کرمان رصد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان: روابط عمومی ها مشارکت و کیفیت خدمات سازمان ها را افزایش می دهند
سه شنبه 13 اسفند 1398 - 11:22:27
وزارت رفاه
کرمان رصد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همدان گفت: روابط عمومی ها مشارکت و کیفیت خدمات سازمان ها را افزایش می دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی در استان همدان گفت: دنیای امروز عصر ارتباطات، عصر شتابندگی زمان و به هم پیوستن شبکه های گوناگون حیات فرد و جامعه است. نمی توان در عصر ارتباطات زیست و از نقش روابط عمومی در جامعه ای که دستخوش تغییرات آنهم تغییرات پرشتاب و درهم تنیده غافل ماند؛ لذا جامعه امروز ایران به سوی مشارکت جویی، حقوق مداری، تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری پیش می رود.
توصیفیان در ادامه گفت: امروزه روابط عمومی ضمن سنجش محیط و انتقال اطلاعات به مدیر، به عنوان مرکز مشاوره و راهبری سازمان را در حل مسائل و مردم را برای دریافت خدمات مناسب یاری می دهد و بستر مناسبی را برای همکاری بین سازمان و گروه های مخاطب فراهم می آورد و با استفاده از تکنیکهای مدیریت همچون برنامه ریزی، نظارت، کنترل و هماهنگی به صورت منظم؛ در راستای ایجاد هماهنگی بین منافع سازمان و منافع مخاطبین عمل می کند .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از دیدگاه تخصصی فعالیتی که روابط عمومی انجام می دهد در یک کلمه ‹‹ ارتباط›› از دیدگاه نظری،‹‹ علم›› از جنبه عملی و اجرایی خود‹‹ فن›› و از جنبه خلاقانه و زیبایی شناسی‹‹ هنر›› است و آیینه تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است.
توصیفیان تصریح کرد: واحد روابط عمومی در راستای نیل به اهداف سازمانی، دارای وظایف سنگینی بوده و نقطه عطف دیگر واحدها محسوب می شود. از جمله نقش های روابط عمومی سازمان ها می توان به توزیع اطلاعات و برقراری ارتباط دو سویه بین مخاطبان و مدیریت سازمان، نقش آینده نگری و نقش فرهنگ سازی اشاره کرد لذا اگر روابط عمومی ها بخواهند تأثیر گذار باشند، باید از همه نظر در «جایگاه» بایسته و شایسته خود قرار داشته باشند
مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی در ادامه نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها، ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی و کار جمعی اعضاء و همکاران روابط عمومی با برنامه ریزی ،هماهنگی و تعامل با یکدیگر درجهت اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد دستگاهها، بر لزوم حفظ جایگاه این شورا به عنوان مرجع هماهنگی اقدامات دستگاههای تابعه وزارت متبوع در استان در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها زمینه برای ارتقاء و هماهنگی این بخش مهم مهیا می شود که روابط عمومی ها بهتر ایجاد هم افزایی کنند.

http://www.kerman-online.ir/fa/News/116922/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-همدان--روابط-عمومی-ها-مشارکت-و-کیفیت-خدمات-سازمان-ها-را-افزایش-می-دهند
بستن   چاپ