کرمان رصد

آخرين مطالب

معاون شهردار: بخش خصوصی در مدیریت آرمستان‌های کرمان مشارکت می‌کند اجتماعي

معاون شهردار: بخش خصوصی در مدیریت آرمستان‌های کرمان مشارکت می‌کند
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - معاون خدمات شهری شهرداری کرمان از واگذاری بخشی از خدمات مدیریت آرمستان‌های شهرداری کرمان از جمله حمل میت از داخل شهر، تغسیل و تدفین به بخش خصوصی در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا، رامین امیرمداح شامگاه سه شنبه در نشست شورای سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان با حضور شهردار کرمان، زحمات کارکنان مدیریت آرمستان‌ها را قابل تقدیر دانست.
وی با اشاره به شرایط همه‌گیری کرونا، ادامه داد: این افراد بیش از همه در معرض خطر هستند؛ بنابراین، تأمین ایمنی جان این افراد تأکید کرد.
روح‌الله خواجویی، مدیرعامل سازمان مدیریت آرمستان‌های شهرداری کرمان نیز در این نشست، ضمن قدردانی از حمایت‌های شهردار و اعضای شورا در دوران سخت کرونا، قرار گرفتن پرسنل این سازمان در اولویت واکسیناسیون را خواستار شد.
این نشست با هدف تشریح عملکرد و اقدامات سازمان در سال 99 و همچنین بررسی و مقایسه بودجه سال‌جاری و پیش‌بینی بودجه سازمان در سال1400 برگزار شد، سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان، ضمن قدردانی از پرسنل سازمان آرمستان‌ها، از ساماندهی و راه‌اندازی آرامستان جدید تاپایان سال‌جاری خبر داد.
زمینه مشارکت‌معلولان در برنامه‌های شهرداری کرمان فراهم می‌شود
معاون شهردار کرمان و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز شرایط مشارکت‌پذیری معلولان را در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری فراهم خواهیم کرد.
محمد جهانشاهی در حاشیه آیین قدردانی از ورزشکاران دارای معلولیت، یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری
در این دوره را توازن و عدالت‌محوری اعلام کرد و گفت: در این چارچوب در تلاش هستیم تا همه اقشار جامعه را در برنامه‌های ورزشی و فرهنگی مورد توجه قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه برای جامعه معلولان به‌عنوان جامعه هدف در سال 99 برنامه‌هایی در نظر داشتیم که به‌دلیل شرایط همه‌گیری کرونا، برگزاری تعدادی از آن‌ها میسر نشد، گفت: یکی از اهداف‌مان توجه به ظرفیت‌های افراد دارای معلولیت و همچنین بسترسازی برای افزایش توانمندی و نقش‌آفرینی آن‌ها در شهر بوده است.
جهانشاهی با بیان اینکه در تلاش هستیم زیرساخت‌ها را برای این گروه فراهم کنیم، از راه‌اندازی کارگاه آموزش قالی‌بافی ویژۀ نابینایان در فرهنگ‌سرای کوثر و اولین فرهنگ‌سرای افراد دارای معلولیت خبر داد.
وی ادامه داد: در حال حاضر، در حال آماده‌سازی فرهنگ‌سرای افراد دارای معلولیت و همچنین راه‌اندازی خانه ورزش افراد دارای معلولیت در فرهنگ‌سرای ورزش شهرداری هستیم.
معاون شهردار کرمان علاوه بر فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم، به تدارک برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و ورزشی برای معلولان اشاره کرد و گفت: این برنامه یا با مشارکت مؤسسه‌ها و یا به‌صورت مستقیم توسط شهرداری برگزار می‌شود.
وی افزود: در این راستا با همکاری یکی از مؤسسه‌های ورزشی، برنامه‌ای را تدارک دیدیم که افراد دارای معلولیت بتوانند توانمندی‌های ورزشی خود را به نمایش بگذارند که در این برنامه 30 نفر از افراد دارای معلولیت شرکت کردند.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همچنین از برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش شهروندی محله‌های شهر کرمان (جام شهر) خبر داد و افزود: بخشی از این برنامه به افراد دارای معلولیت اختصاص دارد؛ ضمن اینکه در این المپیاد خانم‌ها و آقایان می‌توانند شرکت کنند.
جهانشاهی افزود: قصد داریم با فراهم آوردن مشارکت افراد دارای معلولیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شرایط همراهی و مشارکت بیشتر این عزیزان را در شهر فراهم کنیم.
مدیرعامل مؤسسه فرشتگان نیز در این نشست گفت: به مناسبت 11 آذرماه، روز جهانی معلولان، به‌صورت آنلاین مسابقات ورزشی برگزار کردیم و از افراد دارای معلولیت خواستیم تا یکی از توانمندی‌های ورزشی خود را به نمایش بگذارند.
علی ایلاقی، هدف از برگزاری این مسابقه را آوردن این افراد به جامعه و افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها دانست و افزود: در این مسابقه 30 نفر از معلولان اوتیسم، سندروم دان و کم‌توان ذهنی شرکت کردند که از تمام افراد شرکت‌کننده، توسط شهرداری کرمان، با اهدای لوح تقدیر و مدال یادبود، قدردانی شد.
پل سربازان گمنام امام زمان(عج) کرمان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

