کرمان رصد

آخرين مطالب

کمک 11 میلیارد و 35 میلیون تومانی برای آزادی زندانیان رفسنجان اجتماعي

کمک 11 میلیارد و 35 میلیون تومانی برای آزادی زندانیان رفسنجان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - آئین گلریزان برای آزادساز زندانیان جرائم غیرعمد و مالی با حضور خیران، مردم و مسئولان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج ) برگزار شد. خیران و مسئولین در این مراسم 11 میلیارد و 35 میلیون تومان کمک کردند. حجت الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان در آیین گلریزان و پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی که در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج)برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: خداوند در قرآن می فرماید از آنچه مال به تو دادیم کمک کنید ؛ بنابراین از مال خدا باید در راه خیر کمک کر؛ بنابراین باید احسان کرد از هر آنچه که خدا به ما احسان کرده است. وی با اشاره به اینکه ستاد دیه کشور امسال 1 میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان غیرعمد رفسنجان کمک کرده است، افزود: اگر فردی احسان و کار خیر انجام دهد این خیر به خود انسان برمی گردد و یاری رساندن و آزادسازی زندانیان کاری است که اثرات خیر آن در زندگی افراد خیر می رسد. حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: 2 سال پیاپی با راه اندازی پویش رهایی توانستیم کل زندانیان جرائم غیر عمد و مالی را که حدود 100 نفر بودند با کمک خیران، مردم و مسئولان از بند رها کنیم. حسین رمضانی، رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان هم در این آئین گفت: هم اکنون 856 نفر زندانی در رفسنجان داریم که متاسفانه از لحاظ وضعیت استقرار زندانی ها با مشکل مواجه هستیم و آن ها فضای مناسب استراحت و خواب ندارند و نیاز است با همدلی مسئولان این موضوع ساماندهی شود. وی افزود: 23 نفر از زندانیان رفسنجان دارای جرائم غیرعمد و بدهکار مالی هستند که برای آزادی آنان به مبلغ حدود 50 میلیارد تومان نیاز است. رمضانی تصریح کرد: تعداد 8 نفر از این زندانیان جرایم غیرعمد با مبلغ قابل توجهی از سال های 91، 97، 98 و 99 گرفتار شدند و تاکنون در بند هستند که تبعات بدی را ایجاد کرده و آن ها فرصت بازگشتن به جامعه را ندارند. وی بیان کرد: پارسال 60 زندانی غیرعمد در رفسنجان آزاد شدند که 26 نفر از آن ها با مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به همت ستاد دیه استان کرمان از بند رهایی یافتند. وی با اشاره به اینکه با برگزاری جشن گلریزان امسال در استان کرمان مبلغ 7 میلیارد تومان در سیرجان، 5 میلیارد تومان در بم و 50 میلیارد تومان در کرمان جمع آوری شد، گفت: 23 زندانی جرائم غیرعمد در رفسنجان چشم انتظار کمک خیران هستند. رمضانی به بحث جابجایی زندان رفسنجان اشاره کرد و افزود: مصوبه ای در شورای پیشگیری شهرستان مبنی بر احداث ساختمان جدید زندان حاصل شده که قرار است به همت شهرداری رفسنجان زمین تأمین شود؛ بنابراین از آنجایی که زندان رفسنجان به نسبت سایر زندان ها مناسب نیست، توجه ویژه را می طلبد. بنا بر این گزارش مردم و خیرین همچنان در حال واریز وجوهی به حساب انجمن حمایت از زندانیان هستند که رقم نهایی جمع آوری شده کمک ها در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

آئین گلریزان برای آزادساز زندانیان جرائم غیرعمد و مالی با حضور خیران، مردم و مسئولان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج ) برگزار شد. 
خیران و مسئولین در این مراسم 11 میلیارد و 35 میلیون تومان کمک کردند.
حجت الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان در آیین گلریزان و پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی که در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج)برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: خداوند در قرآن می فرماید از آنچه مال به تو دادیم کمک کنید ؛ بنابراین از مال خدا باید در راه خیر کمک کر؛ بنابراین باید احسان کرد از هر آنچه که خدا به ما احسان کرده است.
وی با اشاره به اینکه ستاد دیه کشور امسال 1 میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان غیرعمد رفسنجان کمک کرده است، افزود: اگر فردی احسان و کار خیر انجام دهد این خیر به خود انسان برمی گردد و یاری رساندن و آزادسازی زندانیان کاری است که اثرات خیر آن در زندگی افراد خیر می رسد.
حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: 2 سال پیاپی با راه اندازی پویش رهایی توانستیم کل زندانیان جرائم غیر عمد و مالی را که حدود 100 نفر بودند با کمک خیران، مردم و مسئولان از بند رها کنیم.
حسین رمضانی، رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان هم در این آئین گفت: هم اکنون 856 نفر زندانی در رفسنجان داریم که متاسفانه از لحاظ وضعیت استقرار زندانی ها با مشکل مواجه هستیم و آن ها فضای مناسب استراحت و خواب ندارند و نیاز است با همدلی مسئولان این موضوع ساماندهی شود.
وی افزود: 23 نفر از زندانیان رفسنجان دارای جرائم غیرعمد و بدهکار مالی هستند که برای آزادی آنان به مبلغ حدود 50 میلیارد تومان نیاز است. 
رمضانی تصریح کرد: تعداد 8 نفر از این زندانیان جرایم غیرعمد با مبلغ قابل توجهی از سال های 91، 97، 98 و 99 گرفتار شدند و تاکنون در بند هستند که تبعات بدی را ایجاد کرده و آن ها فرصت بازگشتن به جامعه را ندارند.
وی بیان کرد: پارسال 60 زندانی غیرعمد در رفسنجان آزاد شدند که 26 نفر از آن ها با مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به همت ستاد دیه استان کرمان از بند رهایی یافتند.
وی با اشاره به اینکه با برگزاری جشن گلریزان امسال در استان کرمان مبلغ 7 میلیارد تومان در سیرجان، 5 میلیارد تومان در بم و 50 میلیارد تومان در کرمان جمع آوری شد، گفت: 23 زندانی جرائم غیرعمد در رفسنجان چشم انتظار کمک خیران هستند.
رمضانی به بحث جابجایی زندان رفسنجان اشاره کرد و افزود: مصوبه ای در شورای پیشگیری شهرستان مبنی بر احداث ساختمان جدید زندان حاصل شده که قرار است به همت شهرداری رفسنجان زمین تأمین شود؛ بنابراین از آنجایی که زندان رفسنجان به نسبت سایر زندان ها مناسب نیست، توجه ویژه را می طلبد.
بنا بر این گزارش مردم و خیرین همچنان در حال واریز وجوهی به حساب انجمن حمایت از زندانیان هستند که رقم نهایی جمع آوری شده کمک ها در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/619999/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درمان غیر تهاجمی آسیب نخاعی ممکن می‌شود

استان کرمان از نظر فرونشست زمین رتبه اول در سطح کشور است

کشف بیش از 2000 قوطی شیر خشک در بروات کرمان

جهانی در یک دانه برنج ؛ دانشمندان جزئیات بی سابقه ای از مغز انسان را به تصویر کشیدند(+تصاویر)

تاکید معاون وزیر صمت بر توسعه زنجیره ارزش معادن استان کرمان

نخستین مرکز طب کار دولتی جنوب‌شرق در رفسنجان افتتاح شد

اطلس سرمایه گذاری کشور تهیه شده است

نبردهای سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در جبالیا

وقتی نصرالله وزیر جنگ اسرائیل را دست انداخت

تخیل به جای تاریخ

تحلیلگر اصولگرا: قطعا ریاست قالیباف تغییر نخواهد کرد

مهر محرمانه چینی‌ها بر قرارداد 2/5 میلیارد یورویی

طالبان و آب انحرافی

شاهکار مهندسی SpaceX

تکامل چگالی سیاهچاله

اختصاص تنها 5 درصد از سهمیه حج تمتع به خانواده‌های شاهد و ایثارگر

آیین بدرقه زائران ایثارگر حج تمتع در استان البرز برگزار شد

مسئولان کشوری در «کرمان آیدکس 2024» چه گفتند؟

سلاجقه: در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم

بازی برای سپاهان مهم‌تر بود/از پس مس بهتر برمی‌آییم

بازگشت فیلترینگ

هوش مصنوعی یاد گرفته چطور انسان‌ها را فریب دهد!

تنها 30 سال دیگر به زلزله شدید و دوره ای تهران باقی مانده!

هوای ایران 6 برابر آلوده‌تر از حد استاندارد! مرگ 26 هزار نفر در سال به خاطر ذرات معلق

تجربیات پایتخت و اصفهان در خدمت کیش/ رحیم سرهنگی و انتخاب مدیران جوان، آگاه و خبره

شیشه‌های آینده از بامبو ساخته می‌شوند!

مادر شهیدان والامقام «محمدعلی و یوسف جاموسی» آسمانی شد

هلاکت یک قاچاقچی در قلعه‌گنج

این روزهای سخت حسن روحانی

مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد

معاون وزیرخارجه: قرارداد چابهار بین ایران و هند منعقد شد

آغاز تجهیز چاه‌های آب به پنل‌های خورشیدی با کمک دانشگاه رفسنجان

در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم

معاون وزیر صمت از کارخانه در حال ساخت کاشی و سرامیک در استان کرمان دیدن کرد

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

روزنامه اصولگرا: جای زیباکلام در زندان نیست

سقوط ارزش معاملات بورس به سطح 6 سال پیش

جواب قاطع به سوال صادق

فاتح قله‌های انکار؛ واکنش روزنامه دولت به توییت آشنا

عصای جادویی وجود ندارد

فضا؛ یک عاشقانه سخت

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در کشور منحصر به فرد است

سند کشاورزی باعث حذف یارانه نمی شود

معاون وزیر صمت از کارخانه در حال ساخت کاشی و سرامیک در کرمان دیدن کرد

هدف‌گذاری 2برابر شدن تأمین مالی شرکت‌ها از بورس

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

هفدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد

«کرمان آیدکس 2024» آغاز به‌کار کرد

شرکت گاز کهنوج: احتمال نشت لوله‌های زیرزمین در انفجار ظهر امروز وجود دارد

اولین نشست هیات اندیشه‌ورز در دانشگاه مازندران برگزار شد