کرمان رصد

آخرين مطالب

فرمانده سپاه استان کرمان: پایگاه مقاومت بسیج استانی در گلزار شهدای کرمان تشکیل می‌شود اجتماعي

فرمانده سپاه استان کرمان: پایگاه مقاومت بسیج استانی در گلزار شهدای کرمان تشکیل می‌شود
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - گروه استان ‌ها-فرمانده سپاه استان کرمان گفت:در گلزار شهدای کرمان پایگاه مقاومت بسیج استانی تشکیل می‌شود که این پایگاه دارای گروهان رزمی با لباس متفاوت است. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار حسین معروفی امشب در نشست با سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم ما را پیرو واقعی پیامبر(ص) و شیعه واقعی امام صادق (ع) قرار دهد.
وی با بیان اینکه کار کردن در شهرداری برای خدمت به مردم توفیق بزرگی است گفت: شهر کرمان به‌عنوان محل مزار حاج قاسم سلیمانی باید به‌خوبی و شایستگی معرفی شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در گلزار شهدای کرمان عزیزترین انسان‌ها حضور دارند و امروز شهر کرمان به‌واسطه حضور حاج قاسم جهانی شده است افزود: حاج قاسم عزت و شرف برای ما به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری در خدمت به مردم نگاه سیاسی ندارد و در هر نقطه از شهر به مردم خدمت می‌کند گفت: امروز همه ما نیاز داریم مانند حاج قاسم نگاه جامع الاطراف داشته و نگاه قومی و قبیله‌ای، حزبی و سیاسی در خدمت به مردم نداشته باشیم.
سردار معروفی ادامه داد: ساخت بلوار حاج قاسم به طول 16 کیلومتر یک کار ارزشمند است که هم بار ترافیکی شهر را به‌شدت کاهش می‌دهد و هم خدمت به مردم بوده و کاری بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه سپاه ثارالله استان کرمان سپاه حاج قاسم است و تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا رهرو راه این شهید بزرگوار بوده و فرهنگ مکتب حاج قاسم را ترویج بدهیم گفت: در نگاه به مدیران استان و کمک به آنها نیز هیچ نگاه سیاسی نداریم و بارها از آنها سوال کردیم ما چگونه باید به شما کمک کنیم تا باری از دوش مردم برداشته شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با مردم تعریف می‌شود و باید به سمت آنها برویم و سد بلای آنها بشویم گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است و باید با کنار مردم قرار گرفتن به آنها آرامش دهیم.
وی با بیان اینکه از ساخت سرویس بهداشتی و حمام گرفته تا کمک معیشتی و ساخت خانه به مردم خدمت کرده و به این خدمت افتخار می‌کنیم افزود: برای خدمت به مردم هیچ بن بستی وجود ندارد و نگاه ما برای خدمت به مردم، نگاه انقلابی و جهادی تحت ولایت است.
سردار معروفی با اشاره به اینکه حاج قاسم به‌واسطه ولایتمداری که داشت نزد مردم عزیز شد گفت: او عمل کننده به مکتب عاشورا و امام حسین (ع) بود و خودش صاحب مکتب شد.
وی با بیان اینکه ترویج مکتب حاج قاسم دو بعد کوتاه مدت و بلندمدت دارد افزود: بعضی از طرح‌ها باید به تأیید بنیاد حاج قاسم در سطح کشور برسد و اولویت ‌ ها باید مشخص شده و هر چه سریع ‌ تر کارها انجام شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه فضای شهر باید برای سالگرد حاج قاسم تغییر کند و حاج قاسمی شود گفت: اگر تمام 14 برنامه‌ای که برای سالگرد شهادت حاج قاسم در نظر گرفته شده خوب اجرا شود اما فضای سطح شهر حاج قاسمی نباشد، شایسته نیست.
وی با عنوان اینکه 40 المان حاج قاسم هفته بسیج در سطح شهر کرمان نصب می‌شود افزود: 20 طرح کاشی نیز در این هفته در سطح شهر کرمان اجرا می‌شود.
سردار معروفی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری کرمان رسالت بزرگی در برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم به عهده دارد گفت: تمام ادارات شهر در هفته بسیج نمادی از حاج قاسم در درب ورودی ادارات خود اجرا می‌کنند.
وی با بیان اینکه شهر کرمان باید به شهر حاج قاسم و مکتب حاج قاسم مزین شود و افتخار کرمانی‌ها است که حاج قاسم از آنها است افزود: تمام مراسم سالگرد حاج قاسم در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس کرمان به‌صورت اساسی بازسازی می‌شود گفت: موزه دفاع مقدس کرمان را حاج قاسم تأسیس کرد و معرف شش هزار و 500 شهید ثاراللهی است که حاج قاسم با آنها معرفی خواهد شد.
وی با بیان اینکه مراسم نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان به مدت ده روز برگزار می‌شود افزود: سپاه برای برگزاری با شکوه مراسم سالگرد حاج قاسم کنار شهرداری کرمان و تمام ادارات است.
سردار معروفی ادامه داد: مزار پدر و مادر حاج قاسم در زادگاهش نیز در حال بازسازی است چرا که تمام زائرانی که به کرمان می‌آیند به روستای قنات ملک در رابر نیز سفر می‌کنند تا خانه پدری این شهید والامقام را ببینند.
شهردار کرمان: خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم دلیل محبوبیت سپاه استفرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم نگاه اهل سنت را به ایران، شیعه و حقیقت انقلاب اسلامی عوض کردفرمانده سپاه استان کرمان: گردان‌های سپاه و بسیج استان آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در زمان بحران دارند وی با بیان اینکه توجه به فضاسازی میدان بسیج تا میدان عاشورا شهر کرمان که محل تردد بسیاری از مردم است در ایام سالگرد حاج قاسم ضروری است گفت: در گلزار شهدای کرمان پایگاه بسیج استانی تشکیل می‌شود که این پایگاه دارای گروهان رزمی بوده و حتی لباس آنها متفاوت خواهد بود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در سپاه، به فرموده فرماندهی کل سپاه تعطیلی نداریم افزود: در شرایط کرونا در حال آماده‌سازی سوله‌ها برای کمک احتمالی به کادر درمان هستیم.
وی با بیان اینکه توزیع کمک مومنانه سپاه به‌مناسبت هفته وحدت از دوشنبه آغاز می‌شود گفت: در استان کرمان آب، بهداشت، معیشت، ازدواج، اقتصاد مقاومتی، ساخت خانه برای نیازمندان و مسائل فرهنگی را در اولویت قرار داده‌ایم.
در این جلسه سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: محدوده گلزار شهدای شهر کرمان نیازمند تابلو راهنماهایی است که در این منطقه نصب شود و مردم و زائران را راهنمایی کند.
وی با بیان اینکه فضای سبز گلزار شهدا باید تقویت شود و از گل‌های زیبا در این محدوده استفاده کنیم افزود: از ملیت ‌ های آمریکا و لهستان و کشورهای منطقه به تعداد زیاد به مزار حاج قاسم آمده‌اند.
انتهای پیام/511/ ز
منبع: تسنیم

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/158221/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

تاسیس بنیاد مسکن نشات گرفته از افکار ربّانی امام راحل بود

گلزار شهدا

ناپایداری‌های جوی در کرمان

اختتامیه جشنواره ملی فیلم شهرنما رفسنجان

انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان

هشدار سیل در کرمان/ تداوم ناپایداری‌های جوی کرمان تا پایان هفته

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

تشکیل پرونده قضایی برای 5 معدن شن وماسه غیراستاندارد زرند

ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است

رشد 36 درصدی مجازات‌های جایگزین حبس در کرمان

(ویدیو) وقوع آتش سوزی در پمپ بنزین کرمان

هشدار سطح زرد هواشناسی کرمان

جلوگیری از فعالیت ٥ معدن شن و ماسه در زرند به علت رعایت نکردن استاندار‌های قانونی

وقوع دومین آتش سوزی در جایگاه‌های سوخت شهر کرمان طی ده روز اخیر

اجرای قانون حدنگار اراضی کشاورزی در کرمان عقب‌ماندگی دارد

بهترین پاسور لیگ برتر تا هفته 24

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

سوخت قاچاق جایگاه سوخت کرمان را به اتش کشید.

فیلم| آتش سوزی در یک پمپ بنزین در کرمان

آتش‌سوزی یک پمپ بنزین در کرمان (فیلم)

طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری مس در معادن خرد باید ارتقا یابد

اولین تصاویر از محل وقوع آتش سوزی در یک پمپ بنزین | قاچاق سوخت حادثه آفرید | ببینید

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در کرمان، هواشناسی هشدار زرد صادر کرد

قاچاق سوخت باز در یک پمپ‌بنزین کرمان حادثه آفرید

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

قاچاق سوخت یک جایگاه سوخت دیگر کرمان را به آتش کشید

قهرمانان مسابقات جام برترین‌های دارت کشور مشخص شدند

ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در یک پمپ بنزین در کرمان

آتش‌سوزی گسترده در پمپ بنزین کرمان + جزئیات

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارد

گاز رسانی در استان روی ریل پیشرفت

سهمیه آرد خانوارهای عشایری کرمان افزایش می‌یابد

ذخیره‌گاه‌های جنگلی جنوب کرمان به عنوان یک گنجینه باید حفظ شود

امدادرسانی به بیش از 25000 نفر در سیل 9 استان

ورود اطلاعات استان کرمان به مناقصات شرکت‌های شبه دولتی استان

حمله «گروه تخریب» به آثار تاریخی ایران

تشکیل پرونده قضایی برای 5 معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند

آغاز به کار مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در شهرستان عنبرآباد