کرمان رصد

آخرين مطالب

حجت الاسلام ذوعلم: امتیازات تبعیض آمیز برای نمایندگان مجلس لغو شود سياسي

حجت الاسلام ذوعلم: امتیازات تبعیض آمیز برای نمایندگان مجلس لغو شود
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر مقام معظم رهبری گفت: مجلس شورای اسلامی باید در نخستین گام در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، تمامی امتیازات تبعیض آمیز را برای نمایندگان مجلس لغو کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی ذوعلم روز دوشنبه در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: باید تمامی مسئولان و نهادها را به پاسخ‌گویی وادار کنیم زیرا برخی مردم سه میلیون تومان برای خرید جهیزیه ندارند درحالی که برخی مسئولان کالاهای لوکس خریداری می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه هر فردی موظف به امر به معروف و نهی منکر است‌ و بیدارباش نسبت به وضع موجود بسیار ضرورت دارد اظهار داشت فضای کشور آزاد و گرفتار خواب شده ایم.
مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر مقام معظم رهبری گفت: دانشگاه و حوزه و نهادهای پژوهشی باید برای گفت و گو به میدان بیایند و به مردم توضیح داده شود و برای جامعه روشن گری کنند.
وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب میثاقی برای اقشار مختلف ایرانیان و وحدت بخش است تاکید کرد: مسیر طراحی شده در این بیانیه غیرقابل تغییر، پیشرفت گرا، مدرن، اسلامی، انقلابی و علمی است.
حجت الاسلام ذوعلم افزود: بعضی از دوستان بر روی نویسنده بیانیه متمرکز شده‌اند که همه قبول دارند فردی حکیم، عالم، شجاع و اندیشمند است و 70 سال در میدان مجاهدت می‌کند لذا ملتزم‌ترین فرد نسبت به شاخص‌های بیانیه گام دوم انقلاب خود حضرت آقا هستند.
وی بیان داشت: هر انسان آزادی‌خواه اهل قیام، مبارزه و رصد پیرامون خود است و در این زمینه پژوهش مقدم بر قیام و اقدام است و همانند امام خمینی(ره) قیام بایدخدایی باشد و مدیریت و راهبری مقام معظم رهبری یک نوع قیام قلمداد می شود.
مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر مقام معظم رهبری از قیام به عنوان بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد و گفت: قیام باید دستجمعی و تفکر یافته باشد و همانگونه که در کرمان هوشمندانه و مدبرانه در جهت بیانیه گام دوم انقلاب اقدام شده که بسیار مطلوب است.
وی تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک شناسنامه برای انقلاب و بسیار ضروری ارزیابی می شود و جبهه انقلاب اگر فهمی عمیق نداشته باشد نمی‌توانند دفاع و استمرار را دنبال و به شایعات پاسخ دهند زیرا برخی افراد تلاش برای تحقیر انقلاب ما دارند و تاریخ می سازند و به کتاب های درسی وارد می کنند.
ذوعلم افزود: مرحوم نواب صفوی در کتاب‌های درسی تروریست تلقی می شود و این اساس احمد کسروی به عنوان اعدام انقلابی ترور شده اما از جنایات آمریکا خبری نبوده و نیست که در این راستا در گام نخست کارهایی شده که خوب است.
وی بیان داشت: بنده به‌عنوان‌ طراح و مسئول، از طرح روی جلد کتاب ریاضی سوم دبستان دفاع کارشناسی و علمی می‌کنم زیرا این تصویر محیط حیاط یک مدرسه مختلط را نمایش می داد و گفتند دختران حذف شده و متاسفانه از این اقدام عذرخواهی می‌شود که باید مخاطب آن مشخص شود و سازگاری کتاب های درسی و هنجارهای اجتماعی بسیار مهم است.
مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر مقام معظم رهبری گفت: بحث نفوذ فرهنگی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب معرفی کردند به شدت در کشور وجود دارد.
وی ادامه داد: آزادی به عنوان اولین آرمان انقلاب، عقلانیت، استقلال، برادری و عاطفه انسانی و اسلامی در جامعه ما در حد مطلوب وجود ندارد اما آرمان انقلاب است و شناسنامه گام دوم انقلاب نگاهی مثبت در این زمینه ایجاد می کند.
حجت الاسلام ذوعلم افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یک‌ بیدار باش نسبت به زمان حال است که فضاسازی‌ها و تحریف و تخریب وجود دارد و اگر امروز در صحنه نباشیم، آرمان های انقلاب تخریب می شود.
وی گفت: شخصی در نامه ای روش مقام معظم رهبری را زیر سوال و قابل نقد می داند و برای ارائه توضیحات حضور نمی‌یابد، امروز دشمنان اذعان می کنند که نوع رهبری ایران ادامه راه امام خمینی است و حتی خود ضد انقلابان بر این امر تاکید دارند.
وی ادامه داد: آزادی اندیشه و گفت و گو در کشور وجود دارد نه آزادی به معنای تخریب و تحریف ، و عده ای با این راه مخالفت می کنند.
مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مواضع رهبری در مقابل مردم، دولت ها، اقتصاد، علم، عقلانیت و دین روشن است اما مخالفان تن به مناظره و گفت و گو ندادند بیانیه برای شرکت در انتخابات می دهند و اصل ولایت فقیه را زیر سوال می برند و مجلس خبرگان را به عنوان نماینده مردم و ناظر بر رهبری را انتخاباتی صنفی می دانند. 
وی با بیان اینکه برخی دشمنان نظام و انقلاب گام به گام در جهت حذف جایگاه رهبری و تکیه گاه مردم سالاری دینی فعالیت می کنند گفت: رهبری پایه گذار مردم سالاری در ایران بود، در کشوری که با حکومت 2500 ساله زیر چکمه دژخیمان‌، می زیست.
وی افزود: در دین اسلام مردم صاحب حق و مسئولان پاسخگو و خادم مردم باید باشند، نمایندگان دفاع های غیر منطقی و به نام اصولگرایی از ماشین شاسی بلند می کنند در حالی که در مناطق صعب العبور باید با خودرو خود مردم آن منطقه بروند.
حجت الاسلام ذوعلم عنوان کرد: باید خودسازی کنیم از طلبه تا کارمند و حزب و سازمان و قشر به خودسازی نیاز داریم و خودسازی روحانیت، مدیران، نخبگان و رسانه ها لازم است.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی بخاطر برخی ملاحظات برنامه نقد نمی‌گذارد و مردم گمان می کنند بقیه مسئولان از ماشین 600میلیونی نمایندگان مجلس رضایت دارند.
مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر مقام معظم رهبری گفت: نماینده مجلس ابتدا مناطق اطراف خود را ببیند و شیشه خودرو خود را دودی نکنند و و تصویب قوانین تبعیض آمیز قطعا خلاف انقلاب، شرع و بیت المال است و گام دوم یعنی باید آن را اصلاح کنیم.
وی تصریح کرد: باید شجاعانه عاقلانه و باتدبیر، بدون کشمکش سیاسی وارد شویم و سپهبد شهید سلیمانی جناحی نبود بلکه انقلابی بود و همین امر موجب بالا رفتن این شهید والامقام شد.
وی افزود: جناح بندی‌ها پیشرفت کشور را متوقف کرده و اصلاح طلب و اصولگرای امروزی هیچ کدام به معنای واقعی نیستند و زمام‌دار اصلاح طلبانی که با راس مفسدان قرن حاضر مقابله ندارد و اصلاح طلب نیست و اصولگرایی که از خودرو 600میلیون تومانی دفاع می‌کند اصولگرا نیست.
جحت الاسلام ذوعلم گفت: تمامی افراد باید ذیل این بیانیه متحد شوند و اختلافات را کنار بگذارند زیرا مردم امروز از تبعیض و فساد نارضایتی دارند و مدیری که از شهادت می‌ترسد صلاحیت قبول مسئولیت در نظام اسلامی را ندارد.
وی با اشاره به اینکه در نگاه اسلام سرباز و سردار و سرلشکر نداریم و درجه ملاک نیست یادآور شد: سپهبد شهید سلیمانی یک بسیجی گمنام بود و خودش خودسازی کرد و به این درجه الهی رسید؛ شهید سلیمانی از هیچ رانتی برای بالابردن خودش استفاده نکرد.
حجت الاسلام ذوعلم افزود: سازمان برنامه و بودجه در بودجه دقت لازم را داشته باشد که برخی استان ها مثل سیستان و بلوچستان همچنان محروم نمانند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که اجازه ندهید دفاع مقدس تحریف شود زیرا نقش رهبری امام در دفاع مقدس بی‌نظیر بود و باید اهداف امام را دنبال کنیم و این اعتقاد حکیمانه است.
برچسب‌ها
مجلس شورای اسلامی سازمان ملل متحد دفاع مقدس کرمان مقام معظم رهبری ایران

