کرمان رصد

آخرين مطالب

ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل​گهر سیرجان اجتماعي

ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل​گهر سیرجان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در سال 1402 امشب در حالی به مصاف گل​گهر سیرجان می​رود که به نسبت بازی​های قبل غایبان کمتری دارد. به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال سپاهان در شرایطی امروز از ساعت 18:45 از گل‌گهر سیرجان پذیرایی می‌کند که با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل فولاد شرایط این تیم حداقل از نظر روحی و روانی بهتر شده است. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای دیدار با گل‌گهر آریا یوسفی و محمد جواد حسین‌نژاد را به دلیل مصدومیت و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما با این وجود می‌توان گفت سپاهان در این دیدار نسبت به بازی‌های نیم فصل دوم کمترین تعداد غایب را داشته است و دست مورایس بازتر از بازی‌های گذشته است. بازگشت زکی‌پور به خط دفاع سرماخوردگی زکی‌پور در بازی قبل و غیبت او برابر فولاد با حضور سه مدافع وسط سپاهان در ترکیب اصلی و در ادامه تغییر پست نورافکن به دفاع چپ ختم به خیر شد اما زکی‌پور با رفع کسالت برای دیدار با گل‌گهر آماده است و به احتمال فراوان به ترکیب اصلی باز خواهد گشت. سایر مهره‌های دفاعی سپاهان اما بدون تغییر خواهند بود و با توجه به محرومیت محمدی، قطعاً محمد دانشگر و سیاوش یزدانی دو دفاع وسط و رامین رضاییان دفاع راست ترکیب سپاهان خواهند بود. پشت این خط دفاع نیز مانند همیشه پیام نیازمند در چارچوب خواهد ایستاد و امیدوار است تا بازی کابوس‌وار مقابل پیکان را با کلین شیت مقابل گل‌گهر جبران کند. خط هافبک احتمالاً بدون تغییر با محرومیت برایان دابو در بازی قبلی، محمد کریمی به ترکیب اصلی بازگشت و با توجه به عملکرد خوب او در کنار امید نورافکن، به احتمال فراوان این دو در بازی امروز هم در قلب خط هافبک سپاهان حضور خواهند داشت تا برایان دابو از روی نیمکت بازی را آغاز کند. در دو سمت خط هافبک نیز احتمالاً تغییری رخ ندهد و رضا شکاری که در بازی قبل بهترین بازیکن زمین بود در سمت چپ و فرشاد احمدزاده در سمت راست حضور خواهند داشت. علی اصغر اعرابی و عیسی عباس دو بازیکنی هستند که احتمالاً در نیمه دوم از آنها استفاده شود. آقای گل‌های لیگ در خط آتش دو مهاجم ده گله سپاهان در بازی با گل‌گهر هم در خط حمله سپاهان حضور خواهند داشت با این تفاوت که در این بازی با توجه به پایان مصدومیت کاوه رضایی، او هم می‌تواند جایگزین یکی از این دو بازیکن در نیمه دوم شود. شهریار مغانلو و رضا اسدی در بازی قبل هر دو گلزنی کردند و باید دید روند گلزنی آنها برابر گل‌گهر هم ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر. ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل‌گهر پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو کد خبر 736861

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در سال 1402 امشب در حالی به مصاف گل​گهر سیرجان می​رود که به نسبت بازی​های قبل غایبان کمتری دارد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال سپاهان در شرایطی امروز از ساعت 18:45 از گل‌گهر سیرجان پذیرایی می‌کند که با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل فولاد شرایط این تیم حداقل از نظر روحی و روانی بهتر شده است.
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای دیدار با گل‌گهر آریا یوسفی و محمد جواد حسین‌نژاد را به دلیل مصدومیت و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما با این وجود می‌توان گفت سپاهان در این دیدار نسبت به بازی‌های نیم فصل دوم کمترین تعداد غایب را داشته است و دست مورایس بازتر از بازی‌های گذشته است.
بازگشت زکی‌پور به خط دفاع
سرماخوردگی زکی‌پور در بازی قبل و غیبت او برابر فولاد با حضور سه مدافع وسط سپاهان در ترکیب اصلی و در ادامه تغییر پست نورافکن به دفاع چپ ختم به خیر شد اما زکی‌پور با رفع کسالت برای دیدار با گل‌گهر آماده است و به احتمال فراوان به ترکیب اصلی باز خواهد گشت. سایر مهره‌های دفاعی سپاهان اما بدون تغییر خواهند بود و با توجه به محرومیت محمدی، قطعاً محمد دانشگر و سیاوش یزدانی دو دفاع وسط و رامین رضاییان دفاع راست ترکیب سپاهان خواهند بود. پشت این خط دفاع نیز مانند همیشه پیام نیازمند در چارچوب خواهد ایستاد و امیدوار است تا بازی کابوس‌وار مقابل پیکان را با کلین شیت مقابل گل‌گهر جبران کند.
خط هافبک احتمالاً بدون تغییر
با محرومیت برایان دابو در بازی قبلی، محمد کریمی به ترکیب اصلی بازگشت و با توجه به عملکرد خوب او در کنار امید نورافکن، به احتمال فراوان این دو در بازی امروز هم در قلب خط هافبک سپاهان حضور خواهند داشت تا برایان دابو از روی نیمکت بازی را آغاز کند. در دو سمت خط هافبک نیز احتمالاً تغییری رخ ندهد و رضا شکاری که در بازی قبل بهترین بازیکن زمین بود در سمت چپ و فرشاد احمدزاده در سمت راست حضور خواهند داشت. علی اصغر اعرابی و عیسی عباس دو بازیکنی هستند که احتمالاً در نیمه دوم از آنها استفاده شود.
آقای گل‌های لیگ در خط آتش
دو مهاجم ده گله سپاهان در بازی با گل‌گهر هم در خط حمله سپاهان حضور خواهند داشت با این تفاوت که در این بازی با توجه به پایان مصدومیت کاوه رضایی، او هم می‌تواند جایگزین یکی از این دو بازیکن در نیمه دوم شود. شهریار مغانلو و رضا اسدی در بازی قبل هر دو گلزنی کردند و باید دید روند گلزنی آنها برابر گل‌گهر هم ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.
ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل‌گهر پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو
کد خبر 736861

