کرمان رصد

آخرين مطالب

ورزش همگانی جیرفت روی خط نشاط مقالات

ورزش همگانی جیرفت روی خط نشاط
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - جیرفت - مدیریت جوان و کارآمد، مشارکت مردم و حمایت دولت راز موفقیت ورزش همگانی در جیرفت بوده و امروز این بخش توانسته با فعالیت های خلاقانه خود در برگزاری همایش های پیاده روی، روی خط نشاط قرار بگیرد.
 ورزش همگانی دارای کمیته‌های متعددی است که زمینه مشارکت بسیاری از افراد جامعه را به ورزش فراهم می‌کند و این مهم، مستطیلی از مردم، هیأت ورزش‌های همگانی، دولت و بخش خصوصی ایجاد کرده و رمز موفقیت این اضلاع، مشارکت همگانی است.
تاثیر مشارکت خیران در ورزش
رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت با اشاره به حوزه وسیع ورزش و کمبود امکانات این حوزه گفت: خیران باید در بخش ورزش نیز همچون دیگر بخش‌ها مشارکت کنند تا شاهد جامعه‌ای سالم باشیم.
علی معاضدی طی نشستی پیرامون همایش بزرگ پیاده روی که قرار است همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در جیرفت برگزار شود افزود: پیشنهاد می‌کنیم خیران ورزشی زکات و خمس خود را در ورزش هزینه کنند چرا که با این کار می توانیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم.
وی به خصوصیات مهم توسعه پایدار هر جامعه اشاره کرد و گفت: سلامت، نشاط و کارآمدی مردم از خصوصیات مهم توسعه پایدار است که یکی از راه‌های تحقق این مهم، توجه ویژه به ورزش است.
معاضدی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و نبود توازن هزینه‌ها و اعتبارات، نیازمند مشارکت بخش خصوصی و خیران ورزشی هستیم تا بتوانیم برنامه‌ها و اهداف این حوزه را محقق کنیم.
وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی و شبانه روزی اعضای هیأت ورزش همگانی جیرفت گفت: این هیأت دلسوزانه با مدیریتی جوان تلاش می‌کند تا شاهد افزایش نشاط، شادابی و سلامت در جامعه باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، نگاه ویژه ای به ورزش همگانی می‌شود.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان تاکید زیادی بر ورزش همگانی، روستایی و بانوان دارد.
معاضدی تصریح کرد: هیأت ورزش‌های همگانی فعالیت‌های شایسته ای همچون برگزاری گردهمایی و جشنواره در سطح شهرستان انجام داده که قابل تقدیر است.
وی داشتن روحیه ورزشی را عامه پسند برشمرد و گفت: هیأت ورزش همگانی همه را به ورزش جمعی دعوت می‌کند و با ایده‌های خلاقانه زمینه تحقق ورزش همگانی جامعه را فراهم می‌کند.
رئیس ورزش و جوانان جیرفت بیان کرد: در شرایط فعلی با وجود همه مشکلات، هیأت ورزش همگانی با برنامه‌های نشاط انگیز باعث ایجاد روحیه نشاط در مردم و خودباوری می‌شود که این مهم فعالیتی بسیار ارزنده است.
وی گفت: دانشگاه‌ها، ادارات کل و شهرداری‌ها در انجام برنامه‌های ورزش همگانی همکاری کنند تا ورزش همگانی توسعه یابد و ورزش از مستطیل سبز و محیط بسته بیرون بیاید تا همه مردم با دلی شاد ورزش همگانی را توسعه دهند.
معاضدی اظهار داشت: توسعه ورزش در بخش‌ها و دهیاری‌ها در دستورکار اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.
واگذاری امکانات ورزشی به بخش خصوصی
رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت همچنین از واگذاری اماکن ورزشی این شهرستان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: امسال تمامی سالن‌های ورزشی شهر و بخش‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
وی افزود: با توجه به هزینه حامل‌های انرژی و گرمای هوا، سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
معاضدی ادامه داد: بعضی سالن‌ها مانند خانه کشتی، بوکس و زورخانه به هیأت‌های تخصصی خود واگذار می‌شوند.
وی بهترین راه حل رونق ورزش را مشارکت بخش خصوصی برشمرد.
عشق، علاقه و هنر، ایده‌های خوب خلق می‌کند
رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت ضمن تشکر از عملکرد رئیس هیأت ورزش‌های همگانی این شهرستان گفت: وقتی که رئیس هیأتی عشق، علاقه و هنر داشته باشد خروجی اینها ایده‌های نو و جذاب می‌شود که این مهم در ورزش همگانی جیرفت چشم نوازی می‌کند.
همایش پیاده روی همراه جایزه خودرو در جیرفت

