کرمان رصد

آخرين مطالب

ثبت ماهانه بیش از 100هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذی نفعان صبا وزارت رفاه

ثبت ماهانه بیش از 100هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذی نفعان صبا
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ​ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، با تشریح اقدامات مرکز ارتباط با ذینفعان اعلام کرد که این مرکز از زمان آغاز فعالیت خود، به‌طور میانگین ماهانه بیش از 100 هزار تماس موفق تلفنی داشته است.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، حمیدرضا رضوانی امروز (شنبه 20 دیماه 99)، با بیان اینکه «یکی از راهبردهای اصلی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری، بحث تعالی سازمانی صندوق و بهبود فرآیندها است»، گفت: در این راستا، به دنبال چابک‌سازی، بهبود فرآیندها، هوشمندسازی و تحول دیجیتال در مجموعه صندوق و همچنین، تحول بنیادین در ساختار، تکنولوژی و توسعه سرمایه انسانی هستیم و در این راستا، از IT و تکنولوژی هم، نهایت بهره‌برداری را کرده‌ایم .
وی افزود: یکی از اقدامات اصلی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تعالی سازمانی و استفاده از IT و هم در جهت ارتباط بهتر با بازنشستگان، راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان و نوآوری صندوق بود که اول شهریورماه سال جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما آغازبه‌کار کرد. ما در این مرکز نه‌تنها بستر ارتباطاتی را توسعه دادیم؛ بلکه از تکنولوژی‌های روز دنیا و ابزارهای تحول دیجیتال نهایت استفاده را کردیم .
به گفته این مقام مسئول، در گذشته، مرکز تماس با بازنشستگان در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری متمرکز بود که پاسخگویی پیام‌ها توسط هفت نفر و با پنج پورت ورودی به خط 2500 (شماره مستقیم ارتباطی صندوق) انجام می‌شد و ساعت پاسخگویی هم صرفا در ساعات کار اداری بود. درنتیجه، میانگین زمان انتظار بازنشستگان پشت خط بسیار طولانی می‌شد .
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه «با راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، جهش و تحولی در این زمینه رخ داد»، گفت : در حال حاضر، نفرات پاسخگو را از هفت به بیش از 60 نفر رسانده‌ایم و برای بیشتر شدن این تعداد هم، برنامه داریم. تعداد پورت‌های ورودی روی خط 2500 نیز از پنج ورودی در چند مرحله به 120 ورودی رساندیم و در برنامه داریم این تعداد هم بیشتر شود. ساعت پاسخگویی هم به صورت شبانه‌روزی در همه ایام هفته حتی روزهای تعطیل تنظیم شده که همکاران این مرکز در سه شیفت کاری درحال پاسخگویی هستند .
وی با اشاره به اینکه «این مرکز در یک ساختمان مجزا از صندوق بازنشستگی کشوری با رعایت تمام اصول فنی روز دنیا برای یک مرکز ارتباط طراحی شد و به بهره‌برداری رسید»، اعلام کرد: با گذشت چهار ماه از فعالیت مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری، میانگین زمان انتظار در پشت خط، به کمتر از سه دقیقه رسیده که در آینده نزدیک به زیر دو دقیقه کاهش خواهد یافت .
رضوانی افزود: بحث سنجش نظرات و پیام‌های بازنشستگان هم برای ما دارای اهمیت بوده و به همین جهت، این امکان در انتهای مکالمه در خط 2500 پیش‌بینی شده تا تماس‌گیرنده بتواند کیفیت ارتباط را با مکانیزم تعریف‌شده به ما منتقل کند که این پیام‌ها و داده‌ها قابل سنجش و تحلیل و پایش هستند .
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اعلام کرد : میانگین تماس‌های ورودی در سال‌های گذشته حدود 7هزار تماس در ماه بود که بعد از راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، این تماس‌ها در ماه اول (مهرماه و همزمان با اجرای طرح همسان‌سازی) 195هزار تماس موفق، در ماه دوم (آبان‌ماه)، به 125هزار تماس و در آذرماه نیز به 98هزار تماس رسید .

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/174011/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

غزه‌ای‌ها زیر آوار گرسنگی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

ساخت بلوک بتنی سبک ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎده ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺎﻧبی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻼﻣﯿﻦ

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

تداوم بارش ها در کرمان

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!

کیهان مطرح کرد: اصلاح‌طلبان در کنار دلالان و رانت جویان

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

سرمقاله تعادل/ تصویرسازی مطالبات کارگران

سرمقاله همشهری/ نگاه ویژه رهبرمعظم انقلاب به فرهنگ کار

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

سرمقاله کیهان/ اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است

سرمقاله وطن امروز/ حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند

سرمقاله خراسان/ فناوری ایرانی ، پیشران دیپلماسی اقتصادی

سرمقاله فرهیختگان/ ضرورت ترویج گفتمان مقاومت برای خانواده دانشگاه آزاد

سرمقاله شرق/ محیط زیست به‌مثابه تمام دولت

سرمقاله اعتماد/ پدیده‌های اجتماعی و جبر مستقیم

سرمقاله ایران/ تجویز اصولی در برابر آدرس غلطِ «ان‌شاءالله خیرخواهان» چیست؟

سرمقاله دنیای اقتصاد/ انتخابات آمریکا؛ روشنی‌ها و ابهام‌ها

پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف80 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار

فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه

آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان

طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

رقابت بیش از 3 هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

حامیان گشت ارشاد

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد