کرمان رصد

آخرين مطالب

شگفتی کرمانی ها در فوتبال

کرمان در آستانه هت تریک در لیگ برتر/ صدر لیگ دسته اول نارنجی شد ورزشي

کرمان در آستانه هت تریک در لیگ برتر/ صدر لیگ دسته اول نارنجی شد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - موفقیت‌های پیاپی فوتبال کرمان در ماه های اخیر در حالی ادامه دارد که با پیروزی های اخیر تیم های مس کرمان و رفسنجان، استان کرمان در آستانه حضور سه تیم در لیگ برتر قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: فوتبال کرمان در آستانه کسب یک رکورد به یاد ماندنی در فوتبال ایران قرا ر گرفته است.
آخرین روزهای تیرماه سال جاری بود که تیم شهرداری بم با مربیگری مرضیه جعفری برای هفتمین سال پیاپی عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر بانوان ایران تکرار کرد و شهر بم را غرق شادی کرد اما این پایان راه نبود.
هفته جاری تیم فوتبال مس رفسنجان نیز با شکست فجر سپاسی شیراز گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول و کسب سهمیه حضور در لیگ برتر فوتبال برداشت این در حالیست که مس کرمان نیز در صورتیکه در بازی آینده خود بتواند یک امتیاز از آلومینیوم ارک بگیرد حضورش را در لیگ برتر مسجل خواهد کرد.
از سوی دیگر با کسب امتیازهای پی در پی تیم گل گهر سیرجان در لیگ برتر، این تیم هم از انتهای جدول فاصله گرفته و حضور خود را در این لیگ تثبیت می‌کند.
نکته قابل توجه اینکه تیم‌های کرمانی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال در سال جاری برخلاف سال‌های گذشته به بازیکنان بومی میدان داده‌اند و حالا مزد اعتماد خود را گرفته‌اند.

کرمان رصد

حضور مس رفسنجان در لیگ برتر قطعی شد
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان که علاقه دارد با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول کار خود را در لیگ برتر آغاز کند در گفتگو با مهر می‌گوید: بازیکنان مس رفسنجان باید در دو بازی باقیمانده از لیگ همچنان با روحیه بالا و جنگندگی بازی کنند تا شش امتیاز باقیمانده در لیگ را هم کسب کنند و با 66 امتیاز به لیگ برتر بروند.
محمد ربیعی می‌افزاید: دوری از حواشی و تلاش تیم با وجود شیوع کرونا نتیجه داده است و هم اکنون مردم رفسنجان با وجود مشکلاتی که ویروس کرونا در جامعه ایجاد کرده بهانه‌ای برای شادی پیدا کرده‌اند.
وی افزود: ترجیح می‌دهم شادی صعود را پس از کسب حداکثر امتیاز جشن بگیرم و این پیروزی را به مردم رفسنجان تقدیم کنم.
حالا پس از صعود به لیگ برتر این روزها شهر رفسنجان حال و هوای دیگری پیدا کرده و شهر نارنجی شده است، جوانان این شهر با پوشیدن لباس‌های این تیم شور فوتبال و ورزش را در این شهر که مهد تولید پسته و مس است به اوج خود رسانده‌اند.
جوانان رفسنجانی با پوشیدن لباس‌های این تیم شور فوتبال و ورزش را در این شهر که مهد تولید پسته و مس است به اوج خود رسانده‌اند
اما کمی آن سوتر در شهر کرمان نیز مس کرمان با شکست تیم نیروی زمینی گام بلندی برای رسیدن به لیگ برتر برداشته است، کافی است در بازی آینده مس کرمان فقط یک امتیاز از تیم اراکی که سایه به سایه مس کرمان در لیگ دسته اول حضور دارد کسب کند و در این صورت صعود مس کرمان نیز مسجل خواهد شد.
بازیکنان مس کرمان نیز تمام تمرکز خود را برای صعود مجدد به لیگ برتر به کار بسته‌اند، در حالی که قرار است ورزشگاه اختصاصی این تیم تا پایان سال جاری در ابتدای هفت باغ کرمان افتتاح شود، مردم کرمان در انتظار نشسته‌اند تا بازی‌های لیگ برتر را از سال آینده در ورزشگاه جدید کرمان با حضور تیم مس به تماشا بنشینند.
بین تیم‌های فوتبال مطرح استان مس کرمان بیشترین اعتماد را به کادر و بازیکنان بومی داشته است و با مدیرعامل بومی که از چهره‌های ورزشی استان است نشان داد که استعدادهای فوتبال در استان آنقدر زیاد هستند که نباید به بازیکنان خارج از استان چشم دوخت.
حالا این تیم دو بازی فرصت دارد تا سهمیه بعدی لیگ برتر را به دست آورد.
مس کرمان فقط یک امتیاز تا لیگ برتر فاصله دارد
سرمربی این تیم در گفتگو با مهر با ابراز امیدواری به صعود به لیگ برتر و تکرار خاطره‌های حضور این تیم در سطح اول فوتبال آسیا گفت: ما می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم و بار دیگر فوتبال این استان را در سطح آسیا و نه فقط ایران مطرح کنیم.

