرين مطالب

ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد اجتماعي

ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ها را خواهد داد، گفت: وعده صادق گوشه‌ای از اقتدار نظامی ایران بود. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش صبح امروز در دیدار فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رسم دیرینه نیروهای مسلح این است که در شروع برنامه‌های دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها برسند و تجدید بیعت داشته باشند که بسیار ارزشمند است. وی با بیان اینکه دهه ارتش از بیست و یکم فروردین ماه با اطعام تعدادی از ایتام شهر کرمان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان آغاز شد، افزود: به همین مناسبت کار توزیع 800 سری جهیزیه بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد نیز توسط لجستیک ارتش انجام شد. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه ارتش در استان کرمان، بیان کرد: رژه باشکوه پیاده و خودرویی یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان به مناسبت 29 فروردین نیز برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه ارتش این افتخار را دارد که ولایت‌محوری است و تمام برنامه‌ها در تمام یگان‌ها با تبعیت محض از دستورات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، ادامه داد: هیچ کاری در ارتش برگزار نمی‌شود مگر آنکه در راستای عملی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان فرمانده کل قوا باشد. امیر غلامعلیان با تاکید بر اینکه خودمان را سرباز رهبری می‌دانیم و خداوند را شاکر هستیم که ما را در این مسیر قرار داده است، گفت: اتحاد بسیار خوبی بین نیروهای مسلح کشور برقرار است و این اتحاد به بازدارندگی نظامی دشمن نیز تبدیل شده است. وی با بیان اینکه بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حدی است که به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ها را خواهیم داد، افزود: عملیات وعده صادق گوشه‌ای از اقتدار نظامی ایران بود و توان تهاجمی نیروهای مسلح کشور خیلی بیشتر از این‌ها است. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش بیان کرد: این عملیات پاسخ قطعی ایران نبود و فقط مراکزی مورد پاسخ قرار گرفت که در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه مورد حمله قرار گرفته بود. وی با اشاره به اینکه بصیرت نیروهای مسلح کشور بسیار بالا است، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با دشمن‌شناسی بسیار خوبی که دارد تمام تحرکات دشمن در مرزها را رصد می‌کند و در سرتاسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران مستقر است. انتهای پیام/511/

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ها را خواهد داد، گفت: وعده صادق گوشه‌ای از اقتدار نظامی ایران بود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش صبح امروز در دیدار فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رسم دیرینه نیروهای مسلح این است که در شروع برنامه‌های دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها برسند و تجدید بیعت داشته باشند که بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه دهه ارتش از بیست و یکم فروردین ماه با اطعام تعدادی از ایتام شهر کرمان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان آغاز شد، افزود: به همین مناسبت کار توزیع 800 سری جهیزیه بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد نیز توسط لجستیک ارتش انجام شد.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه ارتش در استان کرمان، بیان کرد: رژه باشکوه پیاده و خودرویی یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان به مناسبت 29 فروردین نیز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ارتش این افتخار را دارد که ولایت‌محوری است و تمام برنامه‌ها در تمام یگان‌ها با تبعیت محض از دستورات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، ادامه داد: هیچ کاری در ارتش برگزار نمی‌شود مگر آنکه در راستای عملی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان فرمانده کل قوا باشد.
امیر غلامعلیان با تاکید بر اینکه خودمان را سرباز رهبری می‌دانیم و خداوند را شاکر هستیم که ما را در این مسیر قرار داده است، گفت: اتحاد بسیار خوبی بین نیروهای مسلح کشور برقرار است و این اتحاد به بازدارندگی نظامی دشمن نیز تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حدی است که به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ها را خواهیم داد، افزود: عملیات وعده صادق گوشه‌ای از اقتدار نظامی ایران بود و توان تهاجمی نیروهای مسلح کشور خیلی بیشتر از این‌ها است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش بیان کرد: این عملیات پاسخ قطعی ایران نبود و فقط مراکزی مورد پاسخ قرار گرفت که در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه مورد حمله قرار گرفته بود.
وی با اشاره به اینکه بصیرت نیروهای مسلح کشور بسیار بالا است، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با دشمن‌شناسی بسیار خوبی که دارد تمام تحرکات دشمن در مرزها را رصد می‌کند و در سرتاسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران مستقر است.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621092/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درخواست بازداشت نتانیاهو؛ نیش یا نردبان؟