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی هم در این نشست از برگزاری همایش پیاده روی همراه با اهدای خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، روز پنجشنبه 13 تیرماه جاری از میدان سپاه تا چهارراه فرمانداری جیرفت برگزار شد.
علی برزگر افزود: جایزه ویژه این همایش یک دستگاه خودرو پراید، ویژه بانوان در نظر گرفته شد تا در روز دختر، بانوی خوش شانس جیرفتی معرفی شود.
وی ادامه داد: همچنین در این برنامه، 20 کارت هدیه 10 میلیون ریالی توسط طلای اردیبهشت به عنوان حامی برگزاری همایش به 20 نفر از ورزشکاران حاضر در مراسم پیاده روی اهدا می‌شود.
برزگر با بیان اینکه هیچ هزینه‌ای برای برگزاری این مراسم از دستگاه‌های دولتی دریافت نشده، گفت: تعرفه‌های شرکت در قرعه کشی جایزه بزرگ همایش پیاده روی، در سه نقطه از شهر جیرفت به فروش می رسند و درواقع، متقاضیان با خرید هر تعرفه برنده حتمی هستند چرا که در پشت این تعرفه‌ها مشخص شده که با ارائه این تعرفه از تخفیف 2 میلیون ریالی خرید طلا می‌شوند لذا فروش تعرفه‌ها هیچ منع عرفی و شرعی ندارد.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی اظهار داشت: رسانه‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای اطلاع رسانی دارند از این رو نیازمند حمایت اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها در این زمینه هستیم.
وی هدف عموم مردم از ورزش همگانی را پیاده روی دانست و گفت: آخرین پیاده روی خانوادگی در جیرفت، سال 1392 برگزار شد و از آن زمان تا کنون پیاده روی بزرگ خانوادگی برگزار نشده از این رو با نشستی که با مجموعه شورای ورزش شهرستان در فرمانداری برگزار شد برنامه ریزی برای برپایی این همایش کلید خورد.
برزگر با بیان اینکه همایش پیاده روی جایزه بزرگ جیرفت از شبکه پنج کرمان نیز پخش شد، افزود: برای مشارکت بیشتر مردم در این همایش، اعتماد مردم را جلب کردیم و در این زمینه از طریق حامی برنامه، یک خودرو خریداری کردیم.
وی سیاست ورزش همگانی را ایجاد شور و نشاط به بهانه‌های مختلف در مساجد، پارک‌ها و غیره برشمرد و افزود: تمام تلاش خود برای خدمت رسانی به مردم در زمینه ورزش انجام می‌دهم تا شاهد جامعه‌ای سالم و پر نشاط باشیم.
فعالیت 14 کمیته در هیأت ورزش‌های همگانی جیرفت
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی با بیان اینکه این هیأت در مجموع 70 کمیته دارد، گفت: هیأت ورزش‌های همگانی کشور از این تعداد 47 کمیته فعال دارد که این کمیته‌ها در هیأت ورزش همگانی جیرفت به 14 عدد رسیده است.
برگزای مسابقه ماهیگیری در جیرفت
برزگر همچنین از برگزاری مسابقه ماهی گیری طی سال جاری پرده برداشت و گفت: با همکاری کمیته ماهیگیری این مهم در شهرستان جیرفت محقق می‌شود.
سرپرست فرمانداری جیرفت نیز گفت: ورزش‌های همگانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بوده لذا این مهم به صورت ویژه در دستور کار است.
ابوذر عطاپور وزیری ضمن تشکر از هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان جیرفت برای برگزاری همایش پیاده روی گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی باعث افزایش نشاط و سلامتی در جامعه می‌شود.
7450/7429 / ‌‬ 5054

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/87773/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

موشک «فالکون 9» یک رکورد جدید را ثبت کرد

عکس تلسکوپ فضایی هابل از یک دمبل فضایی!

احیای نظریه مکانیک کوانتومی؛ واضح‌ترین تصویری که تاکنون از اتم‌‌های منفرد ثبت شده است

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

کف‌سازی و دفع آب‌های سطح 90 درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت

بیش از 40 راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند

طغیان سیلاب در بخش اندوهجرد کرمان

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش 1200 میلیارد در کرمان

امدادرسانی به حادثه دیدگان 7 استان در اثر آبگرفتگی و سیل

مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند

امداد رسانی به سیل زدگان 7 استان

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

15 عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

15 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم

اسپیس‌ایکس سیصدمین فرود موفق با بوستر فالکون 9 را تکمیل کرد

برای اولین‌بار، ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟

بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت

گام بلند دانشمندان در درمان سرطان/ لیپیدها زیر ذره‌بین می‌روند!

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

نشست مقدماتی اجرای برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان

بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

مربی مس 30 میلیون تومان جریمه شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 5 اردیبهشت 1403

آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم

اینفوگرافی/ به‌بهانه روز جهانی مننژیت؛ آشنایی با شایع‌ترین علایم این بیماری

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با 15 برنامه در سپاه ساری

تولید ماده موثر چند داروی اعصاب و روان توسط نخبگان ایرانی

هشدار درباره همه‌گیری «تنهایی» در آمریکا

برگزاری دوره آموزش مبانی انقلاب اسلامی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران

بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد

اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند

ماجرای کشف جسد یک زن 59 ساله در تالش

رونمایی از طرح جدید ترافیک تهران با یک تغییر بزرگ

تزریق 207 میلیون مترمکعب آب به سفره زیرزمینی در کرمان

روایت «فارن پالیسی» از بده‌بستان ابوظبی-تل‌آویو

مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند

تصویر روز ناسا؛ سایه X شکل پس‌دمه

زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند

مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود