کرمان رصد

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621999/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نماینده تبریز: لایحه حجاب جز بدبینی به دین در برخی اقشار فایده ای ندارد

شبه‌گفت‌وگو تا کی؟

عماد باقی نوشت: ارزش جان مردم

نهر صفر مرزی بین ایران و عراق

بازگشت به محدودسازی تنش

حق همسایگی را به جا آورید

ربات اپتیموس حالا می‌تواند در کارخانه تسلا کارهای واقعی انجام دهد

تصاویری از مرکز کهکشان راه شیری که توسط تلسکوپ بسیار بزرگ ESO ثبت شده است

کوره‌داران و مراکز دپوی غیرقانونی چوب در رفسنجان زیر ذره‌بین هستند

خط‌کش سفید مخصوص نابینایان ساخته شد

بتن‌ریزی آخرین پارت از دیوارهای زیرگذر پل خاتون‌آباد + فیلم

«سعید مقیمی نژاد» مدیرکل جدید پست استان کرمان شد

جزیره‌ی خوشمزه‌ها/ اولین گردهمایی بزرگ سرآشپزهای ایرانی در کیش

«سعید مقیمی‌نژاد» مدیرکل جدید پست استان کرمان شد

معرفی روشی برای شناخت بیشتر آفت‌کش‌ها

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «شیخ‌شعبانی»

دهه کرامت با حال و هوای شهدایی/اجلاسیه‌های کنگره 12هزار شهید استان تهران در دهه کرامت آغاز می‌شود

اولویت اصلی دولت رسیدگی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است

کی ام سی A5 در یک قدمی بازار

ایجاد شکل خاصی از گرافن برای بهبود باتری سدیم یون

بانوان کرمانی نایب قهرمان لیگ گلبال کشور شدند

آغاز فروش شاسی بلند جدید کرمان موتور/ KMC A5 رسما وارد بازار شد (+ جدول فروش ، مشخصات و عکس خودرو)

دیوار مرگ؛ پیشنهادی هیجان انگیز برای ایمنی فضانوردان در ماه

ابداع پارچه‌ای نازک‌تر از موی انسان که جاذب صداست

1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

اجرای 100 متر جدول‌گذاری در منطقه بافت تاریخی اراک

اجلاس پیرغلامان به دنبال تکریم جایگاه ذاکران امام حسین است

ورود صنایع و خیرین به فعالیت‌های آبخیزداری کرمان

آغاز پخش «امتداد» در شبکه چهار سیما

راه‌های مقابله با انتشار حشرات در هوای گرم بدون استفاده از حشره کش

احتمال افزایش غلظت غبار در برخی مناطق کرمان

kmc a5 کرمان موتور + قیمت و مشخصات خودرو کی ام سی

ارائه خدمات رایگان شهرداری به دختران کرمانی

عامل شرارت و تیراندازی در عنبرآباد زمین گیر شد

ارزیابی سفری مهم؛ ترمیم رابطه؟

کاهش زمان سرددَم کردن قهوه از 24 ساعت به 3 دقیقه

دیدار مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران  با تیم ایثار جانبازان قم

جانبازان گرانقدر در صف اول ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت هستند

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از خانواده شهید «کریمی»

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانباز معزز حمید گلچی در قم

حدود 1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

پیش‌بینی افزایش غلظت غبار در برخی مناطق کرمان

ماجرای تعلیق ارسال تسلیحات آمریکایی به اسرائیل

سردبیر بخارا: خارج از حوزه تمدنی ایران نمی‌توانم زندگی کنم

تداوم «دستاوردسازی» با آمار؛ آیا تراز تجاری ایران واقعا مثبت است؟

امیرعبداللهیان با هیأت اندیشه ورز وزارت امور خارجه دیدار کرد

وقتی چشم‌های ناسا به روی زمین بسته شوند!

مردی که مانند «زبل خان» اینجا، آنجا و همه جا هست!

ادای احترام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شامخ شهدا در گلزار امامزاده ابراهیم قم

ستاد ارتباطات مردمی در مرکز توانبخشی ایثار قم برپا شد