کرمان رصد

آخرين مطالب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد

در آمد 41 میلیارد تومانی آموزش و پرورش استان کرمان از تجاری سازی فضاهای آموزشی علمي

در آمد 41 میلیارد تومانی آموزش و پرورش استان کرمان از تجاری سازی فضاهای آموزشی
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ایسنا/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تجاری سازی فضا های آموزشی استان در سه سال اخیر 41 میلیارد و 150 میلیون تومان درآمد اختصاصی برای آموزش و پرورش استان ایجاد کرده است.

"احمد اسکندری نسب" در دیدار با استاندار کرمان اظهار کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی بند (هـ) تبصره (9) قانون بودجه سال نود و شش، 184 واحد تجاری با متراژی بالغ بر 16 هزار و 750 متر مربع به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی در راستای خلق در آمد پایدار احداث شده و یا در حال ساخت می باشد.
وی افزود: تجاری سازی فضا های آموزشی در استان در سه سال اخیر بیش از 41 میلیارد و 150 میلیون ریال برای آموزش و پرورش استان درآمد اختصاصی ایجاد کرده است.
اسکندری نسب از ساخت 47 واحد تجاری در شهرستان جیرفت با تغییر کاربری 5 فضای آموزشی به متراژ 1272 متر مربع خبر داد و بیان کرد: تجاری سازی فضا های آموزشی در جیرفت سالیانه درآمدی بالغ بر دو میلیارد و 650 میلیون تومان برای آموزش و پرورش این شهرستان آورده داشته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ساخت و بهره برداری از 18 واحد تجاری در شهرستان بافت، 13 واحد تجاری در شهرستان سیرجان، 12 واحد تجاری در شهرستان زرند، دو واحد تجاری در شهرستان راور، 8 واحد تجاری در شهرستان شهربابک، 9 واحد تجاری در شهرستان عنبر آباد، 7 واحد تجاری در شهرستان بردسیر، 4 واحد تجاری در شهرستان نرماشیر خبر داد و گفت: عملیات ساخت 5 واحد تجاری در شهرستان رابر، 8 واحد تجاری در شهرستان قلعه گنج، 3 واحد تجاری در منطقه راین و 20 واحد تجاری در شهر کرمان بلوار جمهوری اسلامی آغاز شده و تا پایان سال 99 به بهره برداری خواهند رسید.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر تجاری سازی فضا های آموزشی دارای قابلیت تجاری را به منظور ایجاد درآمد پایدار بر اساس مجوز های قانونی از مهمترین راهبرد های خود قرار داده خاطر نشان کرد: در همین راستا بیش از 5 کیلومتر زمین دارای موقعیت بر تجاری در فضاهای آموزشی شناسایی شده که قابلیت ساخت بیش از 800 واحد تجاری دیگر را دارد لذا به علت کمبود منابع مالی و عدم استقبال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه با مشکلی جدی مواجه هستیم که همکاری نهاد های دولتی را در زمینه تحقق این مهم می طلبد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از صحبت های گفت: جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش استان کرمان با جذب بیش از 95 میلیارد تومان از محل کمک های خیرین رشد سه در سال 98 نسبت به سال 97 داشته است.
احمد اسکندری نسب افتتاح و کلنگ زنی302 مدرسه در قالب 1345 کلاس درس در دوسال گذشته در استان خبر داد و افزود: اجرای طرح ملی آجر به آجر نقش موثری در بروز رسانی و استاندارد سازی فضا های آموزشی دارد.
وی با بیان اینکه تکریم معلم بخش مهمی از راهبرد اصلی آموزشی و پرورش استان و لازمه مدیریت منابع و مدرسه پویاست خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در راستای تحقق این مهم اقدامات موثری را از محل جذب مشارکت های مردمی و در آمد های اختصاصی در زمینه راه اندازی، ساخت، تجهیز ، بروز رسانی و استاندارد سازی مراکز آموزشی رفاهی و کلینیک های پزشکی ویژه فرهنگیان در چند سال اخیر انجام داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: راه اندازی، بروز رسانی و ساخت مراکزآموزشی رفاهی و کلینیک های پزشکی فرهنگیان مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در راستای تکریم معلم است.
اسکندری نسب از ساخت و تجهیز کلینیک فرهنگیان شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل جذب مشارکت های مردمی خبر داد و افزود: در همین راستا کلینیک فرهنگیان کرمان به دستگاه های پیشرفته سنو گرافی، ماموگرافی و رادیو لوژی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان تجهیز شده است.
وی راه اندازی و ساخت مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان سیرجان با مساحت 1200 متر مربع، دارای 12 باب سوئیت، ظرفیت پذیرش بیش از 50 نفر، دارای رستوران و تالار پذیرایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان در راستا تکریم معلم دانست و گفت: مرکز کپری آموزشی رفاهی فرهنگیان قلعه گنج با زیر بنای 1300 متر مربع دارای 12 سوئیت و ظرفیت پذیرش بیش از 80 نفر با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان در حال ساخت است و مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان جیرفت دارای 22 سوئیت، مجهز به سالن کنفرانس، رستوران و سالن اجتماعات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل در آمد های اختصاصی استان و جذب مشارکت های مردمی در چند سال اخیر ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.
احمد اسکندری نسب از راه اندازی و تجهیز مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در شهرستان های بافت و فاریاب و منطقه شهداد با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان نیز خبر داد و افزود: با بیان اینکه استاندارد سازی، تجهیز و بروز رسانی میهمانسرای فرهنگیان کرمان (هتل آسمان) با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان در چند سال اخیر انجام شده است.
اسکندری نسب از ساخت و افتتاح فاز سوم خانه معلم کرمان با اعتباری بالغ و یک میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد و بیان کرد: عملیات ساخت تالار خانه معلم کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد 500 میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان آغاز شده است و مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/144256/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

آغاز بارش‌های باران در استان کرمان

واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم

استامینوفن برای قلب ضرر دارد؟

هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد

کف هنگام پخت گوشت را دور بریزیم؟

سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد

همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است

توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی

پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»

ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد 105 زمین‌لرزه طی هفته گذشته

تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است

انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند

ارائه تخفیف 40 درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید

آماده باش 350 نفر نیروی راهداری درجنوب کرمان

هواشناسی 28 فروردین 1403/ هشدار باران شدید و سیل در استان های جنوبی

استامینوفن ممکن است برای سلامت قلب ایمن نباشد

گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد

استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان

ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

اسماعیل هنیه باز هم عزادار شد

22 مصدوم در سوانح رانندگی کرمان

هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی

مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند

انحراف اتوبوس از جاده در کرمان 35 حادثه‌دیده برجای گذاشت

گاز برخی مناطق 3 شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند

افتتاح سالن بانوان زرند به زودی

اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد

بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

مردم در حفاظت آثار تاریخی نقش مهمی دارند

بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

هشدار قرمز هواشناسی کرمان درباره سیلاب

پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ"

بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان

واگذاری 3355 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان

روباه‌ها در تمرین مس تشکیل خانواده‌ دادند!(عکس)

پیام هشدار جدید و بی سابقه ایران به اسرائیل

تشدید بارش‌ها در 6 استان کشور تا پایان هفته

قطعی گاز مناطقی از خمام، رودبار و رودسر

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

طرح ملی سفیران بصیرت در کرمان