کرمان رصد

آخرين مطالب

سرمایه گذاری با حداقل هزینه با دستگاه بلوک زن اجتماعي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - یکی از راه‌های سرمایه گذاری با حداقل هزینه، خرید دستگاه بلوک زن است. نوعی سرمایه‌گذاری سود آور که کمتر کسی راجع به آن صحبت و اطلاع رسانی کرده است. این کسب‌وکار به خاطر داشتن بازار هدف بسیار گسترده و مهم، همواره بستر مناسبی برای کسب درآمد و سودآوری است.

کرمان رصد

بلوک‌ یکی از مصالح اصلی در صنعت ساخت و ساز است و استفاده گسترده‌ای در ساختمان‌ها، مسکن، مسیرهای حمل و نقل، محوطه‌سازی و غیره دارند.
از این رو، تولید بلوک‌ها می‌تواند کم ریسک ترین و پر سودترین سرمایه گذاری در ماشین آلات و خط تولید در ایران باشد.
مزایای سرمایه‌گذاری با دستگاه‌های بلوک زن
سرمایه گذاری در این مسیر، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم؛
بازار هدف پررونق: با توجه به رونق صنعت ساخت و ساز، تقاضا برای بلوک و مشتقات آن همواره پایدار است. سودآوری: تولید بلوک‌ می‌تواند منبعی از درآمد و سود قابل توجه باشد، به ویژه اگر بازار محلی یا منطقه‌ای خوبی برای فروش داشته باشید. کاربرد گسترده: بلوک‌ها بازار هدف گسترده‌ای دارند و در انواع پروژه‌های ساختمانی و عمرانی استفاده می‌شوند. علاوه‌بر این سازمان‌های زیادی مثل؛ شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بنیاد مسکن، انبوه سازان و اقشار مختلف دیگری مثل، مصالح فروش‌ها، بنیاد بتن‌ها، پروژه‌های مسکن ملی، پیمان‌کاران و... از سایر بازار‌های هدف برای فروش بلوک هستند. تنوع تولید: با خرید دستگاه بلوک زن چند کاره، شما می‌توانید علاوه بر تولید بلوک محصولات دیگری مثل جدول، سنگفروش و فلاورباکس نیز تولید کنید و به فروش برسانید. افزایش تولید: دستگاه تولید بلوک بتنی به شما این امکان را می‌دهد که تولید خود را افزایش دهید و در نتیجه مقیاس بزرگتری از تولید داشته باشید که می‌تواند به افزایش درآمد شما منجر شود. انعطاف‌پذیری: با داشتن این نوع دستگاه تولید، می‌توانید به راحتی نوع و اندازه بلوک‌های تولیدی را تغییر دهید و بازارهای مختلف را هدف قرار دهید. کنترل کیفیت: با داشتن دستگاه تولید بلوک بتنی، می‌توانید به راحتی کنترل کیفیت بلوک‌های تولیدی خود را داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که محصولات شما با کیفیت مطلوبی تولید می‌شوند. بازار هدف برای فروش بلوک
همانطور که گفتیم بلوک‌های بتنی بازار گسترده‌ای دارند. چند نمونه از بازار فروش به شرح زیر است.
سازمان‌های مرتبط: سازمان‌هایی مثل شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بنیاد مسکن، بنیاد بتن و... که برای ساخت‌و‌ساز و زیباسازی شهری، یکی از گزینه‌های مناسب برای فروش بلوک و مشتقات آن هستند. فروشگاه‌های مواد ساختمانی: بیشتر فروشگاه‌های مواد ساختمانی بلوک‌های بتنی را به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید با این فروشگاه‌ها تماس بگیرید و بلوک‌های بتنی خود را به آن‌ها عرضه کنید. انبوه‌سازان و پیمانکاران: پیمانکاران ساخت و ساز و شرکت‌های ساختمانی نیاز به بلوک‌های بتنی دارند. شما می‌توانید با این نهادها تماس بگیرید و بلوک‌های بتنی خود را به آن‌ها عرضه کنید. مراکز ساختمانی: مراکز ساختمانی و پروژه‌های ساختمانی بزرگ نیاز به بلوک‌های بتنی دارند. شما می‌توانید با این مراکز ارتباط بگیرید و بلوک‌های بتنی خود را به آن‌ها عرضه کنید. صادرات: با تولید بلوک در حجم زیاد و کسب مجوز‌های لازم، می‌توانید بلوک‌های بتنی خود را به کشورهای دیگر صادر کنید. آنلاین: با توجه به رشد تجارت الکترونیک، می‌توانید بلوک‌های بتنی خود را در وب‌سایت‌ها یا بازارهای آنلاین مختلف نیز به فروش برسانید. خرید دستگاه بلوک زن برای سرمایه‌گذاری
همانطور که می‌دانید، دستگاه بلوک زنی انواع مختلفی دارند و به سه دسته‌ی اتوماتیک، نیمه‌اتوماتیک و دستی تقسیم می‌شوند که از این بین دستگاه‌های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.
خرید بلوک زن اتوماتیک برای سرمایه گذاری

