کرمان رصد

آخرين مطالب

تداوم اراده ملی در دیار کرمان سياسي

تداوم اراده ملی در دیار کرمان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - با وجود گذشت بیش از 12 ساعت از آغاز انتخابات، مردم سراسر استان کرمان همچنان حضور خود را در پای صندوق های رای تداوم بخشیدند تا اراده ملی در این استان پهناور همچنان میدان داری کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات امروز جمعه 28 خرداد با همه فراز و نشیب با مشارکت خوب مردم و کمترین حاشیه در برگزاری، می رود تا باز هم ورق زرینی را در تاریخ این مرز و بوم پر افتخار ثبت کند.
استان کرمان نیز به مانند تمامی دوره های قبلی برگزاری انتخابات شاهد شور و شوق زاید الوصفی در پای صندوق های رای بوده است و به رغم برخی دسیسه ها و گلایه ها شعب اخذ رای در ساعات شب نیز همچنان پذیرای تعداد زیادی از مردم برای رای دادن است.
بر اساس آخرین اظهارات سخنگوی شورای نگهبان طبق هماهنگی انجام شده با وزارت کشور ساعت اخذ رای تا 24 امشب تمدید شده استکه انتظار می رود حضور مردم استان کرمان در پای صندوق های رای، پیش بینی های قبلی مبنی بر کاهش مشارکت را کمرنگ کند و باز هم دیار سردار دلها افتخاری تازه خلق نمایند.
مشارکت مردم کرمان از 50 درصد عبور کرد

کرمان رصد


استاندار کرمان شامگاه جمعه در گفت و گوی زنده تلویزیونی گفت: مشارکت مردم این استان از مرز 50 درصد عبور کرد که نشان می‌دهد حماسه‌ای دیگر در زادگاه شهید سلیمانی در حال خلق شدن است.
علی زینی‌وند افزود: مردم کرمان یکبار دیگر با خلق حماسه در انتخابات 1400، پیش بینی‌های دشمنان را برهم زدند و بحران خبری که از سال‌های قبل به کشور تزریق می شد و به صورت بی نظیر مخالفان جمهوری اسلامی متحد شدند که مردم را دلسرد کنند اما مردم ما یکبار دیگر در حال خلق حماسه هستند.
نماینده عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: افرادی که توفیق نداشتند در این جشن ملی شرکت کنند، در ساعات باقی‌مانده حتما به شعب اخذ رای مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: کرمان زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز چشم آزادگان دنیا به کرمان دوخته شده و رسانه‌های خارجی این استان را پوشش می دهند.
زینی‌وند، با قدردانی از نیروهای اجرایی، نظامی، امنیتی و افرادی که این حماسه بزرگ را خلق می کنند درخواست کرد پر انرژی تا آخرین فرد مراجعه کننده به شعب را رای گیری کنند.
وی بیان داشت: امسال محدودیتی در ساعت انتخابات نداریم و به تناسب ضرورت تا ساعت 2 بامداد قابل تمدید است لذا مردمی که در صف قرار دارند نگرانی نداشته باشند.
زینی‌وند افزود: امشب ممنوعیت تردد کرونایی نداریم و پروتکل های بهداشتی در حال رعایت است و غیر از اتفاقات عادی هیچ اتفاق جدی نداریم.
وی تاکید کرد: مردم استان کرمان با آرامش در حال رای دادن هستند و ما نیز تا پایان انتخابات امین آنان خواهیم بود و نتیجه را در کمال صحت و سلامت به اطلاع هم استانی‌ها می‌رسانیم.
استاندار کرمان اضافه کرد: 20 تا 30 درصد تعرفه اضافه به هر منطقه واگذار شده و در مناطقی که ممکن است مردم از روستا به شهر بیایند و شاید قابل کنترل نباشد نیز پیش بینی تعرفه اضافی شده و مردم به کمبود تعرفه‌ها توجه نکنند.
حضور تحسین برانگیز مردم کرمان از دستاوردهای انتخابات امروز بود

کرمان رصد


فرمانده انتظامی استان کرمان حضور پرشور مردم در انتخابات را مهمترین دستاورد این رویداد برشمرد و گفت: از لحظات اولیه آغاز انتخابات با حضور هوایی در اکثر مناطق استان از نحوه اجرای این ماموریت و شعب اخذ رای بازدید شده است.
سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدیدی که از طریق بالگرد هواناجا از شعب اخذ رای چند شهرستان استان داشت در جمع خبرنگاران افزود: کارکنان پلیس و بسیجی دخیل در نظم و امنیت انتخابات، 24 ساعت قبل از شروع این آئین در نقاط مختلف استان حضور یافته و از سحرگاه امروز 28 خرداد برابر با برنامه و مکان هایی که از قبل برایشان مشخص شده بود در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.
وی افزود: از آنجا که ماموریت اصلی برقراری نظم و امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است به منظور بازنگری نحوه اجرای این ماموریت از همان ساعات اولیه شروع انتخابات از طریق بالگرد هواناجا عازم برخی شهرستان ها و مناطق دوردست استان شدیم تا از نزدیک با همکارانمان و همچنین با مردم مناطق مختلف در شعب اخذ رای دیدار داشته باشیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به حضور بیش از پنج هزار نیروی پلیس در برقراری نظم و امنیت انتخابات استان تصریح کرد: در این بازدیدها در کنار نظارت بر نحوه اجرای این ماموریت، به صورت میدانی شاهد حضور پرشور و مشارکت چشمگیر هم استانی هایمان در جای جای دیار سردار دل ها بودیم که قطعا حضور تحسین برانگیز و دشمن شکن مردم یکی از مهمترین دستاوردهای این رویداد خواهد بود.
مشارکت مردم شهر کرمان در انتخابات خوب بوده است

کرمان رصد


فرماندار کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات امن و سالم در شهر کرمان تصریح کرد: تا ساعت 19 امروز170 هزار تعرفه رای در شهرستان کرمان مصرف شده که نسبت به ادوار گذشته مشارکت مردم خوب بوده است.
علی بابایی با اشاره به اینکه 562هزار و 137 نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان کرمان هستند افزود: شهرستان کرمان 14 هزار و 584 نفر رای اولی دارد.
وی با اشاره به اینکه ششمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و سیزدهمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در 521 شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است گفت: نسبت به ادوار گذشته 48 صندوق رای به شهرستان کرمان اضافه شده است.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان با بیان اینکه 30شعبه اخذ رای سیار در شهرستان کرمان که از این تعداد 16 شعبه مربوط به شهر کرمان است افزود: یک شعبه سیار برای والدین شهدا و جانبازان، یک شعبه سیار برای بیماران کرونایی و سایر شعبه‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی و نظامی مستقر هستند.
وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی تصریح کرد: در طول روز گزارشاتی از شعب شلوغ کرمان داشته‌ایم اما موارد جدی نبوده که با هماهنگی دستگاه قضایی و نماینده کمیته حقوقی فرمانداری بررسی شده است.
بایایی با اشاره به اینکه تمهیدات بهداشتی در همه شعب اندیشیده شده است گفت: رابطین بهداشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر کرمان در شعب اخذ رای حضور دارند و یک بسته اقلام بهداشتی به هر شعبه برای استفاده مردم و اعضای شعبه داده شده است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز (جمعه) 28 خردادماه همزمان با سراسر کشور در این استان در حال برگزاری است.
تعداد واجدین شرایط رای در انتخابات 1400 کرمان 2 میلیون و 197 هزار و 572 نفر، تعداد شعب اخذ رأی 2 هزار 842 و رای اولی 55 هزار و 626 نفر اعلام شده است.
برچسب‌ها
انتخابات 1400 کرمان مشارکت انتخاباتی علی زینی وند انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/209749/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان

مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

پلمب 65 واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند

حرکت سیلاب به سمت شهر راور

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان

ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی

افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان

فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

رقابت بیش از 12 هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان

تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

موشک «فالکون 9» یک رکورد جدید را ثبت کرد

عکس تلسکوپ فضایی هابل از یک دمبل فضایی!

احیای نظریه مکانیک کوانتومی؛ واضح‌ترین تصویری که تاکنون از اتم‌‌های منفرد ثبت شده است

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

کف‌سازی و دفع آب‌های سطح 90 درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت

بیش از 40 راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند

طغیان سیلاب در بخش اندوهجرد کرمان

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش 1200 میلیارد در کرمان

امدادرسانی به حادثه دیدگان 7 استان در اثر آبگرفتگی و سیل

مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند

امداد رسانی به سیل زدگان 7 استان

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

15 عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

15 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم

اسپیس‌ایکس سیصدمین فرود موفق با بوستر فالکون 9 را تکمیل کرد

برای اولین‌بار، ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟

بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت

گام بلند دانشمندان در درمان سرطان/ لیپیدها زیر ذره‌بین می‌روند!

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

نشست مقدماتی اجرای برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان