کرمان رصد

آخرين مطالب

از افزایش میل به تجرد در شهرستان‌های صنعتی کرمان تا رشد کم مراکز مشاوره در استان ورزشي

از افزایش میل به تجرد در شهرستان‌های صنعتی کرمان تا رشد کم مراکز مشاوره در استان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: متاسفانه کمترین رشد مراکز مشاوره را در استان کرمان داشتیم در حالی که جهش خوبی در سراسر کشور داشتیم. گفتنی از ابتدای دولت سیزدهم مراکز مشاوره در کشور از حدود 350 مرکز اکنون به حدود 654 مرکز رسیده است. حجت الاسلام والمسلمین مهدی متقی فر امروز 29 آذرماه در آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان در کرمان اظهار کرد: به دنبال افزایش کیفیت دوره‌های دانش افزایی هستیم و در سال آینده برنامه‌ریزی متفاوتی در این زمینه خواهیم داشت. وی توانمندسازی مدیران، مشاوران و روانشناسان را از اهداف دوره‌های دانش افزایی دانست و بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های اساتید استان‌ها در اولویت بود. مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش با بیان این مطلب که دغدغه ما کنشگری مراکز مشاوره در حل مسائل اجتماعی به ویژه در حوزه ازدواج و پیشگیری از طلاق است، عنوان کرد: برخی از مدیران گاهی اوقات احساس بی نیازی نسبت به بعضی موارد می‌کنند که سبب می‌شود ما در بیشتر وقت‌ها جریان اجتماعی که می‌توان در فضای جامعه ایجاد کنیم، نتوانیم ایجاد کنیم. وی با ابراز خرسندی از ترویج فرهنگ مراجعه به مراکز مشاوره برای حل مشکلات در بین آحاد مردم، تصریح کرد: مشاوران و روانشناسان باید فضای جامعه را درک کنند. متقی فر بر لزوم تحلیل آمار و اطلاعات تاکید کرد و افزود: آمار خام بسیاری اوقات باعث به خطا رفتن ما در برنامه‌ریزی‌ها می‌شود. وی با اشاره به تسهیل صدور مجوز مراکز مشاوره بیان کرد: متاسفانه کمترین رشد مراکز مشاوره را در استان کرمان داشتیم در حالی که جهش خوبی در سراسر کشور داشتیم. گفتنی از ابتدای دولت سیزدهم مراکز مشاوره در کشور از حدود 350 مرکز اکنون به حدود 654 مرکز رسیده است. مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش تصریح کرد: مدیران مراکز مشاوره می‌توانند از تسهیلات تبصره 18 (وام اشتغالزایی) استفاده کنند و 450 میلیارد تومان برای مراکز مشاوره تخصیص یافته است. افزایش میل به تجرد در شهرستان های صنعتی استان کرمان میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این دوره گفت: اطلس شرایط و روند تحولات مربوط به ازدواج و طلاق در کشور تهیه شده است. وی ادامه داد: استان پهناور کرمان دارای تنوع اقلیمی و فرهنگی است لذا برای کل استان نمی‌توان نسخه واحد نوشت. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: برخی معتقدند که شرایط اقتصادی یکی از عوامل افزایش سن ازدواج و عدم پایداری و ثبات در ازدواج‌ها است. وی عنوان کرد: میل به تجرد در شهرستان‌های صنعتی و شهرستان‌هایی که ثروت بیشتری دارند، نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است که باید مورد بررسی قرار گیرد و ملاک کار حوزه جوانان باشد. انتهای پیام

ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: متاسفانه کمترین رشد مراکز مشاوره را در استان کرمان داشتیم در حالی که جهش خوبی در سراسر کشور داشتیم. گفتنی از ابتدای دولت سیزدهم مراکز مشاوره در کشور از حدود 350 مرکز اکنون به حدود 654 مرکز رسیده است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی متقی فر امروز 29 آذرماه در آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان در کرمان اظهار کرد: به دنبال افزایش کیفیت دوره‌های دانش افزایی هستیم و در سال آینده برنامه‌ریزی متفاوتی در این زمینه خواهیم داشت.
وی توانمندسازی مدیران، مشاوران و روانشناسان را از اهداف دوره‌های دانش افزایی دانست و بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های اساتید استان‌ها در اولویت بود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش با بیان این مطلب که دغدغه ما کنشگری مراکز مشاوره در حل مسائل اجتماعی به ویژه در حوزه ازدواج و پیشگیری از طلاق است، عنوان کرد: برخی از مدیران گاهی اوقات احساس بی نیازی نسبت به بعضی موارد می‌کنند که سبب می‌شود ما در بیشتر وقت‌ها جریان اجتماعی که می‌توان در فضای جامعه ایجاد کنیم، نتوانیم ایجاد کنیم.
وی با ابراز خرسندی از ترویج فرهنگ مراجعه به مراکز مشاوره برای حل مشکلات در بین آحاد مردم، تصریح کرد: مشاوران و روانشناسان باید فضای جامعه را درک کنند.
متقی فر بر لزوم تحلیل آمار و اطلاعات تاکید کرد و افزود: آمار خام بسیاری اوقات باعث به خطا رفتن ما در برنامه‌ریزی‌ها می‌شود.
وی با اشاره به تسهیل صدور مجوز مراکز مشاوره بیان کرد: متاسفانه کمترین رشد مراکز مشاوره را در استان کرمان داشتیم در حالی که جهش خوبی در سراسر کشور داشتیم. گفتنی از ابتدای دولت سیزدهم مراکز مشاوره در کشور از حدود 350 مرکز اکنون به حدود 654 مرکز رسیده است.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش تصریح کرد: مدیران مراکز مشاوره می‌توانند از تسهیلات تبصره 18 (وام اشتغالزایی) استفاده کنند و 450 میلیارد تومان برای مراکز مشاوره تخصیص یافته است.
افزایش میل به تجرد در شهرستان های صنعتی استان کرمان
میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این دوره گفت: اطلس شرایط و روند تحولات مربوط به ازدواج و طلاق در کشور تهیه شده است.
وی ادامه داد: استان پهناور کرمان دارای تنوع اقلیمی و فرهنگی است لذا برای کل استان نمی‌توان نسخه واحد نوشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: برخی معتقدند که شرایط اقتصادی یکی از عوامل افزایش سن ازدواج و عدم پایداری و ثبات در ازدواج‌ها است.
وی عنوان کرد: میل به تجرد در شهرستان‌های صنعتی و شهرستان‌هایی که ثروت بیشتری دارند، نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است که باید مورد بررسی قرار گیرد و ملاک کار حوزه جوانان باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/622223/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خورشید زیبا و طوفانی از پلاسما

هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی 19 شهر سالم و پاک است

تصمیم جدید درباره مهاجران افغان حاضر در ایران

سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

طالبان بازی درآورد؛ گروگان‌گیری آبی از ایران

«اسپیس‌ایکس» چهل و ششمین ماموریت مداری امسال را انجام داد

رتبه 13 ایران در تولید علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دنیا

ویدیویی جدید از optimus ربات شرکتِ Tesla

تجلیل سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از مدیران مدارس شاهد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با 135 ایثارگر

کرمانی ها 10 روز زیر سایه خورشید می روند

نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود

حیوان غول‌پیکری که پس پرده ردپای عظیم کشف شده قرار داشت

زحمات صادقانه و خالصانه زمینه ساز خدمت رسانی بهتر و کیفی تر به جامعه ایثارگری

خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت

زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود

واژگونی یک مینی بوس در آزاد راه قزوین حادثه آفرید

توضیح قوه قضاییه درباره حکم اعدام محمود مهرابی

هوش مصنوعی توانمندی‌اش در علم نجوم را هم ثابت کرد

ماجرای یک دخترکشی وحشتناک در تهران

امروز، باران مهمان مردم این مناطق خواهد بود

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 18 اردیبهشت 1403

برگزاری جشنواره شیخ بهایی از 26 اردیبهشت/اعطای جایزه صنعت‌ساز

وقتی درون سیاهچاله سقوط می‌کنیم، چه می‌شود؟

صدور حکم سرپرست تیم پرسپولیس | پیروانی تبرئه شد

دو کتاب تازه انتشارات مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی

ضرورت دریافت کد اکران برای کانون های آگهی وتبلیغاتی کیش

برگزاری اولین کمیته تخصصی روان شناسان شورای سلامت کیش

همکاری با یک باکتری برای از بین بردن سرطان لوزالمعده

سیارکی به اندازه یک اتوبوس فردا از کنار زمین می‌گذرد

ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند

برخورد با خودرو‌های شیشه دودی در کرمان

تصویر روز ناسا؛ خورشیدگرفتگی کامل از آغاز تا اوج

ورود عملی جهان به جنگ جهانی سوم

بینا شدن افراد مبتلا به نابینایی ارثی با ژن‌درمانی «کریسپر»

رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم

سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم

صدور مجوز اجرای کنسرت برای کشتی های تفریحی

پیش‌بینی طوفان شن در برخی مناطق کرمان

مصائب اصلاح‌طلبی

تصویر زیبای تلسکوپ فضایی جیمزوب از سیاره‌ی اورانوس

بر پایی جشن باشکوه هفته معلم در جزیره کیش

افول «امنا»، صعود «شانا»؟

موفقیت واکسن سرطان مغز در آزمایش انسانی

زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر با شلیک پلیس رفسنجان

اینفوگرافی/ اصول احوال‌پرسی از بیماران صعب‌العلاج به بهانه روز بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج

سرمقاله اعتماد/ «بی‌حجاب» یا «بی‌حجابی»؟

سریال استان‌سازی

تصاویری از گذرِ عطارد از مقابل خورشید

فضاپیمای پرسروصدای بوئینگ ناکام شد!