کرمان رصد

اگر بودجه بالایی برا ی خرید دستگاه تولید بلوک دارید و قصد دارید تولید را به حداکثر میزان برسانید؛ از طرفی هم نیروی انسانی کمتری داشته باشید؛ بهترین گزینه برای شما، خرید دستگاه بلوک زن اتوماتیک است. خرید این نوع دستگاه برای سرمایه‌گذاری به شما کمک می‌کند تا با نیرو و خطای انسانی کم، محصولات با کیفیت در تیراژ بالا تولید کنید. توجه داشته باشید اگر شما مدل اتوماتیک را از شرکت معتبری مثل پارسیان ماشین خریدارید کنید، می‌توانید علاوه بر بلوک محصولات دیگری نیز تولید و به فروش برسانید. دستگاه‌های اتوماتیک این شرکت چهاره کاره هستند و قابلیت تولید بلوک، جدول، سنگفرش و فلاورباکس را دارند.
خرید بلوک زن نیمه اتوماتیک برای سرمایه‌گذاری
دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک، برای کسانی که بودجه متوسطی دارند، مناسب است. قیمت این دستگاه نسبت به نوع اتوماتیک پایین‌تر است. دستگاه های تولید بلوک نیمه اتوماتیک پارسیان ماشین، قابلیت تولید، بلوک تیغه‌ای، سقفی و دیواری و همچنین جدول و فلاورباکس را نیز دارند. چنانچه مقدار سرمایه اولیه شما محدود‌تر است یا نیاز به بلوک زنی دارید که امکان حمل تا محل پروژه را داشته باشد، بهتر است به سراغ دستگاه‌های متحرک بروید. این نوع دستگاه‌ها اندازه و وزن کمتری هم نسبت به دستگاه‌های ثابت دارند. انتخاب دستگاه تولید بلوک متحرک، برای سرمایه‌گذاری گزینه عالی است.
دستگاه بلوک زن مناسب برای سرمایه‌گذاری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
دستگاهی که برای راه‌اندازی کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید باید دارای ویژگی‌های زیر باشد؛
سرعت تولید: دستگاه باید قادر به تولید بلوک‌های بتنی با سرعت مناسب و بهره‌وری بالا باشد. دقت در ابعاد: دستگاه باید بلوک‌های بتنی را با ابعاد دقیق و یکنواخت تولید کند. قابلیت تنظیم ارتفاع: برای تولید بلوک‌ با ارتفاع‌های مختلف، دستگاه باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد. عمر مفید: دستگاه باید عمر مفید زیادی و تحمل فشار و استفاده‌ی مداوم را داشته باشد. سهولت در نگهداری و تعمیر: دستگاه باید طوری طراحی شده باشد که نگهداری و تعمیرات آن به راحتی قابل انجام باشد. کارایی انرژی: دستگاه باید از نظر مصرف انرژی، کارایی بالا و بهینه را داشته باشد. ایمنی: دستگاه باید دارای استانداردهای ایمنی لازم برای جلوگیری از حوادث کاری باشد. به طور خلاصه، دستگاه تولید بلوک بتنی برای بهبود کیفیت و بهره‌وری تولید، باید دارای این ویژگی‌ها باشد.
اگر به دنبال خرید دستگاه تولید بلوک، جدول و سنگفرش هستید یا نیاز به دریافت مشاوره در این مورد دارید؛ تیم فروش و مشاوره پارسیان ماشین سازان تبریز، همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/616133/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله خراسان/ کار ناتمام «انتخاب» را فردا تمام کنید

