کرمان رصد

آخرين مطالب

جالب‌ترین مأموریت‌های پلیس در نوروز 1403 اجتماعي

جالب‌ترین مأموریت‌های پلیس در نوروز 1403
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - معاون فرهنگی اجتماعی پلیس در یادداشتی جالب‌ترین مأموریت‌های پلیس در نوروز 1403 را عنوان کرد. - اخبار اجتماعی - به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی در یادداشتی با اشاره به آماده‌باش 87 هزار نیرو در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز که با زبان روزه 24 ساعته در شهرها و جاده‌ها در خدمت مردم بوده و هستند نوشت: همه واحدهای پلیس از راهور، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر گرفته تا امنیت اقتصادی، یگان ویژه، پیشگیری و . .. برای برقراری نظم و تامینِ امنیت در کنار خانواده بزرگِ ایران بودند. سخنگوی پلیس در ادامه یادداشت با تاکید بر اینکه پلیس این سنگردارانِ تمام وقت، شبانه‌روز به وظیفه ذاتی و تکالیف و ماموریت‌هایی که بر دوش دارند عمل می‌کنند، به گوشه‌ای از اقدامات انسان‌دوستانه ماموران انتظامی در سراسر کشور اشاره کرد و نوشت: انتقال اورژانسی دختر نوجوان 14 ساله در سانحه رانندگی از بندرعباس به شیراز در روز اول نوروز توسط هواپیمای توربو تنها یکی از پروازهای پرنده‌هایِ ناجیِ هوافراجا بود و بدانیم که انجام 222 ساعت در قالب 202 سورتی و ترابری 1483 نفر مسافر و 66 نفر مجروح از جمله فعالیت یگان هوا فراجا در سال جدید بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 36 درصد رشد داشت. نجات مهندسین معدن مفقود شده در بیابانِ حرجند توسط پلیس در شهرستانِ راورِ کرمان، نجات جان سه گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحلِ عسلویه، حیات دوباره به هم‌وطنی که دچار ایست قلبی شده بود در پلیس راه دیهوک ـ طبسِ خراسان جنوبی و اقدامات اولیه پزشکی از سوی پلیس راین کرمان بر روی کودک دو ساله و نجات جانش، انتقال سریع و اورژانسی عضو قطع شده احدی از شهروندان به صورت هوایی از بیمارستان البرز کرج به بیمارستان فاطمه الزهرا تهران، تنها گوشه‌ای از فعالیت های انسان‌دوستانه و نجات‌گرانه پلیس در ایام نوروز بود. کاهش 22 درصدی سرقت در نوروز 1403 کار بدیع و خلاقانه پلیس راه یزد که با حرکات ورزشی و تعارف چای خستگی را از تن رانندگان خواب‌آلود به در می‌کرد، تلاشی هیجان انگیز و رُعب‌آور برای توقف اتوبوسِ بدونِ ترمز در ورودی بیرجند، ماموری که در اراک با به خطرانداختن جان خود اقدام به پاک‌سازی جاده از سنگ‌ کرد تا برای مسافران و رانندگان خطری ایجاد نشود و یا کودک‌گمشده‌ای که توسط پلیس کوهچنار استان فارس پیدا و به خانواده کهنوجی‌اش تحویل داده شد، از نگاه تیزبین رسانه‌ها نیز دور نماند. در عملیاتِ اقتداری و تخصصیِ پلیس، نجات 3 نفر از اعضای یک خانواده در گروگان‌گیری مسلحانه در اصفهان، نجات دو گروگان از دست گروگان‌گیرها در شاهرود و جستجو و یافتن و بازگرداندن پسر بچه‌ای که پس از ربوده شدن در اطراف جاده فهرج کرمان رها شده بود،از دیگر اقدامات شاخص پلیس در تعطیلات گذشته بود که مورد حمایت و تحسین شهروندان قرار گرفت. فراجا تلاش می‌کند اقتدار، عزتِ نفس، رحمت و مهربانی را توامان داشته باشد تا بتواند نظم و امنیت را برای جامعه به ارمغان بیاورد و با حمایت شهروندان چنین دستاوردی در ضیافتِ نوروز و رمضان حاصل شد و به بار نشست. انتهای پیام/

