کرمان رصد

آخرين مطالب

جزئیات جدید از دیوار کشی مرزها در جنوب‌شرق کشور اجتماعي

جزئیات جدید از دیوار کشی مرزها در جنوب‌شرق کشور
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان روز دوشنبه در نشست خبری به‌ مناسبت دهه ارتش جمهوری اسلامی افزود: اطمینان داشته باشید که مرزهای جمهوری اسلامی ایران امن ‌ترین مرزهاست و اقداماتی که اینک در بخش انسداد مرزها داریم در هیچ مقطعی از تاریخ وجود نداشته است. وی اظهار داشت: ارتش در مرزهای محدوده شمال استان سیستان و بلوچستان که مشرف به مرزهای افغانستان است حضور دارد و از تیرماه 1400 تاکنون حدود 50 هزار نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز را در این مناطق دستگیر کرده و تحویل داده است. فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای نیروی زمینی ارتش و ارشد نظامی ارتش در جنوب‌شرق کشور تصریح کرد: انسداد مرز افغانستان در محدوده مسئولیت ارتش از هشت ماه قبل آغاز شده و در این بخش اقدامات خوبی در دست اقدام است، به طوری که در آینده خواهید دید کوچک ترین ترددی در این بخش از مرزها نخواهیم داشت. وی همچنین افزود: ارتش حدود 900 واحد مسکونی سازمانی را برای پرسنل خود در کرمان پیش ‌بینی کرده که یک فاز این پروژه هم اکنون به بهره برداری رسیده و فاز دوم نیز در مردادماه سال جاری افتتاح می شود. امیر غلامعلیان گفت: همچنین ارتش در استان کرمان حدود 2 هزار و 700 واحد زمین به نیروهای خود تحویل داده؛ 60 واحد منزل شخصی نیز در خیابان وحشی‌ بافقی افتتاح و تحویل شده است. وی به بازسازی کامل بیمارستان امام حسین (ع) استان کرمان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت ‌رسانی به مناطق محروم، انجام عملیات راهسازی و پاک کردن گرد فقر از چهره مناطق محروم استان به ویژه نواحی جنوبی از دیگر اقدامات ارتش بوده است. فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب‌شرق کشور تصریح کرد: انجام طرح هایی چون 37 کیلومتر جاده‌سازی، پروژه‌ های آبرسانی و لایروبی رودخانه‌های مستعد سیلاب در استان کرمان به ویژه در مناطقی چون رودبارجنوب و جازموریان توسط گروه مهندسی ارتش از جمله اقدامات ارتش در این استان است. وی همچنین با بیان اینکه برنامه ‌های دهه ارتش هر سال در دهه سوم فروردین ‌اجرا می‌ شود گفت: سال جاری نیز برنامه‌ های متنوعی برای این دهه در استان و شهر کرمان پیش‌ بینی شده است. امیر غلامعلیان افزود: برنامه‌ های دهه ارتش در استان کرمان از امروز و با توزیع جهیزیه و دیگر اقلام مورد نیاز مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین برگزاری برنامه افطاری برای 300 نفر از مددجویان این نهاد و ایتام آغاز می ‌شود. وی به پرداخت هزینه دیه 2 زندانی جرایم غیرعمد زندان های استان کرمان توسط قرارگاه منطقه‌ ای ارتش در جنوب‌شرق کشور نیز اشاره و تصریح کرد: 21 فروردین سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی است که آیین سالگرد شهادت این شهید و شهید ولی قرنی 25 فروردین ماه طبق روال هر سال در کرمان برگزار می ‌شود. این فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه طبق روال هر سال رژه ارتش جمهوری اسلامی 29 فروردین در بلوار 22 بهمن برگزار می ‌شود تصریح کرد: همچنین در این ایام شاهد برگزاری همایش پیاده ‌روی و آیین غبارروبی گلزار شهدای شهر کرمان توسط نیروهای ارتش خواهیم بود. امیر غلامعلیان ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، شرکت در نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه‌ ها به منظور بیان دستاوردهای ارتش، برپایی میز خدمت در مصلای کرمان و اهدای خون به نیازمندان از دیگر برنامه‌های هفته ارتش در کرمان خواهد بود. کد خبر 843061 منبع: ایرنا برچسب‌ها مرزبانی ایران و افغانستان ایران و پاکستان خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان روز دوشنبه در نشست خبری به‌ مناسبت دهه ارتش جمهوری اسلامی افزود: اطمینان داشته باشید که مرزهای جمهوری اسلامی ایران امن ‌ترین مرزهاست و اقداماتی که اینک در بخش انسداد مرزها داریم در هیچ مقطعی از تاریخ وجود نداشته است.