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/151658/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تجمع اعتراضی در مجتمع مس سرچشمه

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت

یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند

مشرق: چرا آقازاده‌های خاص با فیلیمو همکاری تنگاتنگی دارند؟

چرا «کاهش مصرف کالری» در ایران خطرناک است؟

1045 قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد

واگذاری 2 هزار و 610 زمین در 14 شهر جنوب کرمان

شهردار کرمان ترمز طرح ساخت بوستان‌های جدید را کشید

آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی

واگذاری هزار قطعه زمین در بم

کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور

آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

فرجام دوئل داغ اصولگرایان

شوک دوم به شانا

سپرهسته‌ای؛ افسانه غرب یا نیاز داخلی؟

یک اقتصاددان: تعریف دولت از مردم آنهایی است که می‌توانند جت شخصی بخرند

راه‌حل معمای امنیت در خاورمیانه

الگوی چینی ترک برداشت

هیچکس قدر پاس‌های رزاق‌پور را ندانست!(عکس)

فرمانده انتظامی کیش: دی‌جی مجوز ندارد؛ نباید فعالیت غیرقانونی انجام شود

یورش همه‌جانبه ارتش اسرائیل به رفح

اسرائیل زیر منگنه پذیرش آتش‌بس

شرکت SpaceX از لباس فضانوردی جدید خود رونمایی کرد

نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است

جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است

دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس

روزنامه اصولگرا: «افعی تهران» احوال بخشی از طبقه متوسط پس از شکست‌های نمادین سیاسی است

حذف معلم‌بلاگرها؛ حریم شخصی کودک از ادعا تا واقعیت

روایت «فارن افرز» از جاه‌طلبی‌های هسته‌ای عربستان

تردید در سلامت آب‌های معدنی!

کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید

ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان

عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود

پیروانی تبرئه شد

60هزار نفر واجد شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن در کرمان

جوان کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

کاهش غیرواقعی آمار جدایی

توهم «جامعه مدنی» از سر آمریکا و جهان پرید

محمد مهاجری: چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟

رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است

زنبورهایی که با همکاری هم لگو بازی می‌کنند

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه دیدار کرد

جزئیات تازه از ماجرای خبرساز روغن های مسموم

گروسی چه اهدافی را در ایران دنبال می‌کند؟

شعار اصلاح طلبانه، زمزمه اصولگرایانه

زیباکلام: برای دولت و اصولگرایان مظاهر زندگی مفهومی ندارد

رافائلِ رفت و برگشت

ابداع نانوسیم‌هایی که از هوا برق تولید می‌کنند

تقلای آخر برای احیای برجام!