سازمان صمت جنوب کرمان به 92 درصد از شکایتهای سامانه 124 پاسخ داد
اقتصادي
بزرگنمايي:
کرمان رصد - جیرفت - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پاسخگویی به 92 درصد از شکایتهای ثبت شده در سامانه 124 خبر داد.
به گزارش ایرنا، محمدعلی توکلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رضایتمندی 90 درصدی مردم شد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اخذ رتبه های برتر کشوری در حوزه بازرسی و نظارت توسط این سازمان خبر داد.
وی ادامه داد: سازمان صمت جنوب کرمان بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور طی سه ماه از ابتدای خرداد تا اول شهریور سال جاری توانسته 2 رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند.
توکلی تصریح کرد: سازمان صمت جنوب کرمان در زمینه بررسی شکایات سامانه 124 موفق به کسب رتبه ششم و در زمینه نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.
وی رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات را از حوزه فعالیت های بازرسی سازمان صمت جنوب کرمان برشمرد و بر آشنایی بیشتر مردم با سامانه 124 در راستای احقاق حقوق خود تاکید کرد.
وی گفت: شهروندان هرگونه تخلف گران فروشی، احتکار و کم فروشی را از طریق تماس با سامانه 124، سامانه اینترنتی به آدرس www.124.ir و یا با مراجعه حضوری به حوزه بازرسی این سازمان گزارش کنند.
برچسبها
وزارت صنعت معدن و تجارت بازار محصولات جیرفت
-
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱:۱۳
-
۳۹ بازديد
-
ایرنا - کرمان
-
کرمان رصد
لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/222680/