کرمان رصد

آخرين مطالب

کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد پیوند و دمودی «استان‌آپ» در استان کرمان حضور داشتند؟ علمي

کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد پیوند و دمودی «استان‌آپ» در استان کرمان حضور داشتند؟
  بزرگنمايي:

کرمان رصد -

کرمان رصد


به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، اسامی 13 استارت‌آپ حاضر در این رویداد و همچنین ویژگی‌های محصول فناورانه آنها به این شرح است:
استارت‌آپ آب وکود 
استارت‌آپ «آب وکود» اولین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که محصول خود را با عنوان «سنجش از راه دور» (تصاویر ماهواره‌ای و پهپادی) و «سامانه اطلاعات جغرافیایی» (GIS) برای کاهش مصرف کودها و سموم شیمیایی در زمین‌های کشاورزی معرفی کرد.
ویژگی این محصول این است که با استفاده از سنجش از راه دور (تصاویر ماهواره‌ای و پهپادی) و سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) ، موجب کاهش مصرف کودها و سموم شیمیایی در زمین‌های کشاورزی و همچنین سبب کاهش هزینه‌ها، عملکرد بهتر محصول و کاهش آلودگی منابع، آب، خاک و هوا می‌شود. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ 500 میلیون تومان است.
استارت‌آپ سرو
استارت‌آپ «سرو»دومین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «طراحی و ساخت سنسور رطوبت سنج NIR آنلاین» معرفی کرد. این محصول در صنایع فولاد، تولید کاغذ، صنایع غذایی، نفت و پتروشیمی‌ و ... کاربرد دارد. این سنسور به دلیل نحوه کارکرد(غیر تماسی و با استفاده از امواج مادون قرمز) و سرعت بالای محاسبه و ارسال اطلاعات یکی از ایده‌آل‎ترین دستگاه‌ها برای سنجش رطوبت در صنایع است. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ 260 میلیون تومان است.
استارت‌آپ دانه
استارت‌آپ «دانه» سومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که محصول خود را با عنوان «کارخانه گیاهی» معرفی کرد. ویژگی این محصول این است که یک سیستم پیچیده با تکنولوژی سطح بالا دارد که کلیه فرایند‌ها و شرایط مورد نیاز گیاه نظیر سیستم کنترل نور، محلول غذایی، تهویه، فرایندهای ضدعفونی و ... را به صورت دقیق و با استفاده از تجهیزات و سیستم‌های هوشمند کنترل و مدیریت می‌کند. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ 100 میلیون تومان است.
استارت‌آپ پیگیرچی
استارت‌آپ «پیگیرچی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «سامانه (نرم‌افزار) هوشمند تحت وب مدیریت، نظارت و اعزام خدمات حمل و نقل» معرفی کرد. ویژگی این محصول دارا بودن قابلیت فناوری مکان‌یابی، هوش مصنوعی و داشتن امکانات و ویژگی‌های منحصربفردی همچون مدیریت، نظارت و اعزام آنلاین هوشمند کلیه نیازهای خدمات حمل و نقل شهری و برون شهری سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و همه افرادی است که نیاز به خدمات حمل و نقل شهری و برون شهری دارند. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 500 میلیون تومان است.
استارت‌آپ کاربردهای مدنی رادارهای موج میلیمتری
استارت‌آپ «کاربردهای مدنی رادارهای موج میلیمتری» پنجمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «رادار موج میلیمتری برای اندازه‌گیری نوار قلب به‌صورت بیسیم» معرفی کرد. ویژگی این محصول این است که در این روش، رادار موج میلیمتری طوری طراحی شده است که بدون تلفات وقت و بدون هیچگونه مشکلی برای بیمار، با استفاده از یک رادار کوچک و با طول موج بسیار پایین، می‌توان نوسانات و حرکات قلب را استخراج کرد و از روی پردازش این نوسانات، نوار قلب را به دست آورد. همچنین با اندازه‌گیری حرکت‌های قفسه سینه، نرخ تنفس بیمار را می‌توان اندازه گرفت. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 400 میلیون تومان است.
استارت‌آپ تابلو برق
استارت‌آپ «تابلو برق» ششمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «کنترل و عیب‌یابی هوشمند در سیستم‌های سردخانه» معرفی کرد. ویژگی این محصول کاهش هزینه‌های نگهداری، نداشتن رقیب در داخل کشور، کنترل سراسر سیستم و افزایش عمر سیستم است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 300 میلیون تومان است.
استارت‌آپ بوم زیست یاخته
استارت‌آپ «بوم زیست یاخته» هفتمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «پانسمان بیولوژیک EchinoDerm» معرفی کرد. ویژگی این محصول موثر و مقرون به‌صرفه بودن جایگزینی برای روش‌ها و محصولات موجود در حوزه پانسمان‌های بیولوژیک زخم‌ها و سایر ضایعات پوستی است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 140 میلیون تومان است.
استارت‌آپ پنگان الکترونیک
استارت‌آپ «پنگان الکترونیک» هشتمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «تولید کنتور هوشمند الکترومغنایس باتری‌بیس» معرفی کرد. ویژگی این محصول این است که فلومترهای الکترومغناطیسی در رنج‌های متفاوت و در شرایط مختلف فرایندی، دبی لحظه‌ای را با دقتی بسیار بالا اندازه‌گیری می‌کنند. این سیستم شامل سنسور اندازه‌گیری شار مغناطیسی، ترانسمیتر، پردازشگر و نمایشگر گرافیکی است که کاربری، نصب و راه‌اندازی بسیار آسانی نیز دارد. با توجه به روش و تکنولوژی به کار رفته در این محصول، کاربرد اصلی آن در اندازه‌گیری فلوی عبوری برای لوله‌های حاوی مواد سیال با حداقل رسانایی 5 میکروزیمنس بر سانتیمتر است که طیف وسیعی از کاربردها را پوشش می‌دهد. مشتریان اصلی این طرح صنایع آب و فاضلاب، صنایع فولادی و معدنی، صنایع پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و دارویی است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 1 میلیارد تومان است.