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/617596/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درمان غیر تهاجمی آسیب نخاعی ممکن می‌شود

استان کرمان از نظر فرونشست زمین رتبه اول در سطح کشور است

کشف بیش از 2000 قوطی شیر خشک در بروات کرمان

جهانی در یک دانه برنج ؛ دانشمندان جزئیات بی سابقه ای از مغز انسان را به تصویر کشیدند(+تصاویر)

تاکید معاون وزیر صمت بر توسعه زنجیره ارزش معادن استان کرمان

نخستین مرکز طب کار دولتی جنوب‌شرق در رفسنجان افتتاح شد

اطلس سرمایه گذاری کشور تهیه شده است

نبردهای سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در جبالیا

وقتی نصرالله وزیر جنگ اسرائیل را دست انداخت

تخیل به جای تاریخ

تحلیلگر اصولگرا: قطعا ریاست قالیباف تغییر نخواهد کرد

مهر محرمانه چینی‌ها بر قرارداد 2/5 میلیارد یورویی

طالبان و آب انحرافی

شاهکار مهندسی SpaceX

تکامل چگالی سیاهچاله

اختصاص تنها 5 درصد از سهمیه حج تمتع به خانواده‌های شاهد و ایثارگر

آیین بدرقه زائران ایثارگر حج تمتع در استان البرز برگزار شد

مسئولان کشوری در «کرمان آیدکس 2024» چه گفتند؟

سلاجقه: در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم

بازی برای سپاهان مهم‌تر بود/از پس مس بهتر برمی‌آییم

بازگشت فیلترینگ

هوش مصنوعی یاد گرفته چطور انسان‌ها را فریب دهد!

تنها 30 سال دیگر به زلزله شدید و دوره ای تهران باقی مانده!

هوای ایران 6 برابر آلوده‌تر از حد استاندارد! مرگ 26 هزار نفر در سال به خاطر ذرات معلق

تجربیات پایتخت و اصفهان در خدمت کیش/ رحیم سرهنگی و انتخاب مدیران جوان، آگاه و خبره

شیشه‌های آینده از بامبو ساخته می‌شوند!

مادر شهیدان والامقام «محمدعلی و یوسف جاموسی» آسمانی شد

هلاکت یک قاچاقچی در قلعه‌گنج

این روزهای سخت حسن روحانی

مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد

معاون وزیرخارجه: قرارداد چابهار بین ایران و هند منعقد شد

آغاز تجهیز چاه‌های آب به پنل‌های خورشیدی با کمک دانشگاه رفسنجان

در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم

معاون وزیر صمت از کارخانه در حال ساخت کاشی و سرامیک در استان کرمان دیدن کرد

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

روزنامه اصولگرا: جای زیباکلام در زندان نیست

سقوط ارزش معاملات بورس به سطح 6 سال پیش

جواب قاطع به سوال صادق

فاتح قله‌های انکار؛ واکنش روزنامه دولت به توییت آشنا

عصای جادویی وجود ندارد

فضا؛ یک عاشقانه سخت

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در کشور منحصر به فرد است

سند کشاورزی باعث حذف یارانه نمی شود

معاون وزیر صمت از کارخانه در حال ساخت کاشی و سرامیک در کرمان دیدن کرد

هدف‌گذاری 2برابر شدن تأمین مالی شرکت‌ها از بورس

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

هفدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد

«کرمان آیدکس 2024» آغاز به‌کار کرد

شرکت گاز کهنوج: احتمال نشت لوله‌های زیرزمین در انفجار ظهر امروز وجود دارد

اولین نشست هیات اندیشه‌ورز در دانشگاه مازندران برگزار شد