سرمقاله کیهان/  تشکر از دادستان محترم و یک پرسش!

سرمقاله وطن امروز/ جنگ صهیونیست‌ها علیه کودکان و مادران

سرمقاله فرهیختگان/ در رثای کار

سرمقاله شرق/ غرق‌شدگی

رییس دانشگاه تبریز: تبیین اندیشه‌های رهبر انقلاب وظیفه دانشگاه‌ها است

کشف شواهد جدید از برخوردی که قمر زمین را شکل داده است

راه‌حل انقلابی در مهار گرمایش زمین: تبدیل مستقیم و پاک کربن دی‌اکسید به سوخت

دوره فشره کافی‌شناسی در مستند «الکافی»

فراز به دنبال شکستن طلسم 170 روزه!

برنامه برگزاری کنگره‌ اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای

مستند «الکافی» نمایانگر سرگذشت مهم‌ترین کتاب حدیث شیعه در گذر تاریخ است

ترور یک اسرائیلی در مصر همزمان با آغاز یورش به رفح

عصر ایران: به جای سرک کشیدن به «بستر» دیگران ، حواس تان به «سفره» مردم خودمان باشد

آمریکا و اسرائیل به نقطه شکست رسیدند؟

معمای ناپدید شدن سبحان 5 ساله

این وسیله یک نجات غریق در مواقع اضطراری است

خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست

تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس

با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی

بازداشت باند نامرئی که همگی زن بودند

جزئیات جدید از قتل مدیر ارشد شهرداری تهران

تیراندازی، مراسم عروسی را در یک لحظه به عزا تبدیل کرد

انگیزه عامل قتل هولناک در بوستان ولایت فاش شد

تلاش انتخاباتی اصولگرایان زیر سایه اختلافات تندروها

دیروز «زیرساخت»‌، امروز «کرامت زن» ‌

افشاگری‌های هاشمی

هشدار درباره حریم مدارس

تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان +عکس

هم‌میهن: چه کسانی از خشم و اعتراض مردم سودجویی می‌کنند؟

نهنگ تک‌شاخ، تازه‌ترین عروسک ریزگرانشی ناسا

عکس/ تخریب بافت تاریخی روستای شیلاندر

لیگ یک / بی‌فایده برای دو تیم نارنجی

کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی

افتتاح رسمی خیابان 2300 میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور

تولدِ فرزندِ شهید حادثه تروریستی کرمان

ذره‌بین روی بودجه فرهنگی

استراتژی جدید برادر محسن؟

صنعت دستاوردسازی در فرزندآوری!

حباب‌های مرموز در داخل زمین

«بزرگداشت مریم میرزاخانی» در اصفهان برگزار می‌شود

برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

بغض رئیس ترکید

ریاست یا رقابت در 1404؟

امنیت درون‌زا و توسعه ایران

بحران‌طلبی یک جریان سیاسی در زنگ حساب

مدیرمسئول همشهری نوشت: بغض وحدت ساز

گریه برای وحدت!

فاطمه هاشمی: با گفتن دل‌مان می‌سوزد، کار پیش نمی‌رود

جهان در شوک اتمی؛ روسیه و چین در ماه، پایگاه هسته‌ای می‌سازند