کرمان رصد

آخرين مطالب

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

ورزش کشور باید به احترام ورزش کرمان سر تعظیم فرود آورد ورزشي

ورزش کشور باید به احترام ورزش کرمان سر تعظیم فرود آورد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه اکنون ورزش کشور باید به احترام ورزش کرمان سر تعظیم فرود آورد، بیان کرد: در کمتر استانی با این وضعیت اقتصادی چنین افتخاراتی کسب شده است

"میثم پاریزی" در دیدار با مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار گفت: احساس می‌شود، قرار است تحرکات جدیدی در مجموعه رسانه‌های استان با مدیریت و نظارت جدید صورت گیرد که این مسئله را به فال نیک می‌گیریم.
پاریزی ضمن تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار تصریح کرد: چه دوستان حوزه روابط عمومی دستگاه‌ها و چه خبرنگاران و در مجموع تمامی اصحاب رسانه، کاری که در این حوزه انتخاب کرده اند، کار دل و عشق است، چرا که کاری است اقیلم، شرایط اقتصادی، مکان و زمان خاصی نمی‌شناسد و باید حتما عشق و علاقه در میان باشد و گرنه انجام دادنش برای هر کسی مقدور نیست و کار سختی است.
وی ضمن قدردانی از استاندار کرمان بیان کرد: علی رغم اینکه استاندار بدون هیاهو، هیجانات و تبلغات کاذب کار مثبت را انجام می‌دهند، حمایت‌های بسیار خوبی از ورزش استان داشته اند و امروز ما آرامش فضای ورزش را مدیون حمایت‌های وی و فضای تعاملی هستیم که رسانه‌ها برای ما به وجود آورده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه مهمترین عامل رشد ورزش و عامل زمینه ساز رشد ورزش آرامشی است که در حوزه ورزش می‌تواند وجود داشته باشد افزود: امروز با حمایت دوستان و با درک بسیار بالایی که در حوزه رسانه‌ها و مدیران ارشد استان وجود دارد، این آرامش به صورت کامل در ورزش حاکم است و سبب شد شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
به گزارش ایسنا و به نقل از خانه مطبوعات استان کرمان با اشاره به اینکه علی رغم شرایط سخت اقتصادی و سختی‌های بسیار، توفقات بسیار خوبی را در ورزش کرمان بدست آورده ایم افزود: روزهای نخست که توفیق خدمت در این حوزه نصیبم شد، جلساتی را با هیئت‌های ورزشی به صورت جداگانه برگزار کردیم و سعی کردیم در این نشست ها، تمام صحبت‌های دوستان را بشنویم و انتظاراتمان را هم مطرح کردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: خوشبخانه تعدادی از هیئت‌های ما، بر اساس انتظاراتی که مطرح کردیم، تحرکات خوبی را آغاز کرده اند و امروز شاهد توفیقاتشان هستیم.
پاریزی افزود: باید به آن دسته از هیئت‌های ورزشی که تصویر می‌کنند، شیوع کرونا سبب شده فراغتی پیدا شود و کاری صورت نگیرد، بگویم این برای بنده و همکارانم در اداره کل پذیرفته نیست.
وی تصریح کرد: البته علی رغم اینکه کرونا وجود داشته در خیلی از هیئت‌های ورزشی مان خلاقیت‌هایی به وجود آمد که این‌ها توانست به ما کمک کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث توسعه ورزش همگانی، در ابتدای شیوع ویروس کرونا و زمانی که همه نگران این ویروس بودند، وزارتخانه پویشی را طراحی کرد و استان کرمان توانست یکسری فعالیت‌ها و تحرکات بیشتر را به این مسیر اضافه کند و ابعاد برنامه را گسترش دهد، گفت: این اقدامات سبب شد، استان کرمان در زمینه‌ پویش ورزش در خانه در بین استان‌های کشور، مقام سوم را به خود اختصاص دهد.
پاریزی افزود: این موفقیت نشان داد، استان کرمان ظرفیت بسیار بالایی دارد و علاقه مندی مردم به حضور در فعالیت‌های ورزشی بسیار زیاد است و این قطعاً وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.
وی تصریح کرد: اگر امروز در استان، آسیب اجتماعی وجود دارد و مسائلی هست که جوانان ما درگیرش هستند، بخشی از آن به ما مرتبط می‌شود، پس وظیفه‌ ما، هیئت‌ها و باشگاه‌های است که بیایند با یک کار برنامه محور و تحرک بیشتر بتوانند نشاطی را در سطح استان ایجاد کنند تا بدین ترتیب، آسیب‌ها کاهش یابد.
پاریزی با تأکید بر اینکه ما باید همه جوانان استان را خانواده‌ خود بدانیم، بیان کرد: مهمترین اقدامی که می‌تواند صورت گیرد، تعامل رسانه با ماست تا این گستردگی را ایجاد کند که ما پذیرای نقد رسانه‌ها هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه همیشه از نقد رسانه‌ها استقبال کردم، گفت: اگر نقدی نباشد پیشرفتی هم نیست، البته انتقادات اصحاب رسانه باید در مسیر اصلاح مسائل قرار گیرد تا ما کارمان را به خوبی انجام دهیم.
پاریزی افزود: یکی از اصلاحاتی که باید انجام شود، بحث آسیب‌های اجتماعی است و این معضل استان بوده و همه ما وظیفه داریم کمک کنیم این کاستی‌ها کم شود و تحرک و شادابی در سطح استان به وجود آید.
وی به بیان گزارشی از موفقیت‌های ورزشی ایجاد شده در سطح استان پرداخت و تصریح کرد: اگر دیروز تیم مس کار مثبتی انجام می‌داد، پازل افتخارات استان کرمان تکمیل می‌شد. اما مس رفسجان صعودش به لیگ برتر قطعی شد و تیم گل گهر سیرجان نیز شرایطش بهتر شده و احتمال ماندگاریش بیشتر است که امیدواریم در هفته‌های باقی مانده وضعیت خود را تثبت بخشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هنوز هم امید داریم تیم مس کرمان بتواند در هفته پایانی لیگ دسته یک، به انتظار 8 ساله مردم این استان پایان دهد و شور و نشاط مضاعفی را ایجاد کند.
پاریزی افزود: البته اگر این اتفاق هم نیفتاد باید این اعتماد را به مجموعه مدیریتی باشگاه صنعت مس داشته باشیم و این قوت قلب را به مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران نیز بدهیم تا کارشان را انجام دهند، چون اگر تغییرات بر پایه هیجانات باشد، قطعاً کمکی نمی‌کند.
وی با بیان اینکه به آینده ورزش کرمان امید داریم، تصریح کرد: قهرمانی شهرداری بم و مقام سومی تیم شهرداری سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، صعود هندبال بعد از سی و یک سال به رقابت‌های آسیایی و حضور دو تیم بسکتبال در رقابت‌های لیگ برتری برخی از موفقیت‌های ورزش این استان است.
پاریزی با اعلام اینکه اکنون ورزش کشور باید به احترام ورزش کرمان سر تعظیم فرود آورد، بیان کرد: در کمتر استانی با این وضعیت اقتصادی چنین افتخاراتی کسب شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان لازمه‌ نشاط و توسعه ورزش قهرمانی را ورزش همگانی و گستردگی آن دانست و گفت: همه مردم امکان قهرمان شدن را ندارند، ولی همه به سلامتی نیاز دارند، پس وظیفه‌ ماست که این را به خوبی پیگیری و دنبال کنیم.
پاریزی با اشاره به اینکه در ورزش به دنبال توسعه متوازن در همه‌ بخش ها، چون ورزش قهرمانی، همگانی، بانوان، معلولان و جانبازان و ... هستیم، افزود: از آنجایی که به دلیل حضور بنگاه‌های اقتصادی شرایط برخی شهرستان‌ها بهتر است، پس تلاش کرده ایم، در حوزه اعتبارات دولتی در راستای توسعه متوازن استان، جنوب و شرق استان را ویژه‌تر ببینیم.
وی با اعلام اینکه با پیگیری استاندار، معین اقتصادی برای مناطق مختلف معرفی شدند، گفت: در این زمینه صنایع مس، مکان یابی ساخت پروژه‌های مشارکتیش را به ما سپرده است و این خودش یک امید و انگیزه‌ای برای جاهایی است که پر از استعدادهای ناب ورزشی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: اگر بتوانیم برنامه ریزی‌های مناسبی انجام دهیم و پایگاه‌هایی را در روستاها تأسیس کنیم، ورزش قهرمانی ما طی چند سال آینده این ظرفیت را دارد، نیروی‌های بومی اش بیشتر شوند.
پاریزی از تعاملی اصحاب رسانه با حوزه ورزش قدردانی و تصریح کرد: مجموعه هیئت‌ها و حوزه ورزش باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند و تمام مسائل حوزه ورزش باید شفاف باشد، چرا که این شفافیت می‌تواند به حوزه ما کمک می‌کند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/144716/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیل راه 4 روستای قلعه گنج را مسدود کرد

برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان

25 هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند

بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشکل واحدهای تولیدی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان

آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال

درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم

عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش

گل گهر سیرجان 2 - 2 استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

73 هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان

گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها

بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند

افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

کام‌بک طوفانی استقلال خوزستان در سیرجان/ تساوی شهرآورد بی‌هوادار اما جذاب

آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان

گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان

گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد

گل‌گهر 2-2 استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان 90 دقیقه!

تشکیل پرونده 96 شهید و 120 جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

100 هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا

تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست

ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان

ازپُرآبی رودخانه های خشکیده تا سرریز شدن بندهای خاکی کرمان

بهره برداری از 25 هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان

برنامه ریزی برای تولید نان کامل سبوس‌دار در کرمان

تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود

اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور

آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

امدادرسانی هلال احمر به بیش 1500 نفر متاثر از سیل کرمان

کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج

بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا 48 ساعت آینده

حضور فعال بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان

زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود

اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت

برنامه‌های 20‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان