کرمان رصد

آخرين مطالب

قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران ماهان چقدر است؟ اقتصادي

قیمت بلیط هواپیما مشهد به تهران ماهان چقدر است؟
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ناوگان هواپیمایی ماهان یکی از بهترین ایرلاین‌های کشور است که مسافرت به‌وسیله هواپیماهای این شرکت اولین گزینه انتخابی بسیاری از افراد خواهد بود. وجود فضای کافی برای استراحت و ارائه پذیرایی مفصل و باکیفیت ماهان باعث شده تا این ناوگان موردتوجه و تایید افرادی باشد که می‌خواهند همیشه پرواز باکیفیتی را تجربه کنند.
ایرلاین ماهان بسیاری از مسیرهای هوایی داخلی را پوشش داده است و همچنین پروازهای خارجی متعددی نیز دارد. مسیر مشهد به تهران یکی از مسیرهای پرتردد این ناوگان محسوب می‌شود. شما هر زمان از شبانه‌روز که مایل باشید، می‌توانید بلیط هواپیما ماهان را برای مسیر مشهد به تهران رزرو کنید. کلاس‌های تجاری ماهان به نسبت کلاس‌های اکونومی آن از کیفیت بالاتر و فضای بیشتری برای استراحت برخوردار هستند که می‌توانید این مورد را در سفر دو ساعته مشهد به تهران خود درنظر بگیرید. لطفا با ما همراه باشید تا شما را با قیمت بلیط و قوانین اصلی بهترین ناوگان هواپیمایی کشور آشنا کنیم.
قیمت پرواز مشهد به تهران ماهان نرخ بلیط هواپیما تحت‌تاثیر عوامل زیادی قرار دارد و مقدار آن همیشه ثابت نیست. مثلا قیمت بلیط‌ چارتری و سیستمی هواپیماها با هم تفاوت دارد. بلیط‌های چارتری قبلا توسط آژانس‌های مسافرتی رزرو شده‌اند؛ اما بلیط‌های سیستمی رزرو شده نیستند. البته تفاوت عمده این دو بلیط در قیمت و نحوه استرداد آن‌ها است. معمولا قیمت بلیط‌های چارتری ارزان‌تر از سیستمی به‌فروش می‌رسد. این درحالی است که بلیط‌های چارتری برای بچه‌ها تفاوتی با بزرگسالان ندارد؛ اما در بلیط سیستمی برای بچه‌ها نصف هزینه بزرگسال پرداخت می‌شود. هزینه بلیط پروازهای تجاری نیز از اکونومی بیشتر است. بنابراین نمی‌توان گفت دقیقا قیمت بلیط مشهد به تهران در پرواز ماهان چقدر است. برای آگاهی از این موضوع باید به سایت‌های ارائه بلیط هواپیما مراجعه کنید و بسته به نوع بلیط و پروازتان هزینه تعیین‌شده را بپردازید. بلیط‌های لحظه آخری هم نوع دیگر بلیط‌ها هستند که قیمت متفاوتی دارند. این نوع از بلیط‌ها، ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما هستند که درصورت تکمیل‌نشدن ظرفیت پروازها ارائه می‌شوند. گاهی داشتن بار اضافه نیز دلیل دیگر بالارفتن هزینه مسافرت‌ با هواپیما است که درادامه به آن خواهیم پرداخت.
قوانین حمل بار و موجود زنده پرواز ماهان مقدار بار قابل حمل در پروازهای داخلی ماهان حدود 30 کیلوگرم است که اگر مازاد بر آن بار دیگری داشته باشید، باید با هماهنگی‌های لازم هزینه بیشتری برای حمل بار اضافه خود پرداخت کنید. قوانین حمل برای موجودات زنده و حیوانات خانگی به داخل هواپیماهای هر ایرلاین نیز بسته به قوانین آن ناوگان هواپیمایی، قوانین کشورهای مبدا و مقصد و تزانزیت متفاوت است. البته به‌غیر از این موارد، قوانین سازمان هواپیمایی نیز در حمل این موجودات زنده دخیل است و هرازچندگاهی هم این قوانین تغییر می‌کنند. بنابراین بهتر است تا 24 ساعت قبل از پرواز با شرکت هواپیمایی مربوطه تماس بگیرید و از قوانین حمل موجود زنده در آن بازه زمانی باخبر شوید. درصورت‌ که اجازه حمل موجودات زنده یا همان حیوانات خانگی به شما داده شود، براساس وزن حیوان و متعلقات آن باید هزینه بار اضافی خود را پرداخت کنید و هزینه بیشتری همراه با بلیط بپردازید. اگر قصد دارید در مسیر مشهد به تهران ماهان با خودتان بار اضافه مازاد بر 30 کیلوگرم داشته باشید یا حیوان خانگی‌تان را ببرید، حتما بعد از تهیه بلیط هواپیما ماهان با ناوگان ماهان برای چگونگی حمل متعلقات خود تماس بگیرید. براساس قوانین کنونی داخلی کشورمان برای حمل موجودات زنده، حمل حدود دو قلاده سگ یا گربه و 10 عدد پرنده تزئینی در هر سفر داخلی مجاز است.
درباره فرودگاه مشهد بیشتر بخوانید
قوانین رزرو اینترنتی بلیط هواپیما ماهان برای رزرو اینترنتی بلیط سفرهای داخلی یا خارجی ایرلاین ماهان می‌توانید به سایت‌های ارائه بلیط هواپیما مراجعه کنید. اگر شما قصد دارید فقط پروازهای ماهان به شما نمایش داده شود، می‌توانید از قسمت فیلترینگ سایت برای این منظور استفاده کنید.‌ تنظیمات لازم را اعمال کنید تا فقط بلیط پروازهای ماهان برای مقصد شما نمایش داده شوند. بعد از انتخاب پرواز موردنظرتان می‌توانید هزینه آن را ازطریق درگاه آنلاین بانک متصل به سایت بپردازید. البته یادتان باشد حتما رمز پویای کارت بانکی‌تان فعال باشد؛ در غیراین‌صورت نمی‌توانید پرداخت موردنظر را انجام دهید. بعد از اینکه هزینه بلیط یا بلیط‌های شما با موفقیت پرداخت شد، اطلاعات پروازتان به شما نمایش داده شده و هم‌زمان فایل الکترونیکی آن نیز به ایمیل شما ارسال می‌شود. بهتر است اگر قصد سفر به‌وسیله هواپیماهای ماهان را دارید، چند روز قبل از سفرتان بلیط‌های خود را رزرو کنید. معمولا ظرفیت پروازهای ماهان سریع‌تر از سایر ایرلاین‌ها تکمیل می‌شود.

کرمان رصد

قوانین استرداد بلیط هواپیما ماهان قوانین مربوط به لغو، کنسلی یا استرداد بلیط در هر ایرلاین متفاوت است. در شرکت هواپیمایی ماهان قوانین راحتی برای استرداد بلیط در نظر گرفته‌اند. براساس این قوانین اگر شما قصد کنسلی یکی از مسیرهای رفت‌وبرگشت را داشته باشید یا اینکه در رزروهای چند نفره قصد کنسلی فقط یک یا دو عدد از بلیط‌ها را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی تا 24 ساعت قبل از پرواز آن را کنسل کنید. برای این کار کافی است به سایت هواپیمایی ماهان یا سایت دیگری که از آن بلیط تهیه کرده‌اید، سر بزنید و روی گزینه کنسل یا لغو رزرو (این عبارت در سایت‌های مختلف گزینه متفاوتی دارد) کلیک و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. دراین‌صورت با کسر جریمه کنسلی بلیط یا بلیط‌ها، هزینه باقی‌مانده به حساب شما بازگردانده می‌شود. اگر فقط چند ساعت مانده به پرواز بخواهید بلیط خود را لغو کنید، حدود 70 یا گاهی 80 درصد هزینه بلیط به‌عنوان جریمه از حساب شما کسر می‌شود و فقط درصد کمی به حساب شما برمی‌گردد.
البته اگر بلیط شما چارتری باشد، برای کنسلی آن نیاز به طی مراحل بیشتری دارید و در مواردی حتی امکان لغو آن برای‌تان وجود نخواهد داشت. لذا بهتر است قبل از رزرو بلیط سیستمی یا چارتری خود به این موضوع دقت داشته باشید. عوامل دخیل در تعیین مقدار جریمه کنسلی بلیط‌ها نیز به نوع کلاس پروازی شما و زمان اعلام کنسلی بلیط توسط شما بستگی دارد. هرچقدر زودتر اعلام استرداد کنید، جریمه کم‌تری به شما تعلق می‌گیرد. بنابراین تصمیم‌گیری در مواردی از قبیل نوع کلاس و نوع بلیط در تهیه بلیط هواپیما ماهان در سفر مشهد به تهران جزو ضروریات سفر شما خواهد بود تا درصورت اقدام به استرداد بلیط دچار دردسر نشوید.
منبع: خرداد

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/166265/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

ذخیره 2 میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است

ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به 3 بیمار

(عکس) هزینه 125 میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی

جان دوباره تالاب جازموریان بعد 2 سال خشکسالی

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

کبد جوان 22 ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

گلوگاه‌های فساد را ببندید

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم

جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است

تالاب جازموریان جان دوباره گرفت

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

جوان 22ساله کرمانی به یک بیمار زندگی تازه بخشید

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در کرمان متلاشی شد

تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود بم او را به همراه خود می‌برد!

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می‌بارد

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران‌خودرو در بم

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه 7 اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی 3 استان

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در 5 استان