کرمان رصد
شهردار منطقه سه کرمان:
زمان رسیدگی به پرونده ارباب رجوع در شهرداری کرمان کاهش یابد
سه شنبه 21 مرداد 1399 - 12:59:57
خبرگزاری مهر
کرمان رصد - کرمان – شهردار منطقه سه کرمان به حداقل رسیدن زمان رسیدگی به پرونده های ارباب رجوع در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، رامین امیرمداح صبح سه شنبه در اولین نشست کمیته تکریم ارباب گفت: مشکلات موجود در جامعه و همچنین شیوع کرونا، روحیات شهروندان را حساس و زودرنج کرده است که کوچک‌ترین کوتاهی می‌تواند باعث نگرانی و ناراحتی آنها شود.
وی ضمن اشاره به پیچیدگی و زمان‌بر بودن تشکیل و تکمیل پرونده‌های بخش‌های مختلف معاوت شهرسازی، افزود: اگر چه شاهد تلاش‌های بی وقفه پرسنل این معاونت هستیم اما از تمامی نیروهای این منطقه توقع داریم با گشاده رویی و ملاطفت با ارباب رجوع برخورد و آنها را از روند کار مطلع سازند.
وی تاکید کرد: حفظ کرامت و شرافت ارباب رجوع در شهرداری منطقه سه به عنوان یک نهاد خدمت رسان بر همه پرسنل این منطقه لازم و ضروری است.
امیرمداح هدف از تشکیل و راه اندازی کمیته تکریم ارباب رجوع را ارتقا سطح خدمت رسانی به مراجعان، تقویت و توسعه برنامه‌ها در جهت آگاه سازی، اطلاع رسانی و سرعت بخشیدن به تکمیل پرونده‌ها، بررسی و پیگیری شکایات مردمی، تشکیل جلسات ماهیانه کمیته طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی روند کار و اعمال پیشنهادات جلسات قبلی کمیته در برنامه کاری پرسنل، اطلاع رسانی مناسب به مراجعین درباره نحوه خدمت رسانی از طریق تابلو اعلانات و بروشور، تهیه چارت روند کار پرونده‌های واحدهای مختلف شهرسازی، تفکیک و املاک و حقوقی عنوان کرد.
شهردار منطقه سه کرمن با بیان اینکه جلسات کمیته تکریم ارباب رجوع در طول سال تداوم خواهد داشت، گفت: به زودی عملکرد معاونت‌ها و واحدهای مختلف منطقه سه در این خصوص مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه طی ماه‌های گذشته با توجه به اجرای راهکارهای جدید، شاهد رضایت مندی بیشتر ارباب رجوع بوده‌ایم، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت بیشتر نیروهای شهرداری منطقه سه شاهد کوتاه شدن زمان رسیدگی به پرونده‌های مراجعه کنندگان و افزایش رضایت ارباب رجوعان در طول سال باشیم.

http://www.kerman-online.ir/fa/News/144670/زمان-رسیدگی-به-پرونده-ارباب-رجوع-در-شهرداری-کرمان-کاهش-یابد
بستن   چاپ