کرمان رصد

آخرين مطالب

9 هزار و 244 نفر درستادهای اسکان کرمان پذیرش شدند اجتماعي

9 هزار و 244 نفر درستادهای اسکان کرمان پذیرش شدند
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در اولین روز از فروردین 1403، ضمن بازدید از فرهنگیان در شهر کرمان بر ایجاد زمینه لازم جهت رضایت حداکثری میهمانان نوروزی دیار کریمان در مدارس محل اسکان تاکید کرد. رضا رضایی، همزمان با آغاز سال نو و در اولین روز از فروردین 1403، ضمن بازدید از چندین ستاد اسکان در مناطق مختلف شهر کرمان، از نزدیک در جریان روند اسکان فرهنگیان در ایام نوروز، قرار گرفت. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان وی در این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران، اظهار کرد: مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان، باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان، اهتمام بورزند. رضایی تاکید کرد: آموزش و پرورش رکن مهم فرهنگ سازی در جامعه است و جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ها و مناطق باشد. مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز در ایام نوروز تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: خوشرویی در برخورد و تکریم میهمانان فرهنگی و گردشگران نوروزی اولویت ستاد‌های اسکان استان باشد تا مسافران خاطره‌ای زیبا در سفر به دیار کریمان پایتخت مقاومت جهان اسلام داشته باشند. رضا رضایی گفت: 15 پایگاه اسکان در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان دایر است. وی با اشاره به اینکه به این منظور 255 مدرسه در قالب 2 هزار و 308 کلاس درس در سطح استان کرمان نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد 86 کلاس ما کلاس ویژه و شامل تخت، قالی، یخچال و تلویزیون است. رضایی با بیان اینکه 857 کلاس ما از نوع الف و هزار و 365 کلاس ما عادی است، ادامه داد: 650 نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند. مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در روز سه شنبه 29 اسفند 1402، 766 خانوار فرهنگی معادل 2 هزار و 731 نفر، 442 خانوار از سایر اقشار جامعه معادل یکهزار و 660 نفر و در مجموع یکهزار و 208خانوار معادل 4 هزار 391 در مدارس استان اسکان یافته اند افزود: از آغاز فعالیت ستاد‌های اسکان استان 2 هزار و 596 خانوار، معادل 9 هزار و 244 نفر در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده و اسکان یافته اند. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در اولین روز از فروردین 1403، ضمن بازدید از فرهنگیان در شهر کرمان بر ایجاد زمینه لازم جهت رضایت حداکثری میهمانان نوروزی دیار کریمان در مدارس محل اسکان تاکید کرد.
رضا رضایی، همزمان با آغاز سال نو و در اولین روز از فروردین 1403، ضمن بازدید از چندین ستاد اسکان در مناطق مختلف شهر کرمان، از نزدیک در جریان روند اسکان فرهنگیان در ایام نوروز، قرار گرفت.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی در این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران، اظهار کرد: مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان، باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان، اهتمام بورزند.
رضایی تاکید کرد: آموزش و پرورش رکن مهم فرهنگ سازی در جامعه است و جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ها و مناطق باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان عزیز در ایام نوروز تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: خوشرویی در برخورد و تکریم میهمانان فرهنگی و گردشگران نوروزی اولویت ستاد‌های اسکان استان باشد تا مسافران خاطره‌ای زیبا در سفر به دیار کریمان پایتخت مقاومت جهان اسلام داشته باشند.
رضا رضایی گفت: 15 پایگاه اسکان در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان دایر است.
وی با اشاره به اینکه به این منظور 255 مدرسه در قالب 2 هزار و 308 کلاس درس در سطح استان کرمان نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد 86 کلاس ما کلاس ویژه و شامل تخت، قالی، یخچال و تلویزیون است.
رضایی با بیان اینکه 857 کلاس ما از نوع الف و هزار و 365 کلاس ما عادی است، ادامه داد: 650 نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در روز سه شنبه 29 اسفند 1402، 766 خانوار فرهنگی معادل 2 هزار و 731 نفر، 442 خانوار از سایر اقشار جامعه معادل یکهزار و 660 نفر و در مجموع یکهزار و 208خانوار معادل 4 هزار 391 در مدارس استان اسکان یافته اند افزود: از آغاز فعالیت ستاد‌های اسکان استان 2 هزار و 596 خانوار، معادل 9 هزار و 244 نفر در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده و اسکان یافته اند.
باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/617894/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله آرمان امروز/ چالش جدید نتانیاهو