وی اظهار داشت: ارتش در مرزهای محدوده شمال استان سیستان و بلوچستان که مشرف به مرزهای افغانستان است حضور دارد و از تیرماه 1400 تاکنون حدود 50 هزار نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز را در این مناطق دستگیر کرده و تحویل داده است.
فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای نیروی زمینی ارتش و ارشد نظامی ارتش در جنوب‌شرق کشور تصریح کرد: انسداد مرز افغانستان در محدوده مسئولیت ارتش از هشت ماه قبل آغاز شده و در این بخش اقدامات خوبی در دست اقدام است، به طوری که در آینده خواهید دید کوچک ترین ترددی در این بخش از مرزها نخواهیم داشت.
وی همچنین افزود: ارتش حدود 900 واحد مسکونی سازمانی را برای پرسنل خود در کرمان پیش ‌بینی کرده که یک فاز این پروژه هم اکنون به بهره برداری رسیده و فاز دوم نیز در مردادماه سال جاری افتتاح می شود.
امیر غلامعلیان گفت: همچنین ارتش در استان کرمان حدود 2 هزار و 700 واحد زمین به نیروهای خود تحویل داده؛ 60 واحد منزل شخصی نیز در خیابان وحشی‌ بافقی افتتاح و تحویل شده است.
وی به بازسازی کامل بیمارستان امام حسین (ع) استان کرمان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت ‌رسانی به مناطق محروم، انجام عملیات راهسازی و پاک کردن گرد فقر از چهره مناطق محروم استان به ویژه نواحی جنوبی از دیگر اقدامات ارتش بوده است.
فرمانده قرارگاه منطقه ‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب‌شرق کشور تصریح کرد: انجام طرح هایی چون 37 کیلومتر جاده‌سازی، پروژه‌ های آبرسانی و لایروبی رودخانه‌های مستعد سیلاب در استان کرمان به ویژه در مناطقی چون رودبارجنوب و جازموریان توسط گروه مهندسی ارتش از جمله اقدامات ارتش در این استان است.
وی همچنین با بیان اینکه برنامه ‌های دهه ارتش هر سال در دهه سوم فروردین ‌اجرا می‌ شود گفت: سال جاری نیز برنامه‌ های متنوعی برای این دهه در استان و شهر کرمان پیش‌ بینی شده است.
امیر غلامعلیان افزود: برنامه‌ های دهه ارتش در استان کرمان از امروز و با توزیع جهیزیه و دیگر اقلام مورد نیاز مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین برگزاری برنامه افطاری برای 300 نفر از مددجویان این نهاد و ایتام آغاز می ‌شود.
وی به پرداخت هزینه دیه 2 زندانی جرایم غیرعمد زندان های استان کرمان توسط قرارگاه منطقه‌ ای ارتش در جنوب‌شرق کشور نیز اشاره و تصریح کرد: 21 فروردین سالگرد شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی است که آیین سالگرد شهادت این شهید و شهید ولی قرنی 25 فروردین ماه طبق روال هر سال در کرمان برگزار می ‌شود.
این فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه طبق روال هر سال رژه ارتش جمهوری اسلامی 29 فروردین در بلوار 22 بهمن برگزار می ‌شود تصریح کرد: همچنین در این ایام شاهد برگزاری همایش پیاده ‌روی و آیین غبارروبی گلزار شهدای شهر کرمان توسط نیروهای ارتش خواهیم بود.
امیر غلامعلیان ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، شرکت در نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه‌ ها به منظور بیان دستاوردهای ارتش، برپایی میز خدمت در مصلای کرمان و اهدای خون به نیازمندان از دیگر برنامه‌های هفته ارتش در کرمان خواهد بود.
کد خبر 843061 منبع: ایرنا برچسب‌ها مرزبانی ایران و افغانستان ایران و پاکستان خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/619794/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین نشست هیات اندیشه‌ورز در دانشگاه مازندران برگزار شد

یک کشف جدید در مرکز کهکشان

تازه‌های نشر مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) رونمایی می‌شود

کشف 58 کیلو شیشه در بم وجیرفت

ایجاد اولین کمپ ماده 16 در جنوب کرمان

آغاز به‌کار دو جشنواره رویش و حرکت در رفسنجان

اولین ترکش رسوایی مس رفسنجان/ غیررسمی: سهیل مهدی استعفا کرد!