آیت‌‌الله رئیسی دائما پیگیر امور کشور و مردم بود

جمعی از خادمیاران رضوی در مرکز کودکان اتیسم عنبرآباد حضور یافتند

شهید رئیسی آئینه تمام‌نمای رعایت اخلاق، قانون و احیاء حقوق عامه بود

عصر ایران مطرح کرد: سقوط بالگرد رئیسی، ادامه چالش اطلاع رسانی

راه کاهکشان در آیینه دریاچه‌های جهان

تصویری از محل دفن آیت الله شهید آل هاشم در گلزار شهدای تبریز

وضع خطرناک چهار شهر کرمان در پی گرد و خاک

خبر خوب برای مبتلایان به دیسک کمر

هم‌میهن نوشت: ضعف‌های ادامه‌دار

دیسک کمر با کمک فناوری‌نانو قابل درمان می‌شود

پیش بینی بارش پراکنده در شمال و مرکز استان کرمان از امروز

کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط استان کرمان

شهید رئیسی از پل بهادرآباد تا عنبرآباد اشک ریخت

شهید رئیسی آینه تمام‌نمای رعایت اخلاق، قانون و احیای حقوق عامه بود

نجات کوهنورد 6٠ساله از ارتفاعات جوپار کرمان

سید جان یه لحظه...

روسیه اسلحه فضایی به مدار زمین برد

«خاکخونی» یک فیلم جاده‌ای است/ دغدغه برای حل مشکل مهاجران

برخورد موتورسیکلت با گوسفندان منجر به قتل شبه عمد شد/ «چوپان» در انتظار کمک‌ خیرین

دیوارنگاره چهارراه امام جمعه کرمان تغییر کرد+تصویر

نه مخبر برای کاندیداتوری منعی دارد، نه قالیباف

مصاحبه‌ای منتشر نشده: یکی از رمزهای موفقیت خود را عدم ورود به جریان‌های سیاسی می‌دانم

ماهواره‌های جاسوسی نسل جدید ایالات متحده به فضا رفت

مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان در زرند برگزار شد

گردوخاک ووضع خطرناک چهار شهر کرمان

اعتراف BBC به رونق دیپلماسی ایران در دوران امیرعبداللهیان

جولان گردوخاک در کرمان؛ شاخص 4 شهر استان در وضعیت خطرناک قرار گرفت

سرمقاله جام جم/ تابع محض ولایت

سرمقاله سیاست روز/ رسم عاشقی از خرمشهر تا...

سرمقاله آرمان امروز/ چشم‌انداز سیاست خارجی دولت چهاردهم

گزارش «کیهان» از سرخوردگی رسانه‌های معاند بیگانه

سرمقاله جوان/ خرمشهر‌های دیگر انقلاب

حافظه‌ای که می‌تواند به «زهره» برود

کشت بافت گیاهی مقاوم به آفات در دامغان

سرمقاله اعتماد/ گفت‌وگوهای غیرمستقیم ایران و امریکا؛ انگیزه‌ها و چشم‌انداز

سرمقاله همشهری/ آخرین نامه به رئیس جمهور

سرمقاله ایران/ معجزه اخلاص

سرمقاله جمهوری اسلامی/ تحلیل سیاسی هفته

سرمقاله اطلاعات/ به وقت همبستگی

نجات کوهنورد 6٠ ساله از ارتفاعات جوپار کرمان

سرمقاله کیهان/ سید ابراهیم و راز این همه محبوبیت

سرمقاله وطن امروز/ راز یک بدرقه تاریخی

بسیج همه امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تشییع شهدای خدمت

ساخت الماس مصنوعی با کیفیت بالا

خدمات‌دهی شرکت اتوبوسرانی تبریز برای مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله آل هاشم

انگیزه خاص گوهری از حذفی تا لیگ(عکس)

گل‌گهر برای مصاف با آلومینیوم در سیرجان زنجیر شد!

نگاه نزدیک کاوشگر استقامت به صخره ای در مریخ

محبوبیت حسینی بین کرمانی‌ها(عکس)