تجاری سازی اولویت رونق تولید صنایع دستی کرمان است
دوشنبه 23 تير 1399 - 13:55:24
ایرنا - کرمان
|
|
کرمان رصد - کرمان - سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: یکی از الزامات مهم برای رونق تولید صنایع دستی استان توجه به برند سازی و تجاری سازی این صنعت است.
کاظم حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برند تجاری، اصالت و کیفیت کالاها را نشان می دهد که اقدام بزرگی در رونق به اقتصاد صنایع دستی استان محسوب می شود. وی تصریح کرد: امروزه در عرصه رقابت بین المللی مفهوم برند سازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجسته ای ایفا می کند. سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به برگزاری کارگاه برند سازی صنایع دستی اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی این استان است که در سال های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است. وی بیان کرد: کارگاه آموزشی تجاری سازی و برند سازی برای نخستین مرتبه و با حضور مدرسان دانشگده هنر و معماری امروز 23 تیر در استان کرمان برگزار می شود. حسین زاده تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا این کارگاه با حضور 40 هنرمند و فعال صنایع دستی و با حفظ موازین بهداشتی برپا می شود. وی افزود: در سال گذشته کارگاه بسته بندی تولیدات صنایع دستی در کرمان برگزار شد و این کارگاه 30 تا 40 درصد از هنرمندان و فعالان صنایع دستی را برآن داشت که با بسته بندهای جدی وارد عرصه فروش و بازاریابی شوند و امیدواریم کارگاه برند سازی و تجاری سازی نیز به فروش تولیدات صنایع دستی آنها کمک کند. استان کرمان دارای صنایع دستی مانند قالی، فرش، گلیم، پته، مصنوعات فلزی و غیره است که آوازه جهانی دارند. برچسبها خبرگزاری جمهوری اسلامی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کرمان کارگاه آموزشی
http://www.kerman-online.ir/fa/News/141661/تجاری-سازی--اولویت-رونق-تولید-صنایع-دستی-کرمان-است
|