سرمقاله جام جم/ «نه» بزرگ به ساختار معیوب

رسانه فرانسوی: ایران در حال مسلح کردن کرانه باختری است

کیهان: احیای دریاچه ارومیه و رسوایی مدعیان اصلاحات

نماد جهانی زن در ریاضیات، پروفسور مریم میرزاخانی

یک مانع نظارتی دیگر بر سر راه فعالیت‌های «استارشیپ»

تهران لرزان، تهران رهاشده

ورزشکاران باید منش حاج قاسمی داشته باشند

سرمقاله خراسان/ «رفح»، خان آخر جنگ

سرمقاله کیهان/ این حق مسلم را پایمال نکنید!

سرمقاله وطن امروز/ ناامید کردن سفته‌بازان، اقدام مهم سیاست‌گذار پولی

سرمقاله فرهیختگان/ ترامپی شدن بایدن

سرمقاله شرق/ «پلتفرم» دولت و حکومت در ایران

سرمقاله اعتماد/ وظیفه رسانه ملی آموزش مهارت‌های زندگی است

سرمقاله ایران/ غزه برای آزادی می‌جنگد!

سرمقاله آفرینش/ نمایشگاه کتاب می تواند زمینه جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان باشد

سرمقاله دنیای اقتصاد/ نرخ بهره، بانک مرکزی و ...

طرح جدیدی برای شبیه‌سازی واکنش‌های هسته‌ای در رایانه‌های کوانتومی

برگزاری جلسه کارگروه ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد

انعقاد تفاهمنامه همکاری توسعه فناوری و نوآوری در شهرستان زرند

واردات سنگ کرومیت به منوجان

سفری به اعماق جهنم در جست‌وجوی اسرار مهم خورشیدی

باخت تیم گل سیرجان وتساوی مس رفسنجان

دستگیری دختر جوان بعد از مرگ مرموز مادر

خبر غیرمنتظره هواشناسی درباره احتمال یخ‌ زدگی!

زیان 450 میلیونی یک شهروند کرمانی بابت خرید اینترنتی

مورایس: سپاهان سوپراستار‌های زیادی دارد

یک میلیون پرونده در کرمان منتهی به صلح و سازش شد

سریعترین و ارزان‌ترین راه نگه داشت آب اجرای عملیات آبخیزداری است

اولتیماتوم محرم نویدکیا به مدیران باشگاه مس

تیفوسی‌ها پشت محرم و سپاهان در رفسنجان (عکس)

تجلیل از خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

حسرت بزرگی که محرم را خجالت‌زده کرد

جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس جای استقلال را در جدول گرفت

شکست ابرتوافق منطقه

مورد عجیب خواهران خزعلی

رای سازمان ملل، سفیر اسرائیل را دیوانه ساخت

تغییر قواعد مواجهه ایران و اسرائیل

ترانه رپر مشهور آمریکایی در حمایت از فلسطین دنیا را درنوردید

سرچشمه امید مردم کجاست؟

دوئل رائفی‌پور‌ با قالیباف به کجا می‌رسد؟

گل‌گهر خودش را فراموش کرد!

درخواست عجیب هواداران سپاهان از محرم نویدکیا

تراکتور تبریز 2 - گل گهر سیرجان 0

افزایش محدوده بافت فرسوده شهر ایلام به 500 هکتار

حمایت بازیگر برجسته آلمانی از غزه و حمله به دولت آلمان

ترانه رپر مشهور آمریکایی در حمایت از فلسطین

مراحل تغییر ماه را ببینید

تساوی 1-1 سپاهان و مس رفسنجان / مورایس و نویدکیا امتیازات را تقسیم کردند

آژیر قرمز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در مورد جذب فقط 12 درصد اعتبارات