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس در یادداشتی جالب‌ترین مأموریت‌های پلیس در نوروز 1403 را عنوان کرد. - اخبار اجتماعی -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی در یادداشتی با اشاره به آماده‌باش 87 هزار نیرو در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز که با زبان روزه 24 ساعته در شهرها و جاده‌ها در خدمت مردم بوده و هستند نوشت: همه واحدهای پلیس از راهور، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر گرفته تا امنیت اقتصادی، یگان ویژه، پیشگیری و .
.. برای برقراری نظم و تامینِ امنیت در کنار خانواده بزرگِ ایران بودند.
سخنگوی پلیس در ادامه یادداشت با تاکید بر اینکه پلیس این سنگردارانِ تمام وقت، شبانه‌روز به وظیفه ذاتی و تکالیف و ماموریت‌هایی که بر دوش دارند عمل می‌کنند، به گوشه‌ای از اقدامات انسان‌دوستانه ماموران انتظامی در سراسر کشور اشاره کرد و نوشت: انتقال اورژانسی دختر نوجوان 14 ساله در سانحه رانندگی از بندرعباس به شیراز در روز اول نوروز توسط هواپیمای توربو تنها یکی از پروازهای پرنده‌هایِ ناجیِ هوافراجا بود و بدانیم که انجام 222 ساعت در قالب 202 سورتی و ترابری 1483 نفر مسافر و 66 نفر مجروح از جمله فعالیت یگان هوا فراجا در سال جدید بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 36 درصد رشد داشت.
نجات مهندسین معدن مفقود شده در بیابانِ حرجند توسط پلیس در شهرستانِ راورِ کرمان، نجات جان سه گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحلِ عسلویه، حیات دوباره به هم‌وطنی که دچار ایست قلبی شده بود در پلیس راه دیهوک ـ طبسِ خراسان جنوبی و اقدامات اولیه پزشکی از سوی پلیس راین کرمان بر روی کودک دو ساله و نجات جانش، انتقال سریع و اورژانسی عضو قطع شده احدی از شهروندان به صورت هوایی از بیمارستان البرز کرج به بیمارستان فاطمه الزهرا تهران، تنها گوشه‌ای از فعالیت های انسان‌دوستانه و نجات‌گرانه پلیس در ایام نوروز بود.
کاهش 22 درصدی سرقت در نوروز 1403 کار بدیع و خلاقانه پلیس راه یزد که با حرکات ورزشی و تعارف چای خستگی را از تن رانندگان خواب‌آلود به در می‌کرد، تلاشی هیجان انگیز و رُعب‌آور برای توقف اتوبوسِ بدونِ ترمز در ورودی بیرجند، ماموری که در اراک با به خطرانداختن جان خود اقدام به پاک‌سازی جاده از سنگ‌ کرد تا برای مسافران و رانندگان خطری ایجاد نشود و یا کودک‌گمشده‌ای که توسط پلیس کوهچنار استان فارس پیدا و به خانواده کهنوجی‌اش تحویل داده شد، از نگاه تیزبین رسانه‌ها نیز دور نماند.
در عملیاتِ اقتداری و تخصصیِ پلیس، نجات 3 نفر از اعضای یک خانواده در گروگان‌گیری مسلحانه در اصفهان، نجات دو گروگان از دست گروگان‌گیرها در شاهرود و جستجو و یافتن و بازگرداندن پسر بچه‌ای که پس از ربوده شدن در اطراف جاده فهرج کرمان رها شده بود،از دیگر اقدامات شاخص پلیس در تعطیلات گذشته بود که مورد حمایت و تحسین شهروندان قرار گرفت.
فراجا تلاش می‌کند اقتدار، عزتِ نفس، رحمت و مهربانی را توامان داشته باشد تا بتواند نظم و امنیت را برای جامعه به ارمغان بیاورد و با حمایت شهروندان چنین دستاوردی در ضیافتِ نوروز و رمضان حاصل شد و به بار نشست.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/619023/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

زیان 450 میلیونی یک شهروند کرمانی بابت خرید اینترنتی

مورایس: سپاهان سوپراستار‌های زیادی دارد

یک میلیون پرونده در کرمان منتهی به صلح و سازش شد

سریعترین و ارزان‌ترین راه نگه داشت آب اجرای عملیات آبخیزداری است

اولتیماتوم محرم نویدکیا به مدیران باشگاه مس

تیفوسی‌ها پشت محرم و سپاهان در رفسنجان (عکس)

تجلیل از خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

حسرت بزرگی که محرم را خجالت‌زده کرد

جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس جای استقلال را در جدول گرفت

شکست ابرتوافق منطقه

مورد عجیب خواهران خزعلی

رای سازمان ملل، سفیر اسرائیل را دیوانه ساخت

تغییر قواعد مواجهه ایران و اسرائیل

ترانه رپر مشهور آمریکایی در حمایت از فلسطین دنیا را درنوردید

سرچشمه امید مردم کجاست؟

دوئل رائفی‌پور‌ با قالیباف به کجا می‌رسد؟

گل‌گهر خودش را فراموش کرد!

درخواست عجیب هواداران سپاهان از محرم نویدکیا

تراکتور تبریز 2 - گل گهر سیرجان 0

افزایش محدوده بافت فرسوده شهر ایلام به 500 هکتار

حمایت بازیگر برجسته آلمانی از غزه و حمله به دولت آلمان

ترانه رپر مشهور آمریکایی در حمایت از فلسطین

مراحل تغییر ماه را ببینید

تساوی 1-1 سپاهان و مس رفسنجان / مورایس و نویدکیا امتیازات را تقسیم کردند

آژیر قرمز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در مورد جذب فقط 12 درصد اعتبارات

دادِ بلندِ رییس اتاق بازرگانی کرمان در خصوص کمبود هتل و بلیط هواپیما در بزرگترین استان کشور

تجارت جهانی مانند دوران جنگ سرد مختل شده است

گرگانی‌ها در اندیشه چهارمین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال

تصویر روز ناسا ؛ AR 3664، گروه لکه‌های غول‌پیکر

مدیرکل بنیاد مازندران از آغاز رزمایش دیدار با خانواده‌های معزز شهدای امدادگر خبر داد

انتقام کاپیتان سابق سپاهان از مورایس

نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه آی‌تی در استان کرمان برگزار می‌شود

رضایت مورایس از کسب یک امتیاز در رفسنجان

آژیر قرمز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در مورد جذب فقط 12 درصد جذب اعتبارات

توقف سپاهان در زمین مس رفسنجان

نویدکیا: نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم؛ طلب سال قبل را پرداخت کنید

سوپراستارهای سپاهان، گل‌ها را به هدر دادند/ تساوی با مس در رفسنجان، مورایس را ناامید کرد

پرسپولیس جای استقلال را در جدول گرفت/ نفس تراکتور پشت سپاهان

باید برای تامین مالی، از بانک‌ها گذر کنیم

زور سپاهان به شاگردان نویدکیا نرسید

مراجعه 100 هزار دستگاه ناوگان سنگین جاده‌ای به مراکزمعاینه فنی استان کرمان

توقف سپاهان برابر مس؛ «مورایس» حریف «نویدکیا» نشد

واکنش بازیکن مس رفسنجان به پرداخت نشدن طلب تیم

(ویدیو) خلاصه بازی مس رفسنجان 1 - سپاهان 1

آیا بارش برف و باران، تأثیری در وقوع زلزله دارد؟

توقف سپاهان مقابل مس با نقشه و اجرای خودی‌ها

مس رفسنجان 1 - سپاهان اصفهان 1

سپاهان حریف ستاره‌های سابق خودش نشد

گل دوم تراکتور به گل‌گهر +فیلم

خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان + فیلم