کرمان رصد

مجتبی حسینی با اشاره به برد حساس این تیم مقابل نیروی زمینی افزود: بازیکنان مس کرمان در روزهای پیش رو باید تمرکز بالایی روی بازی و تمرینات داشته باشند و خود را از هر گونه حاشیه دور کنند چون تیم در شرایط بسیار حساسی است.
وی افزود: اگر تیم مانند گذشته خود را باور داشته باشد بدون شک می‌تواند سهمیه لیگ برتر را کسب کند چون روی کاغذ سهمیه بعدی لیگ هم برای استان کرمان است.
کار برای مس کرمان تمام نشده بلکه باید در دو بازی بعدی مجوز حضور در لیگ برتر را بگیریم و نباید در یک قدمی صعود مغرور و دچار مشکل شویم
حسینی گفت: کار برای مس کرمان تمام نشده بلکه باید در دو بازی بعدی مجوز حضور در لیگ برتر را بگیریم و نباید در یک قدمی صعود مغرور و دچار مشکل شویم.
حالا جوانان کرمانی نیز خیابان‌های شهر را به رنگ نارنجی در آورده‌اند و در انتظارند تا جشن صعود به سطح اول فوتبال مردان ایران را جشن بگیرند و بار دیگر شهر کرمان را به عنوان قطب فوتبال در کشور مطرح کنند.
اما داغ‌ترین تنور فوتبال در استان کرمان در سیرجان روشن است، جایی که مجید جلالی و شاگردانش برای حفظ سهمیه خود در لیگ برتر می‌جنگند.
این تیم در بازی با فولاد در لیگ برتر به سه امتیاز نیاز داشت اما پس از 90 دقیقه به یک تساوی رضایت داد با این وجود گل گهر با پیروی مقابل شاهین بوشهر و ماشین سازی تبریز و کسب تساوی مقابل فولاد عملاً توانست خود را از انتهای جدول جدا کند و در یک کورس نفس گیر برای بقا در لیگ برتر قرار دهد.
گل گهر در حاشیه امن لیگ برتر قرار گرفت
اگر به نتایج گل گهر در لیگ برتر نگاه کنید به خوبی سیر صعودی عملکرد این تیم پس از حضور جلالی مشاهده می‌شود و انتظار می‌رود در بازی‌های پیش رو این تیم بتواند گلیم خود را از آب بکشد و سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند.

کرمان رصد

مجید جلالی سرمربی گل گهر سیرجان در این خصوص در گفتگو با مهر می‌گوید: به شدت نسبت به حضور در لیگ برتر امیدوار هستم و اعتقاد دارم اگر بازیکنان گل گهر تلاش کنند و بدون حاشیه بازی خود را انجام دهند می‌توانیم در لیگ بمانیم.
به شدت نسبت به حضور در لیگ برتر امیدوار هستم و اعتقاد دارم اگر بازیکنان گل گهر تلاش کنند و بدون حاشیه بازی خود را انجام دهند می‌توانیم در لیگ بمانیم
وی افزود: به جز شاهین بوشهر که در انتهای جدول قرار دارد تیم‌های سایپا، ماشین سازی، ذوب آهن، گل گهر و پارس جنوبی رتبه‌های 10 تا 14 جدول را در اختیار دارند و امتیاز این تیم‌ها بسیار به هم نزدیک است و هر تیمی بتواند تمرکز خود را حفظ و بیشترین امتیاز را کسب کند در لیگ باقی خواهد ماند.
وی بازی‌های آینده گل گهر را بسیار حساس دانست و افزود: امیدوارم تیم بدون حاشیه فقط برای کسب پیروزی به میدان برود و خاطره‌ای خوش از این فصل به جا بماند.
بانوان فوتبالیست بمی ها را شاد کردند
اما در شهر بم در شرق کرمان نیز غوغایی دیگر بین بانوان ورزشکار بمی به راه افتاد و تیم شهرداری بم برای هفتمین بار در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد.
هر چند متأسفانه طی سال‌های اخیر به این تیم توجه لازم از سوی مسئولان استان کرمان نشده اما بدون شک بازیکنان و سرمربی این تیم جزو افتخارات استان کرمان محسوب می‌شوند و قهرمانی این تیم توانست شادی را بار دیگر به مردم بم و استان کرمان هدیه کند.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/144043/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

در باکو جایی برای شیعیان نیست

التهاب سیاسی در دانشگاه‌های آمریکا

همه‌جا پای یک ژن در میان است؛ حتی در لذت از موسیقی!

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان

مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

پلمب 65 واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند

حرکت سیلاب به سمت شهر راور

اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران

حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان

ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی

افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان

فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

رقابت بیش از 12 هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان

تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

موشک «فالکون 9» یک رکورد جدید را ثبت کرد

عکس تلسکوپ فضایی هابل از یک دمبل فضایی!

احیای نظریه مکانیک کوانتومی؛ واضح‌ترین تصویری که تاکنون از اتم‌‌های منفرد ثبت شده است

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

کف‌سازی و دفع آب‌های سطح 90 درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت

بیش از 40 راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند

طغیان سیلاب در بخش اندوهجرد کرمان

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش 1200 میلیارد در کرمان

امدادرسانی به حادثه دیدگان 7 استان در اثر آبگرفتگی و سیل

مرمت سد های خاکی بالا دست شهر زرند

امداد رسانی به سیل زدگان 7 استان

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

15 عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

15 عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم

اسپیس‌ایکس سیصدمین فرود موفق با بوستر فالکون 9 را تکمیل کرد

برای اولین‌بار، ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟

بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت

گام بلند دانشمندان در درمان سرطان/ لیپیدها زیر ذره‌بین می‌روند!

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد