کرمان رصد

آخرين مطالب

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد

1960 قربانی در پویش «قربانی کردن برای سردار دلها»/ دنبال یک آرمان هستیم نه آرم اجتماعي

1960 قربانی در پویش «قربانی کردن برای سردار دلها»/ دنبال یک آرمان هستیم نه آرم
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طبق آخرین آمار 1960 قربانی در سطح استان در پویش «قربانی کردن برای سردار دلها» قرار گرفتند که این قربانی ها در اختیار پایگاه های بسیج قرار گرفته و پس از رعایت نکات بهداشتی قطعه قطعه و بسته بندی شده و در بین خانواده هایی که در ایام کرونایی دچار مشکل شده اند، توزیع خواهد شد.

سردار "حسین معروفی" شامگاه دوشنبه سیزدهم مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان کرمان، اظهار کرد: به واسطه ویروس کرونا بخشی از مردم، شغل های خود را از دست دادند که عمدتا نیز کارگران روزمزد بودند که در این راستا مقام معظم رهبری بر کمک و توجه به اقشار آسیب دیده ناشی از شیوع این ویروس منحوس تاکید کردند.
وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اجرای رزمایش کمک مومنانه گفت: با هماهنگی های اولیه صورت گرفته این قرارگاه در کلیه استان های کشور تشکیل و در شهرستان ها نیز این قرارگاه با حضور مسئولین شهرستانی و کسانی که رده های حمایتی داشته، تشکیل شد.
معروفی با بیان اینکه فاز اول این حرکت در نیمه شعبان با اهدای یک میلیارد و 500 میلیون تومان هدیه از سوی مقام معظم رهبری برای مردم سیل زده جنوب استان کرمان آغاز شد اظهار کرد: در این مرحله 39 هزار و 200 خانواری که تحت هیچ نهاد حمایتی نبودند، توسط سپاه شناسایی و کارهای ارزشمندی برای این عزیزان در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه گردن نهادن و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری را در چشمان مردم به وضوح در این رزمایش می دیدیم اظهار کرد: مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه در چهار فاز صورت گرفت که در فاز چهارم این مرحله، بحث اهدای خون را داشتیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مرحله دوم این رزمایش نیز در استمرار مرحله اول از عید سعید قربان و در سه فاز آغاز شده است اظهار کرد: در سخنان مقام معظم رهبری در عید سعید قربان بحث مشارکت مردم مطرح شد به طوری که ایشان در سخنانی فرمودند «در همه دنیا اینگونه کارها صورت می گیرد اما آنچه که در جمهوری اسلامی ایران و توسط مردم این دیار انجام می شود قطعا چیزی دیگری خواهد بود».
وی با تاکید بر اینکه نوعدوستی، همراهی و دغدغه مردم را انصافا در سطح جامعه ایرانی می توان به وضوح مشاهده کرد، به راه اندازی پویش «قربانی کردن برای سردار دلها» در عید سعید قربان نیز اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی همواره از کرامت و بزرگی مردم دیار کریمان می گفتند. امسال اولین عید قربانی بود که این سردار نازنین را میان خودمان نداشتیم. شهید سلیمانی 41 سال همه وجودش را در کف دستش گذاشت و جان خودش را برای قربانی شدن در راه انقلاب و اسلام گذاشته بود.
معروفی با تاکید بر اینکه امنیت پایدار و معشیت مردم شرق استان مدیون شهید سلیمانی است اظهار کرد: جبهه مقاومت مربوط به جهان اسلام است. شهید سلیمانی برای انسجام جهان اسلام و حفظ انقلاب اسلامی همه وجودش را برای اسلام و انقلاب اسلامی گذاشت.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بین اینکه در این پویش، هر حوزه، هر پایگاه و هر مسجد یک قربانی برای سردار دلها انجام می داد افزود: طبق آخرین آمار 1960 قربانی در سطح استان در پویش ما قرار گرفت که این قربانی ها در اختیار پایگاه های بسیج قرار گرفته و پس از رعایت نکات بهداشتی قطعه قطعه و بسته بندی شده و در بین خانواده هایی که در ایام کرونایی دچار مشکل شده اند، توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه 1400 قربانی دیگر نیز در این پویش ثبت نام کرده اند افزود: خانواده شهید سلیمانی در تماسی، از این حرکت بزرگ مردم استان کرمان تقدیر و تشکر کردند.
معروفی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه را با قربانی 1960 دام و توزیع آنها در بین 20 هزار خانواده از عید سعید قربان آغاز کرده ایم اظهار کرد: خدمات ما برای مردم نه سیاسی، نه مذهبی و نه قومی است. خدمات دهی ما در مکتب امام راحل، مقام معظم رهبری و مکتب شهید سلیمانی و به صورت جامع خواهد بود و این موضوع سرلوحه کار ماست.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه بسیج از جنس مردم و با مردم است اظهار کرد: ما از مردم، با مردم و برای مردم بوده و تافته جدا بافته ای نیستیم. نگاهمان به مردم جامع و تمام عیار است. مگر می توانیم مردم بزرگ استان کرمان را که نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس، تثبیت و نگهداری از انقلاب اسلامی داشته اند را نادیده گرفت و باید نوکری آنها را کرد.
وی با تاکید بر اینکه هرجایی که مردم ببیند از جنس خودشان پای کار است به آنها اعتماد خواهند کرد اظهار کرد: بهترین راه مدیریت و عبور از بحران؛ کار توسط خود مردم و توجه به مردم است. خط قرمز ما همچون خط امام راحل و مقام معظم رهبری، مردم هستند به طوری که شهید سلیمانی تمام تکیه شان به مردم بود.
معروفی با اشاره به مرحله دوم رزمایش کمک مومانه اظهار کرد: سیاست و کلیت کار در این است که تا زمانی که کرونا هست، کمک های مومنانه را خواهیم داشت و در این راستا اصرار بر کمک های مردمی، استانی و حتی کمک ها در سطوح ملی داریم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه در اجرای رزمایش کمک های مومنانه به دنبال آرم نیستیم، بلکه دنبال یک آرمان هستیم اظهار کرد: قرارگاه های امام حسن مجتبی(ع) با حضور استاندار در مرکز و در شهرستانها با ریاست فرمانداران تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه این با هم بودن ها سبب خواهد شد جلوی دعواهای بی فایده در استان گرفته شود افزود: مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در سه فاز انجام می شود. فاز اول از عید قربان تا عید غدیر، فاز دوم از ابتدای محرم تا پایان روز عاشورا و فاز سوم از اربعین حسینی تا رحلت پیامبر اعظم (س) و شهادت امام رضا(ع) خواهد بود.
معروفی با اشاره به اینکه فاز اول مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه به دو بخش تقسیم خواهد شد افزود: بخش اول فاز اول مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در استان کرمان از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز شنبه در استان در 4 منطقه استان کرمان در راستای جمع آوری کمک های مردمی اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درباره شناسایی گروه های هدف در این مرحله نیز گفت: تاکنون 62 هزار و 278 خانوار در این فاز شناسایی کرده ایم که 18 هزار 747 بسته معشیتی و 4500 کارت هدیه از 200 تا 500 هزار تومان را در این فاز خواهیم داشت.
وی با تاکید بر اینکه در جمعیت هدف، با توجه به تعداد خانوارها بسته معشیتی و کارت های هدیه را توزیع خواهیم کرد افزود: تهیه 64 هزار و 800 پرس غذا در فاز اول مرحله دوم پیش بینی شده که 30 هزار پرس غذایی در عید غدیر خم توسط ستاد فرمان اجرایی امام در بین گروه های هدف توزیع خواهد شد.
معروفی با اشاره به تهیه 55 هزار لوازم تحریر، 2840 پوشاک در کنار بسته های معشیتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آرد، نان و ... در این فاز گفت: همچنین در این فاز 12.5 تن مرغ، 14.5 تن آرد، 152 هزار قطعه نان و 21 هزار و 700 ماسک برای توزیع در حاشیه شهرها پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در مرحله اول کمک های مومنانه، بیشتر کمک ها به صورت بسته های معشیتی بود اما در مرحله دوم علاوه بر بسته های معشیتی کارت هدیه و توزیع کیف و کفش با توجه به شروع مدارس را خواهیم داشت اظهار کرد: نگاهمان به کمک های مردمی، نگاه تکریمی است نه نگاه ترحمی. مردم عزیز ما از این شرایط متضرر شده اند و چون ما از جنس مردم هستیم پس باید برای آنها هرکاری می توانیم انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه عید سعید غدیرخم بخش اول فاز اول مرحله دوم این رزمایش به اتمام خواهد رسید اظهار کرد: در روز دوشنبه برای 84 هزار زوج جهیزیه خواهیم داشت.
معروفی با بیان اینکه بین عید غدیر و دهه اول محرم بخش دوم فاز اول مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه را اجرایی خواهیم کرد اظهار کرد: در این بخش نیز حدود 33 هزار بسته معشیتی و 10 هزار لوازم تحریر در بین گروه های هدف توزیع خواهد شد.
وی با تشکر از مردم نجیب استان کرمان که اعتقادی در این حوزه ها حرکت می کنند اظهار کرد: هم اکنون وقت دست گیری مردم بوده و باید دست یکدیگر را بگیریم. خداوند ما را در یک امتحان قرار داده و در این راستا از خیران و موسسات فرهنگی می خواهیم پای کار بیایند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به راه اندازی پویش کسر حقوق برای کمک به نیازمندان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این پویش تمامی فرماندهان سپاه استانی، معاونین فرمانده کل و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 20 درصد حقوقشان را صرف کمک به نیازمندان در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه کرده که در این راستا نیز در سپاه ثارالله استان تعدادی از همکاران ما با کسر حقوق خود در تهیه کارت های هدیه برای توزیع در بین نیازمندان کمک شایانی داشتند و از سایر ادارات استان می خواهیم چنین پویش هایی را راه بیندازند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/143989/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

توزیع بیش از 25 هزار جلد پاسپورت در فاریاب

آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان

6 مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان

تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست

گزارش زنده: فولاد 0-0 مس رفسنجان

معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

کمک 10 کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت

عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود

ساخت سیل‌بند 180 کیلومتری جنوب آغاز می‌شود

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در کرمان + تصاویر

مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر

هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود

برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند

راهپیمایی مردم کوهبنان در حمایت ازپاسخ موشکی ایران به اسرائیل

(عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق‌شدن حتمی در عنبرآباد کرمان

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی

عروسی که به عزا تبدیل شد!

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

خدمات رسانی به 10هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در 4 استان

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان

هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

(عکس) سلفی دونفره زیبای محمدرضا گلزار و همسرش

مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج

رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست

پلمب 2 واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان