کرمان رصد

آخرين مطالب

سرمربی قهرمان لیگ دسته اول فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا؛

ربیعی: باور داشتم که امسال کار بزرگی انجام خواهیم داد/ مس لایق حضور در لیگ برتر بود ورزشي

ربیعی: باور داشتم که امسال کار بزرگی انجام خواهیم داد/ مس لایق حضور در لیگ برتر بود
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - سرمربی مس رفسنجان گفت: هدف گذاری باشگاه این بود که رتبه تک رقمی کسب کند اما این باور را داشتم که امسال کار بزرگی انجام خواهیم داد و این موضوع را هم به بازیکنانم انتقال دادم.

محمد ربیعی در گفت‌و گو با ایسنا درخصوص موفقیت مس رفسنجان و صعود این تیم به لیگ برتر اظهار کرد: زملانی که هدایت مس را به عهده گرفتم فقط دو هفته تا شروع مسابقات باقی مانده بود اما با این حال کل تیم را تغییر دادم و سعی کردم بازیکنانی را انتخاب کنم که با ایده های ذهنی‌ام همخوانی داشته باشند. ممنونم از بازیکنانم که دعوت مرا لبیک گفتند و در تیم حضور پیدا کردند. به هر حال کار را شروع کردیم.
این باور را داشتم که امسال کار بزرگی انجام خواهیم داد
او ادامه داد: هدف گذاری باشگاه این بود که رتبه تک رقمی کسب کند اما این باور را داشتم که امسال کار بزرگی انجام خواهیم داد و این موضوع را هم به بازیکنانم انتقال دادم. خداراشکر این باور کم کم در همه شکل گرفت و قهرمان نیم فصل شدیم. بعد از این که قهرمان نیم فصل شدیم، صحبت هایی با باشگاه داشتم که در نهایت هدف هایمان را تغییر دادیم. از در هدف اول که رتبه تک رقمی بود گذشتیم و سریعا در هدف دوم را باز می کردیم. با مساعدت دکترسعد محمدی رییس محترم صنایع ملی مس ایران و آقای زین الدینی مدیرعامل باشگاهمان هدف گذاری تغییر کرد و خدا را شکر کل نیم فصل دوم را با ثبات در رتبه اول جدول قرار داشتیم و در نهایت هم دو هفته زود تر صعودمان را قطعی کردیم و یک هفته زود تر قهرمان شدیم.
حق مس رفسنجان صعود به لیگ برتر بود
سرمربی مس رفسنجان درباره عوامل صعود مس رفسنجان به لیگ برتر گفت: من خیلی تلاش کردم هسته ارتباطی قوی بین مدیران، بازیکنان و کادرفنی ایجاد کنم و این هسته خیلی به ما کمک کرد و ارتباط بسیار خوبی به وجود آمد. این مساله نقش بسیار زیادی روی موفقیت تیم ما داشت. خیلی بلد نیستم الکی موفقیت تیمم را برجسته کنم و فکر می کنم کسانی که تیممان را دیدند بهتر می توانند تیم را قضاوت کند. اما به هر حال این نکته خیلی برای من مهم است و آن هم این مساله است که همه اذعان کردند که حق مس رفسنجان صعود به لیگ برتر بود. از کلیه هواداران، تیم ها، مربی ها و مدیران باشگاه ها تشکر می کنم که تیم مس را اینگونه توصیف کردند و خستگی از تن من بیرون رفت. خوشحالم تیم من را لایق و قابل احترام دانستند.
تجربه چند ساله حضورم در لیگ دسته اول به من و مس رفسنجان کمک کرد
او ادامه داد: سال گذشته در آلومینیوم اراک بودم و تلاش کردم چارچوب آن تیم را عوض کنم و حرکتی شروع کردم که به هر حال نتوانستم بیشتر از نیم فصل در آن تیم ادامه دهم اما خوشحالم که دوستان دیگری که آمدند و در آنجا کار کردند شرایط تیم را به گونه ای پیش بردند که اکنون مدعی صعود به لیگ برتر هستند. حرکت سال گذشته من در این تیم ادامه پیدا کرد و از این بابت خوشحال هستم. سال قبلش هم در بادران این اتفاق افتاد و تا آخرین روز مدعی صعود بودیم. آنجا هم خوب شروع کردیم و خوب در لیگ بازی کردیم اما به هر حال در طول فصل اتفاقاتی می تواند رخ دهد که روندتان آنطور که می خواهید پیش نمی رود. در نیم فصل دوم مادرم فوت کرد و در آن مقطع از لحاظ روانی ضربه خوردم اما تجربه چند ساله حضورم در لیگ دسته اول به من و مس رفسنجان کمک کرد تا این عملکرد خوب را ارائه دهیم.
اگر مشکلی برای درخواست های من نباشد با افتخار درخدمت مردم رفسنجان هستم
ربیعی در پاسخ به این سوال که برای همراهی مس در لیگ برتر با مدیران این تیم به توافق رسیده است؟ گفت: از آذر ماه سال گذشته باشگاه طرح تمدید قرارداد را با من مطرح کرد و این مساله دو سه ماهی طول کشید تا در اسفند ماه به صورت رسمی تمدید قرارداد کردیم اما با توجه به نزدیک شدن به بازی های لیگ برتر باید جلسه ای با مدیران مس داشته باشیم. با اینکه قرارداد رسمی دارم اما خواسته هایی دارم و واقع بینانه به این موضوع نگاه می کنم. دوست دارم زحمتی که کشیدیم به راحتی بر باد نرود. حضور در لیگ برتر برای تیمی که به تازگی به این تیم صعود کرده مولفه هایی دارد و این مولفه ها باید درست تعریف شود و از نظر من خیلی مهم واقع بینانه و با دقت جلو برویم. اگر مشکلی برای درخواست های من نباشد با افتخار درخدمت باشگاه و مردم رفسنجان هستم. در غیر این صورت وظیفه ام را به درستی انجام دادم و آنچه که مصلحت باشد خداوند برای بندگانش اجابت می کند.