کرمان رصد


مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، تعویق زمان افتتاح پل سربازان گمنام امام زمان(عج)، از افتتاح و بهره‌برداری از این تقاطع غیرهم‌سطح در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
سلمان متحدین شامگاه سه‌شنبه در جمع رسانه‌ها با بیان اینکه به‌علت بارندگی‌های اخیر، بهره‌برداری از این پل به تعویق افتاد، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها، قرار بود تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان(عج)، در هفته سی‌وششم پویش افتتاح شهرداری کرمان و همزمان با پروژه‌های سراسر کشور، به دستور رییس جمهوری و با حضور ایشان به‌صورت ویدیوکنفرانس به‌بهره‌برداری برسد که به تعویق افتاد.
وی اظهار داشت: علاوه بر ساخت تقاطع غیرهم‌سطح، برخی اقدامات جانبی دیگر مانند نصب پایه‌های روشنایی، نصب میله‌های پرچم، جدول‌گذاری، اجرای روشنایی، کابل‌کشی و غلاف‌گذاری 2 مسیر رفت‌وبرگشت، اجرای فونداسیون‌های صلیبی برای نصب تابلوهای ترافیکی، رنگ‌آمیزی جدول‌های اطراف تقاطع، فرش موزاییک، اصلاح فضای سبز اطراف پروژه و اقدامات تأسیساتی آن به پایان رسیده است.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با بیان اینکه آسفالت این پروژه نیز از طی چند روز گذشته با حضور شهردار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان آغاز شده است تصریح کرد: قرار بود طی این هفته، کار آسفالت پروژه هم به پایان برسد و این تقاطع غیرهم‌سطح، پنج‌شنبه 14 اسفندماه به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: به‌دلیل بارندگی‌های اخیر و از آنجا که برای شهرداری، استحکام آسفالت اولویت مهمی است، افتتاح پل به تعویق افتاد تا با ریختن آسفالت در شرایط مساعد جوی، از کیفیت کار کاسته نشود.
متحدین با بیان اینکه شهرداری و پیمانکار پروژه، همچنان با تلاش فراوان و تمام توان، سعی دارند این پروژه با بالاترین کیفیت به پایان برسد، اظهار داشت: امیدواریم تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان(عج) که در دوره‌های پیش شروع شده و ناتمام مانده بود، به‌عنوان خدمتی دیگر از این دوره مدیریت شهری، هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.
وی بیان داشت: رونمایی از فیلم سینمایی ‘شب مهتابی’ که با حمایت و پشتیبانی شهرداری کرمان تهیه شده، در قالب هفته سی‌وششم پویش افتتاح شهرداری کرمان‌، جایگزین مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان(عج) خواهد شد تا پویش افتتاح شهرداری کرمان همچنان بدون وقفه ادامه پیدا کند.
برچسب‌ها
کرمان شهرداری کرمان استانداری کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/188210/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان

فولاد - مس رفسنجان

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

توزیع بیش از 25 هزار جلد پاسپورت در فاریاب

آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان

6 مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان

تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست

گزارش زنده: فولاد 0-0 مس رفسنجان

معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

کمک 10 کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت

عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود

ساخت سیل‌بند 180 کیلومتری جنوب آغاز می‌شود

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در کرمان + تصاویر

مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر

هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود

برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند

راهپیمایی مردم کوهبنان در حمایت ازپاسخ موشکی ایران به اسرائیل

(عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق‌شدن حتمی در عنبرآباد کرمان

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی

عروسی که به عزا تبدیل شد!

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

خدمات رسانی به 10هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در 4 استان

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان