کرمان رصد

آخرين مطالب

توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش اجتماعي

توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مصاف مس رفسنجان و پیکان از جمله بازی‌هایی که در ضربات پنالتی تعیین تکلیف شد و در نهایت با صعود مس همراه بود. در همین باره محمد ستاری بازیکن پیکان به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم که بازی سختی با مس رفسنجان داریم. دو بازی قبل در لیگ برتر هم با آنها بازی کرده بودیم که دو بر دو مساوی شد. شرایط آب و هوایی رفسنجان هم طوری بود که به‌خاطر بارندگی زمین لغزنده بود و این مسئله باعث شد کار ما سخت‌تر شود. کادر فنی ما تصمیم گرفته بود از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کند که بسیار قابل ستایش است چرا که باشگاه بزرگ پیکان در معرفی استعداد به فوتبال ایران خودش را ثابت کرده است. معمولا تیم‌ها در جام حذفی به یکی دو بازیکن جوان خود فرصت بازی می‌دهند اما ما در این بازی با میانگین سنی 20 سال به میدان رفتیم. برخی از بازیکنان ما برای اولین‌بار در یک بازی رسمی بازی می‌کردند و این شهامت کادر فنی پیکان را می‌رساند. او درباره شرایط این بازی افزود: نیمه اول را باختیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم خیلی زود به گل مساوی رسیدیم. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت اما تجربه بازیکنان مس نسبت به جوانان ما اجازه نداد به آنچه می‌خواستیم برسیم. با این حال باز هم در وقت‌های اضافه اتفاقی نیفتاد و هر دو تیم محتاط بازی کردند و کار به ضربات پنالتی کشید. ما پیش‌بینی این کار را کرده بودیم و در روزهای قبل تمرین پنالتی داشتیم منتها پنالتی‌ها پنجاه پنجاه است و بدشانسی باعث شد ضربه اول ما خراب شود و به همین دلیل هم بازی را واگذار کردیم. این خیلی طبیعی است که یک پنالتی گل نشود و همین را در بازی پرسپولیس هم دیدیم. برای مس رفسنجان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. مدافع پیکان خطاب به بازیکنان جوان این تیم تاکید کرد: از بازیکنان جوان پیکان می‌خواهم قدر کادر فنی این تیم و فرصتی که در اختیارشان گذاشته می‌شود را بدانند. رسالت پیکان این است که کشف استعداد کند و آن را به دیگران معرفی کند و چنین رویه‌ای در هر تیمی دیده نمی‌شود. این خیلی ارزشمند است و جوان‌ترها باید قدر این شرایط را بدانند. وی ادامه داد: درست است که ما حذف شدیم و باختن در فوتبال دردناک است ولی خودم به شخصه برای جوان‌ترها ناراحت شدم که در این بازی با همه وجود بازی کردند و به حقشان نرسیدند. البته که مسی‌ها از تجربه استفاده کردند ولی حق جوانان ما هم باخت نبود. دوست داشتم صعود کنیم و به تیم‌های بزرگتر بخوریم تا این بازیکنان بیشتر دیده شوند. علاوه بر این ما جوان‌ترهای دیگری هم داشتیم که اگر به مراحل بعدی می‌رفتیم امکان دیده شدن آنها هم بود و خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد. ستاری درباره شرایط فعلی پیکان و تاثیری که خستگی بازیکنان و مصدومیت برخی مهره‌ها بر عملکرد این تیم داشته، توضیح داد: بحث خستگی و مصدومیت برای همه تیم‌ها وجود دارد. شانس ما اینطور بود که باید در رفسنجان با مس دیدار می‌کردیم و الان هم در خارج خانه با شمس آذری بازی کنیم که پدیده امسال لیگ برتر هستند. تیمی که با امتیاز منفی کارش را شروع کرد اما با عملکردش خودی نشان داده است. در چند هفته اخیر حامد پاکدل، ابراهیم صالحی و معین عباسیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته‌ایم اما به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم به شرایط مطلوب برسند. ریکاوری خوبی داشته‌ایم و شمس آذر را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که رقابتی سختی خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مصاف مس رفسنجان و پیکان از جمله بازی‌هایی که در ضربات پنالتی تعیین تکلیف شد و در نهایت با صعود مس همراه بود. در همین باره محمد ستاری بازیکن پیکان به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم که بازی سختی با مس رفسنجان داریم. دو بازی قبل در لیگ برتر هم با آنها بازی کرده بودیم که دو بر دو مساوی شد.
شرایط آب و هوایی رفسنجان هم طوری بود که به‌خاطر بارندگی زمین لغزنده بود و این مسئله باعث شد کار ما سخت‌تر شود. کادر فنی ما تصمیم گرفته بود از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کند که بسیار قابل ستایش است چرا که باشگاه بزرگ پیکان در معرفی استعداد به فوتبال ایران خودش را ثابت کرده است. معمولا تیم‌ها در جام حذفی به یکی دو بازیکن جوان خود فرصت بازی می‌دهند اما ما در این بازی با میانگین سنی 20 سال به میدان رفتیم. برخی از بازیکنان ما برای اولین‌بار در یک بازی رسمی بازی می‌کردند و این شهامت کادر فنی پیکان را می‌رساند.
او درباره شرایط این بازی افزود: نیمه اول را باختیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم خیلی زود به گل مساوی رسیدیم. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت اما تجربه بازیکنان مس نسبت به جوانان ما اجازه نداد به آنچه می‌خواستیم برسیم. با این حال باز هم در وقت‌های اضافه اتفاقی نیفتاد و هر دو تیم محتاط بازی کردند و کار به ضربات پنالتی کشید. ما پیش‌بینی این کار را کرده بودیم و در روزهای قبل تمرین پنالتی داشتیم منتها پنالتی‌ها پنجاه پنجاه است و بدشانسی باعث شد ضربه اول ما خراب شود و به همین دلیل هم بازی را واگذار کردیم. این خیلی طبیعی است که یک پنالتی گل نشود و همین را در بازی پرسپولیس هم دیدیم. برای مس رفسنجان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

کرمان رصد

وی ادامه داد: درست است که ما حذف شدیم و باختن در فوتبال دردناک است ولی خودم به شخصه برای جوان‌ترها ناراحت شدم که در این بازی با همه وجود بازی کردند و به حقشان نرسیدند. البته که مسی‌ها از تجربه استفاده کردند ولی حق جوانان ما هم باخت نبود. دوست داشتم صعود کنیم و به تیم‌های بزرگتر بخوریم تا این بازیکنان بیشتر دیده شوند. علاوه بر این ما جوان‌ترهای دیگری هم داشتیم که اگر به مراحل بعدی می‌رفتیم امکان دیده شدن آنها هم بود و خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد.

کرمان رصد

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/623535/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جهان‌بینی تمدن‌ساز و عبودیت در اندیشه قرآنی رهبر انقلاب

شورای آموزشی باید موتور محرک و اندیشه‌ورز باشد

استقبال کم‌نظیر دانشمندان ازکنگره اندیشه قرآنی امام خامنه‌ای

مناطق 6 و 7 تبریز به بافت ارزشمند شهر تبدیل می‌شود

208 خانواده کرمانی بعد از دفاع مقدس چشم انتظار عزیزانشان هستند

برنامه ریزی سالگرد ارتحال امام راحل (ره)

گره کور روابط تهران و آژانس

واکنش سعید حجاریان به ایده جنجالی «مهدی نصیری»

از برنامه ریزی برای تربیت سفیران مبانی انقلاب اسلامی تا آشنایی با خط فکری رهبر معظم انقلاب

دومین دوره آشنایی با مفاهیم اسلام ناب و مبانی انقلاب برگزار شد

بومی‌سازی گرانول‌های نانویی جهت حذف بوی نامطبوع از فاضلاب شهری

تولید کاتالیستی با قابلیت کاهش گازهای گلخانه‌ای در کشور

کاهش هزینه ساخت در محلات هدف بازآفرینی شهری

استاندارد کرمان: از فروش و پیش فروش خودروی MVM X55 PRO جلوگیری شد

برخی ازمسئولین اعتقادی به غربالگری و پیشگیری از معلولیت‌ها ندارند

نصب بیش از 7 هزار انشعاب آب در روستاهای استان کرمان

سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در همایش «کرمان آیدکس» حضور خواهند داشت

تیپولوژی مجلس دوازدهم

اندیشه‎‌های رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های دنیا غوغا به پا کرده است

شخصیت فکری رهبر معظم انقلاب متأثر از قرآن کریم است

قرآن کریم راه کمال و سعادت دنیا و آخرت انسان را تعیین می‌کند

ویدیویی زیبا از استقرار مجموعه ای از Nanoracks CubeSats ها توسط بازوی روباتیک ژاپنی

پاسخگویی برخط سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مشکلات ایثارگران از طریق سامانه سامد

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به سمت برنامه‌های ماندگار فرهنگی حرکت می‌کند

ممانعت شهرداری با اجرای پروژه فیبرنوری در کرمان

سلولی که ممکن است کلید درمان چاقی باشد

پرداخت 121 میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت سیل به کشاورزان رفسنجان

آیا تا به حال فکر کرده اید که ایستگاه فضایی بین المللی چه مسیری را طی می کند؟

اولین فرد دریافت کننده پیوند کلیه خوک درگذشت

ساخت رآکتوری برای جذب گازهای همراه با کاربرد در پالایشگاه‌های نفت

لزوم حل مشکلات ترافیکی و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کوهبنان

ضرورت حمایت از محصولات داخلی استان کرمان

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 23 اردیبهشت 1403

نقشه‌برداری سه‌بعدی از نمونه‌ مغز انسان به اندازه یک دانه خشخاش

طوفان خورشیدی ترسناک است اما پایان دنیا نیست!

مراسم تودیع و معارفه معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی بسیج برای سالروز آزادسازی خرمشهر

بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش مهمی در حمایت از تشکل‌های شاهد و ایثارگر دارد

هشدار هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی باد شدید و گرد و خاک

برگزاری مراسم بزرگداشت اولین حمله موشکی به اندیمشک

قصه میدان امام علی (ع) امروز قصه‌ای پر غصه است

6400 واحد در شهر قم در حال نوسازی است

میدان امام علی (ع) امروز قصه‌ای پر غصه است

توسعه طرح‌های اکتشافی به شکوفایی اقتصادی ورفع محرومیت منجر می‌شود

افراد غیر حرفه‌ای در زمان حوادث باعث القا نیازهای کاذب می‌شوند

برگزاری آزمون جذب منصب قضا در کرمان

فروش اقساطی جک S5 جدید با نام KMX X5 از سوی کرمان موتور (+جدول فروش و قیمت و مشخصات خودرو)

مسمومیت عجیبی که دو نفر را به کام مرگ کشاند

هشدار زرد هواشناسی کرمان؛ طوفان شن و کاهش کیفیت هوا در راه است

آزمون جذب منصب قضاء در کرمان برگزار می‌شود