او در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای حضور ثابت در لیگ برتر دارید، عنوان کرد: تیم هایی که از رده های پایین تر به بالاتر می روند، همیشه دغدغه های خود را دارند. اول هدف باید تثبیت حضور در لیگ برتر باشد و در مرحله بعدی به دنبال کسب رتبه خوب باشیم. باید ساعت ها و روزهای زیادی بررسی، برنامه ریزی و در نهایت عملیاتی کنیم. فعلا باید بازی هفته آخرمان را انجام دهیم و بعدش در این باره باید تصمیم گیری کنیم.
سعد محمدی جزو معدود مدیران صنعتی کشور است که کاملاً مشرف به فوتبال است
سرمربی مس رفسنجان درباره تاثیر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل صنایع مس در صعود این تیم گفت: او جزو معدود مدیران صنعتی کشور است که کاملاً مشرف به فوتبال است. از هفته پنجم که جلسه خصوصی با هم داشتیم ، نهایت دقت و حمایت را چه مادی و چه معنوی را برای تیم ما داشته است. صنایع مس لایق حضور در لیگ برتر است و از زحمات همه مدیران گروه صنایع مس تشکر می کنم. همینطور آقای زینی الدینی مدیرعامل تیم مان که واقعا مدیرعامل همگامی با من بودند و در تمامی موارد با من جلو آمدند. تمامی کارهایی که در مس رفسنجان صورت گرفته با تلاش او همراه بوده است.
او ادامه داد: این خیلی مهم است که یک مدیرعامل با ایده آل های سرمربی اش جلو بیاید. در بحث های مدیریتی، اجرایی و فنی این مساله بسیار مهم است و باید بگویم تعامل خوبی بین ما و آقای زین الدینی و آقای سعد محمدی بود که خدا را شکر در نهایت منجر به صعودمان به لیگ برتر شد.
خوشبین‌ترین هوادرانمان هم فکر نمی‌کردند که تیمشان به لیگ برتر صعود کند
ربیعی اضافه کرد: مس رفسنجان یک تیم متوسط بود که شاید خوشبین ترین هوادرانمان هم فکر نمی کردند که در فصل جاری تیمشان به لیگ برتر صعود کند. از دیگر تیم های مدعی انتظار صعود داشتند ولی هیچکس از مس رفسنجان این انتظار را نداشت. امسال در رفسنجان سعی کردیم چندین کار سخت افزاری انجام دهیم و کار های خوبی انجام دادیم. رکوردهای لیگ یک را شکستیم و بیشترین امتیازگیری، بیشترین تعداد برد، بیشترین گل زده و بیشترین تفاضل گل را هم به دست آوردیم که این یک دستاورد بزرگ بود. تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان هم اکنون در فینال مسابقات لیگ برتر قرار دارد و معلوم است در مدیریت کار درست پیش می رود و تعامل خوبی که برقرار شده است باعث شور و نشاط شده است.
صنایع مس می‌تواند یک تیم در قواره نماینده ایران در آسیا داشته باشد
او با بیان اینکه رفسنجان به شهدای فاتحان اروند شهره است، عنوان کرد: خوشحالم که این اتفاق برای مردم نجیب و شریف رفسنجان افتاده است و امیدوارم از اینجا به بعد با دقت و حساسیت بسیار خاصی از این اتفاق بزرگ پاسداری کنند و ان‌شاءالله تیم مس رفسنجان هم سال ها در لیگ برتر تیم داری کنند و یک روز هم شاهد این باشیم که باتوجه به تجربه قبلی، صنایع مس نمایندگانی در جام باشگاه های آسیا داشته باشد. قطعا با تدوین یک برنامه صحیح قطعا این پتانسیل در اینجا وجود دارد که صاحب یک تیم آسیایی باشد چرا که قبلاً هم این تجربه را دارد. با برنامه بلند مدت تیم های صنایع مس می توانند یک تیم در قواره نماینده ایران در آسیا داشته باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/144664/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان

فولاد - مس رفسنجان

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

توزیع بیش از 25 هزار جلد پاسپورت در فاریاب

آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان

6 مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان

تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست

گزارش زنده: فولاد 0-0 مس رفسنجان

معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

کمک 10 کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت

عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود

ساخت سیل‌بند 180 کیلومتری جنوب آغاز می‌شود

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در کرمان + تصاویر

مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر

هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود

برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند

راهپیمایی مردم کوهبنان در حمایت ازپاسخ موشکی ایران به اسرائیل

(عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق‌شدن حتمی در عنبرآباد کرمان

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی

عروسی که به عزا تبدیل شد!

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

خدمات رسانی به 10هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در 4 استان

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان