کرمان رصد

آخرين مطالب

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان اجتماعي

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در اختتامیه دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی 10 متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سپهبد محمد ولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی برگزار شد، گفت: یکی از پیشگامان در حوزه تربیت بدنی است و توجه ویژه‌ای به پرورش روح و جسم کارکنان و خانواده‌ها دارد. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان وی با بیان اینکه خداراشکر اقدامات خوبی در رابطه با طرح‌های ورزشی در ارتش انجام شده است، افزود: با اجرای طرح 31 لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که به صورت جداگانه برگزار شد، ارتشی‌ها خوب درخشیدند؛ کما اینکه طی 2 سال گذشته طیف جامعه هدف را گسترده‌تر کردیم و خانواده‌ها را در این جامعه هدف، جای گذاری کردیم. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر توجه ویژه به ورزش بانوان، عنوان کرد: پارسال اولین دوره مسابقات با حضور بانوان ورزشکار به خوبی برگزار شد و این نشان از توجه ویژه به خانواده‌ها و کارکنان طبق پیروی از فرمایشات مقام رهبری مدظله العالی درخصوص توجه به ورزش بانوان و خانواده بوده است. امیر سرتیپ غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش به جلسه اخیر در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این جلسه حضرت آقا با تاکید فرمودند که سلام ویژه به خانواده‌ها و همسران نیرو‌های مسلح ابلاغ شود. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش افزود: به طور خاص در بحث توجه ویژه به ورزش نیز ارتش جمهوری اسلامی جزو نهاد‌های پیشرو بوده است و امسال در مسابقاتی که برای همکاران برگزار شد، خانواده‌ها هم حضور پرشور داشتند. وی با بیان اینکه در حوزه ورزش بانوان مقام‌هایی در سطح کشوری کسب کرده ایم، گفت: به واسطه رکورد‌هایی که بانوان در حوزه ورزش کسب کرده اند در برخی ورزش‌ها بیشتر از آقایان خوش درخشیدند و این نشان دهنده توجه ویژه خانواده هاو ایرانیان به ورزش است. امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه در دوره هخامنشیان بهترین ورزشکاران اسب سوار، مربوط به بانوان بودند، افزود: در احادیث وآموزه‌های دینی به ورزش‌های اسب سواری، شنا و تیراندازی تاکید شده است. امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: خداوند را شاکریم که امروزه، ورزش بین خانواده‌ها از جایگاه خوبی برخوردار شده است و به طور ویژه نهادینه شده است؛ لذا می‌طلبد با توجه فراگیرتر به ورزش به خصوص ورزش‌هایی که مرتبط با ورزش عمومی و ارتقای آمادگی جسمی هستند؛ برای سلامت خود وخانواده گام مهمی برداریم. همانطور که امروز، آمادگی نیرو‌های مسلح معطوف به آمادگی‌های جسمی و رزمی است. نتایج دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی 10 متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان به شرح زیر است: تپانچه آقایان مقام اول: مصطفی پرهیزکار از مرکز آموزش شهداء وظیفه نداجای سیرجان مقام دوم: محسن امیری یگان تکاوری فراجا مقام سوم: صادق سعیدقرارگاه جنوب شرق ارتش تفنگ بادی آقایان مقام اول: محمدرضا چاوشان مقام دوم:کمیل خرم نیا مقام سوم: رضا سادات حسینی تفنگ بادی زیر 15 سال بانوان مقام اول: زینب تیموری مقام دوم: فرنام خواجویی مقام سوم: فاطمه زهرا صالحی مقام سوم مشترک: پرنیا محمدی نسب تپانچه بادی بانوان مقام اول: فاطمه موسی مقام دوم: مریم مظفری مقام سوم: سحر سهاون تفنگ بادی بانوان مقام اول: فاطمه اکبری مقام دوم: عصمت جرجندی مقام سوم: بهاره بهرام نژاد باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در اختتامیه دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی 10 متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سپهبد محمد ولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی برگزار شد، گفت: یکی از پیشگامان در حوزه تربیت بدنی است و توجه ویژه‌ای به پرورش روح و جسم کارکنان و خانواده‌ها دارد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی با بیان اینکه خداراشکر اقدامات خوبی در رابطه با طرح‌های ورزشی در ارتش انجام شده است، افزود: با اجرای طرح 31 لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که به صورت جداگانه برگزار شد، ارتشی‌ها خوب درخشیدند؛ کما اینکه طی 2 سال گذشته طیف جامعه هدف را گسترده‌تر کردیم و خانواده‌ها را در این جامعه هدف، جای گذاری کردیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر توجه ویژه به ورزش بانوان، عنوان کرد:
پارسال اولین دوره مسابقات با حضور بانوان ورزشکار به خوبی برگزار شد و این نشان از توجه ویژه به خانواده‌ها و کارکنان طبق پیروی از فرمایشات مقام رهبری مدظله العالی درخصوص توجه به ورزش بانوان و خانواده بوده است.
امیر سرتیپ غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش به جلسه اخیر در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این جلسه حضرت آقا با تاکید فرمودند که سلام ویژه به خانواده‌ها و همسران نیرو‌های مسلح ابلاغ شود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش افزود: به طور خاص در بحث توجه ویژه به ورزش نیز ارتش جمهوری اسلامی جزو نهاد‌های پیشرو بوده است و امسال در مسابقاتی که برای همکاران برگزار شد، خانواده‌ها هم حضور پرشور داشتند.
وی با بیان اینکه در حوزه ورزش بانوان مقام‌هایی در سطح کشوری کسب کرده ایم، گفت: به واسطه رکورد‌هایی که بانوان در حوزه ورزش کسب کرده اند در برخی ورزش‌ها بیشتر از آقایان خوش درخشیدند و این نشان دهنده توجه ویژه خانواده هاو ایرانیان به ورزش است.
امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه در دوره هخامنشیان بهترین ورزشکاران اسب سوار، مربوط به بانوان بودند، افزود: در احادیث وآموزه‌های دینی به ورزش‌های اسب سواری، شنا و تیراندازی تاکید شده است.

کرمان رصد

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: خداوند را شاکریم که امروزه، ورزش بین خانواده‌ها از جایگاه خوبی برخوردار شده است و به طور ویژه نهادینه شده است؛ لذا می‌طلبد با توجه فراگیرتر به ورزش به خصوص ورزش‌هایی که مرتبط با ورزش عمومی و ارتقای آمادگی جسمی هستند؛ برای سلامت خود وخانواده گام مهمی برداریم. همانطور که امروز، آمادگی نیرو‌های مسلح معطوف به آمادگی‌های جسمی و رزمی است.
نتایج دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی 10 متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان به شرح زیر است:
تپانچه آقایان
مقام اول: مصطفی پرهیزکار از مرکز آموزش شهداء وظیفه نداجای سیرجان
مقام دوم: محسن امیری یگان تکاوری فراجا
مقام سوم: صادق سعیدقرارگاه جنوب شرق ارتش
تفنگ بادی آقایان
مقام اول: محمدرضا چاوشان 
مقام دوم:کمیل خرم نیا 
مقام سوم: رضا سادات حسینی
تفنگ بادی زیر 15 سال بانوان
مقام اول: زینب تیموری
مقام دوم: فرنام خواجویی
مقام سوم: فاطمه زهرا صالحی
مقام سوم مشترک: پرنیا محمدی نسب
تپانچه بادی بانوان
مقام اول: فاطمه موسی
مقام دوم: مریم مظفری
مقام سوم: سحر سهاون
تفنگ بادی بانوان
مقام اول: فاطمه اکبری
مقام دوم: عصمت جرجندی
مقام سوم: بهاره بهرام نژاد
باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/622981/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راز تکامل پستانداران برای پرواز فاش شد!

باران همچنان مهمان کویر کرمان است

از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد

معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت

بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!

عزاداری مردم زرند درسالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)

پزشک بریتانیایی: غزه شبیه هیچ‌کدام از مناطق جنگی که قبلا دیده بودم نیست

هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود

هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید

راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی

برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان

دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری

افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور

خسارت سنگین آتش‌ سوزی ‌در شفت

ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس 14ساله در اینستاگرام

سی ان ان: آیا آمریکا مجوز غنی‌سازی را به عربستان سعودی می دهد؟

نمونه‌برداری غیرتهاجمی‌تر از خون با الهام از زالو

تولید باتری لیتیوم یون با کاربرد در خودرو و موتورهای برق در کشور

عزاداری  در رسای رییس مذهب تشیع در کرمان

ماجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی

بارش‌ ها یک سد دیگر در ایران را سرریز کرد

بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار

نجات 6 کودک گرفتار در کوه‌های کرمان

زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند

آبگیری 7 هزار هکتار از تالاب جازموریان

داده‌های 22 ساله‌ی رصدخانه‌ی پرتو ایکسِ «چاندرا»از سحابی crab

آموزش روز سوم، خورش مرغ و گردو

دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد

حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور

آینده مبهم چشم‌انداز 2030 بن‌سلمان

کشف رفتار جالب یک اورانگوتان در مواجهه با زخم

نگاه نزدیک کاوشگرِ استقامت به صخره ای در مریخ

فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر

6کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند

تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند

10 نکته از دربی دیده نشده هفته 25 لیگ برتر

استاندار همدان با همسر و فرزندان شهید شناسائی شده رنجنوش دیدار کرد

پیشرفت 76 درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار

تفاوت روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط

تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه

تصویر روز ناسا؛ کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم

بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان

بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد

انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به کرمان

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد

توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم

شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است