همه برای هدف بزرگ توسعه کرمان همسو شده‌ایم

آتش سوزی در بافت تاریخی دهدشت/ یادگار صفویه جان سالم به در برد

توسعه ذهنی افراد لازمه توسعه هر کشور است

جریمه هفت میلیارد ریالی 2 قاچاقچی سوخت در کرمان

هوش مصنوعی تقلب را یاد گرفت!

زیر پوشش قرارگرفتن340 هکتار از بافت فرسوده گناباددرطرح کلید به کلید

معرفی ربات جین‌وست؛ با ربات خرید هوشمند را تجربه کنید

گردش زمین و درخشش شفق‌های قطبی بر بلندای کوهستان سبلان؛ اردبیل

زمان در هنگام ورزش کند می‌گذرد!

ساخت تلسکوپ رادیویی غول‌پیکر چین تکمیل شد

روایتگری از شهدا یک امر ضروری است / زنده نگه داشتن آرمانهای شهدا یک تکلیف بزرگ است

آغاز طرح تجهیز چاه‌های آب به پنل‌های خورشیدی با کمک دانشگاه رفسنجان

درگذشت مادر شهیدان جاموسی در دزفول

طوفان شن و ریزگردها کرمان را فرا می گیرد

استعدادیابی جودو در مدارس کرمان کلید خورد

انفجار گاز در کهنوج چهار مصدوم داشت

تصاویری از شفق قطبی در یورک آمریکا

نانوذرات ابداعی محقق ایرانی بیماری روده را درمان می‌کند

تکنولوژی پل هوایی، امکان آسفالت کردن اتوبان‌ها رو بدون مسدودیت فراهم میکند

کشف ابرمدار مغزی که التهاب را مدیریت می‌کند

پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در تسهیل فرایند ارایه خودرو به جانبازان

فروش قسطی کی ام سی X5و نقدی T9 اعلام شد

برگزاری دوره آموزشی طراحی و اجرای روسازی بلوک های بتنی

برای تعارض منافع در سیاست‌گذاری‌ها باید چاره‌اندیشی شود

تحت پوشش قرار گرفتن 340 هکتار از بافت فرسوده گناباد در طرح کلید به کلید

مدار لوله کشی مخزن آتش نشانی راه آهن کرمان ترمیم شد

آغاز به کار دوازدهمین جشنواره رویش در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

آتش‌سوزی در بافت تاریخی دهدشت مهار شد

گمانه‌زنی داغ در محافل نجومی: مشاهده نشانه‌های مشکوک از آثار تمدن فراپیشرفته فضایی

برگزاری میزخدمت پاسخگویی به مسائل ایثارگران فارس با حضور استاندار

مجاهدت‌های نویسندگان سبب ترویج فرهنگ ایثارگری شهدا می‌شود

حمایت تشکل‌های ایثارگری از اقدامات تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران

تلاش تمام فرودگاه‌ها و کارگزاران برای تکریم حجاج

کاروان دختران حاج قاسم از استان به کرمان اعزام می‌شوند

نخستین حجاج کرمانی به حج تمتع اعزام شدند

احداث 8000 سازه آبخیزداری در استان کرمان

طوفان خورشیدی آسمان سراسر جهان را رنگارنگ کرد!

جادویی جدید در هوش مصنوعی رونمایی می‌شود

دلایل پربارشی بهار امسال در ایران و جنوب‌غرب آسیا

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «توکلی»

نشست صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان

در پرداخت پاداش پایان خدمت به روز هستیم / رشد سرانه درمان جامعه ایثار و شهادت

بازخوانی حقایق دوران دفاع مقدس اقدامی در راستای جهاد تبیین است