استارت‌آپ مشرق زمین 
استارت‌آپ «مشرق زمین» نهمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «سازه‌های پیش ساخته بتنی با تکنولوژی اَبَر بتن خودتراکم» معرفی کرد. ویژگی این محصول استفاده از تکنولوژی سازه‌های مدولار پیش ساخته در ساخت ساختمان است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 8 میلیارد تومان است.
استارت‌آپ دنالی
استارت‌آپ «دنالی» دهمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «تولید محصولات گیاهی پوست، مو و مسکن موضعی و لاغری» معرفی کرد. این استارت‌آپ تولیدکننده محصولات پوست، تونیک مو، مسکن موضعی و 4 محصولات کاهش سایز گیاهی با قیمت مناسب است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای محصولات شیمیایی باشد. سرمایه موردنیاز این استارت آپ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است.
استارت‌آپ ماهوت
استارت‌آپ «ماهوت» یازدهمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «تولید لوازم جانبی(اسکین) دستگاه‌های هوشمند» معرفی کرد. محصول این شرکت در دو دسته‌بندی «برپوش» و «FullSkin» قرار می‌گیرند. برپوش‌ها به عنوان Back Skin فقط سطح پشت گوشی هوشمند را پوشش می‌دهند. برپوش‌های این مجموعه چسبندگی (GRIP) بالایی دارد و احتمال افتادن گوشی هوشمند را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر فول‌اسکین‌ها به طور کامل تمام سطوح گوشی هوشمند را پوشش می‌دهند و به دلیل ساختار دو لایه‌ای که دارند و همچنین وجود کانال‌های هوا در زیر این محصولات، گوشی هوشمند را به طور کامل در برابر ضربات، سر خوردن و هر نوع خراشیدگی محافظت می‌کند. مشتریان هدف این مجموعه تمامی افراد دارای دیوایس‌های هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و کنسول بازی است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 4 میلیارد تومان است.
استارت‌آپ سامانه رویداد آنلاین تگ
استارت‌آپ «سامانه رویداد آنلاین تگ» دوازدهمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «برگزاری رویدادها به صورت آنلاین» معرفی کرد. ویژگی این رویدادها مجموعه‌ای از تیم‌های شتابدهنده تگ است که با توجه به شیوع کرونا، رشد تکنولوژی و نیاز به برگزاری رویدادهای آنلاین شکل گرفته است. این تیم با توجه به نیازها دست به ساخت این پلتفرم زده است تا رویدادها و جلساتی که امکان برگزاری به صورت حضوری را ندارند به صورت آنلاین برگزار کند. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 1 میلیارد تومان است.
استارت‌آپ بسته بندی پسته تر
استارت‌آپ «بسته‎ بندی پسته تر» سیزدهمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «پسته‌تر (تازه) بسته‌بندی شده‌« معرفی کرد. این محصول با بسته‌بندی پسته تازه، امکان عرضه آن در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی را به مدت طولانی بدون اینکه کیفیت پسته تازه کاهش یابد فراهم می‌کند. این طرح کیفیت میوه را به مدت 60 روز حفظ می‌کند. همچنین می‌تواند عرضه پسته تر را در کشور به مدت دو ماه افزایش دهد و نیز امکان صادرات پسته تر به دیگر کشورها را فراهم خواهد کرد. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 1.5 میلیارد تومان است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/225260/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان

فولاد - مس رفسنجان

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

توزیع بیش از 25 هزار جلد پاسپورت در فاریاب

آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان

6 مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان

تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست

گزارش زنده: فولاد 0-0 مس رفسنجان

معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

کمک 10 کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت

عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود

ساخت سیل‌بند 180 کیلومتری جنوب آغاز می‌شود

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در کرمان + تصاویر

مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر

هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود

برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند

راهپیمایی مردم کوهبنان در حمایت ازپاسخ موشکی ایران به اسرائیل

(عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق‌شدن حتمی در عنبرآباد کرمان

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی

عروسی که به عزا تبدیل شد!

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

خدمات رسانی به 10هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در 4 استان

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان