کرمان رصد

آخرين مطالب

جزئیات ترسناک از شکایت و اتهامات جدید جانی دپ و امبر هرد! +عکس فرهنگي

جزئیات ترسناک از شکایت و اتهامات جدید جانی دپ و امبر هرد! +عکس
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - جزییاتی ترسناک از شکایت و اتهامات جدید جانی دپ و امبر هرد نسبت به یکدیگر فاش شد که در ادامه با آن می پردازیم
اتهامات جدید جانی دپ و امبر هرد نسبت به یکدیگر
جانی دپ که روزگاری خونسردترین ضدقهرمان در هالیوود بود، اکنون تلاش می کند از اعتبار خود در برابر اتهاماتی که همسر دومش، امبر هرد به او زده بود دفاع کند و این بار دپ در قامت یک شاکی هفته آینده در دادگاهی که در لندن برگزار می شود حاضر خواهد شد. جانی دپ 57 ساله که اکنون در پاریس و در کنار شریک زندگی سابقش ونسا پارادیس و دو فرزندشان لیلی رُز 21 ساله و جک 18 ساله به سر می برد از روزنامه سان به دلیل اینکه این روزنامه در سال 2018 به او اتهام کتک زدن هرد را زده بود شکایت کرده است. قرار است این دادگاه سه هفته ای از روز سه شنبه آغاز شود و بدین ترتیب دپ و هرد بار دیگر رو در روی یکدیگر در دادگاه حاضر خواهند شد.
بیشتر بدانید : جانی دپ: امبر هرد با سیگار من را سوزاند و انگشتم را قطع کرد!! + عکس مدرک
هرد مدعی است که شوهر سابقش در طول یک دوره اعتیاد شدید به مواد مخدر و الکل او را کتک زده و سعی داشته خفه اش کند. تیم حقوقی دپ اما ادعا دارند که داستان خانم هرد کاملاً ساختگی است و در واقع این جانی دپ است که قربانی ماجرا بوده و خشونت خانگی را تجربه کرده است. شهادت ها و مصاحبه های پیش از شروع دادگاه بسیار جنجالی شده و در جریان آن فاش شده که دپ چند روز قبل از حمله ادعایی به همسر سابقش از دستیارش خواهش کرده به او «قرص های شادی» و «مواد سفید» بده که منظور از آن ها قرص های اکستازی و کوکایین بوده است.
بیشتر بدانید : حمله جدید "امبر هرد" به "جانی دپ" جنجالی شد!
در اسناد مربوط به دادگاه دیده می شود که وکلای جانی دپ از امبر هرد با عنوان «دختر گمشده» (Gone Girl) یاد می کنند که به رمان و فیلمی به همین نام اشاره دارد که در آن زنی گم شده و شواهدی ساختگی از خود به جای می گذارد که باعث می شود شوهرش قاتل جلوه کند. دپ و هرد در سال 2011 و در هنگام بازی در فیلم The Rum Diary با هم آشنا شده و در شرایطی که دپ بعد از 14 سال زندگی مشترک در حال جدا شدن از ونسا پارادیس بود، در ژوئن 2012 رابطه ای عاشقانه بین او و هرد شکل گرفت. این دو در فوریه 2015 در جزیره شخصی دپ در کارائیب ازدواج کردند. اما کمتر از سه سال بعد مشکلات این دو آشکار شده و بعد از یک دوره طولانی شکایت، بالاخره در اوایل سال 2017 طلاق این دو تایید شده و توافق شد که 5٫3 میلیون پوند از ثروت 400 میلیون پوندی دپ به هر پرداخت شود.

کرمان رصد

جانی دپ و امبر هرد
درگیری پیش از دادگاه هفته آینده این زن و شوهر سلبریتی سابق برای دپ خوب به پایان نرسید زیرا قاضی وی را متهم کرد که از ارائه پیام های متنی که نشان می دهد وی قصد خرید مواد مخدر را داشته سر باز زده است. بر اساس ادعاها، دپ در این پیام های متنی از دستیارش ناتان هولمز خواسته که برایش مواد مخدر تامین کند. وی در این پیام ها چنین گفته است: «باید قرص های شادی آوری بیشتری بخریم!!! می تونی این کار رو بکنی؟». و در ادامه بار دیگر سوال می کند: «رفیق هر چه سریع تر هم به مقدار بیشتری مواد سفید نیاز دارم… و تجارت اینترنتی!!! خواهش می کنم توی شرایط بدی هستم. به هیچ کسی چیزی نگو [با تاکید]!!!». بر اساس اسناد ارائه شده به دادگاه، هر ادعا می کند که دپ به ویژه زمانی که تحت تاثیر مواد مخدر و الکل قرار داشته به صورت شفاهی و فیزیکی نسبت به او رویکرد خشنی داشته است.
همچنین ادعا شده که در اوایل سال 2013 دپ در جریان شوخی بر سر یک تتو چندین بار به صورت هرد سیلی زده و با سومین سیلی وی را به زمین انداخته است . وکیل امبر هرد مدعی است که این ماجرا یک سوء تفاهم بوده و هرد با گریه از همسرش عذرخواهی کرده و خواسته برای او توضیح دهد. دپ نیز در مقابل تاکید کرده که او و همسر سابقش با هم مواد مخدر و روانگردان مانند قرص های اکستازی، قارچ های شادی آور و کوکایین مصرف می کرده اند اما هیچگاه تحت تاثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی دست به خشونت علیه هرد نزده است. وی همچنین زدن سیلی به صورت هرد را تکذیب کرده و ادعا می کند که بین دسامبر 2011 تا آگوست 2012 تنها نوشیدنی های طبیعی و ماریجوانا مصرف کرده و اعتیادی به دیگر مواد مخدر و مشروبات الکلی نداشته است.
علاوه بر این امبر هرد ادعا می کند که در جریان سفرشان از بوستون به لس آنجلس در می 2014، دپ اشیائی را در داخل هواپیمای شخصی شان به سمت او پرتاب کرده، هنگامی که از کنارش می گذشته یک صندلی را به سمت او هل داده، بر سر او فریاد زده، به صورت او سیلی زده و به پشت او ضربه زده است. وقتی که هرد زمین می خورد، دپ چکمه اش را به سمت او پرتاب می کند. بر اساس ادعای هرد، دپ همچنان به ناسزا گفتن به او ادامه داده که باعث شده وی به قسمت دستشویی هواپیما رفته و همانجا بیهوش شود. وی مدعی است که در ادامه، دپ برای او یک پیام متنی فرستاده و از خجالت زدگی و پشیمانی اش گفته است. در مقابل دپ مدعی است که در حال نقاشی بوده و هرد بعد از مدتی «سخنرانی» به دستشویی هواپیما رفته و بعد از بستن در آن از داخل، کف آن به خواب رفته است.

کرمان رصد

طلاق جانی دپ و امبر هرد
هرد همچنین مدعی است که در آگوست 2014، در حالی سعی داشته در زمینه کاهش وابستگی شوهر سابقش به مواد مخدر و مُسکن های تجویزی به او کمک کند، دپ با لگد خود یک در را شکسته، او را به زمین زده، به صورتش سیلی زده و موهای او را کشیده است. در مقابل دپ ادعا می کند که در این سفر که به باهاماس بوده وی سعی داشته وابستگی اش را به مُسکن های تجویزی کاهش دهد و نه مواد مخدر. وی همچنین ادعاهای هرد در مورد کتک خوردن از دپ در این سفر را رد کرده و گفته که از همسر سابقش خواسته او را تنها بگذارد و هزینه اقامت هرد و دوستانش در هتلی در بورلی هیلز را پرداخت کرده است.
وی همچنین مدعی است که تصویر گرفته شده از در خرد شده مورد ادعای هرد مربوط به این سفر نبوده است. هرد همچنین در این پرونده ادعا می کند که در جریان سفر به استرالیا در سال 2015 به مدت سه روز مورد خشونت فیزیکی دپ قرار داشته و جراحاتی از جمله لب زخمی، بینی ورم کرده و بریدگی های در سراسر بدنش در این دوره رخ داده است. هرد در ادامه مدعی است که دپ در جریان این سفر تلفن محل سکونتشان را خرد کرده که باعث قطع شدن نوک انگشت خود وی شده است.
امبر هرد می گوید که روز بعد با یادداشتی از جانی دپ که با رنگ روغن و خون دستش نوشته شده مواجه شده و دپ تمام خانه را با ادرار خود کثیف کرده بود. در آنسوی ماجرا دپ مدعی است در آن زمان یک سالی بوده که مشروبات الکلی مصرف نمی کرده و به هیچ وجه همسرش را کتک نمی زده است. وی مدعی است که هرد به سمت او بطری های شیشه ای پرت کرده که در یک مورد باعث قطع شدن بخشی از نوک انگشت او شکستی های ریز در استخوان دست او شده و در ادامه سیگار خود را روی گونه راست او خاموش کرده است.

کرمان رصد

فیلم Gone Girl
دپ همچنین نوشتن روی آینه ها و دیوارهای خانه با رنگ روغن و خون خود را تایید می کند اما ادرار کردن در خانه را به طور کامل نفی می کند. در ادامه اظهارات دو طرف می توان موارد متعددی از اتهام و تکذیب را دید که از خشونت ها و درگیری های همیشگی بین هرد و دپ حکایت دارد. امبر هرد در مورد آخرین درگیری مدعی است که در 16 می 2016، دپ مست و نشئه و بسیار خشمگین به آپارتمانشان در نیویورک بازگشته و تلفن را به سمت او پرتاب کرده است. وی مدعی است که شوهر سابقش در ادامه باعث جراحت صورت و چشم او شده که دوستش از آن ها عکس گرفته است.
جانی دپ اما می گوید که هنگام بازگشت به آپارتمان به هیچ عنوان مست یا نشئه نبوده و تلفن را نیز روی کاناپه و در فاصله چند متری از هرد رها کرده است. وی همچنین ادعای کتک زدن هرد را رد کرده و تصریح می کند که آن شب دو مامور پلیس دو بار با خانم هرد صحبت کرده و هیچ نشانی از خشونت و جراحت روی صورت او ندیده اند. داستان شکایت ها و اتهامات جانی دپ و امبر هرد نسبت به یکدیگر چنان عجیب و تکان دهنده است که زندگی آن ها بیشتر به یک سریال ترسناک شبیه است تا زوجی سلبریتی که نشان می دادند به شدت عاشق یکدیگرند.
بیشتر بدانید : ماجرای دعوای جانی دپ و امبر هرد/ آیا به جانی دپ ظلم شده؟!
بیشتر بدانید : کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبر هرد چگونه به اثبات رسید؟! + تصاویر
بیشتر بدانید : عشق امبر هرد به جانی دپ!! / پیام های عاشقانه امبرهرد برای همسرش
بیشتر بدانید : شهادت دوست امبر هرد:او بیمار روانی‌ است و جانی دپ به او آسیبی نرسانده!
بیشتر بدانید : جنجال نامه جانی دپ: امبر هرد را آتش میزنم به جسدش تجاوز میکنم!
منبع: rooziato.com

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/140981/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار 65 هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست

تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم

آغاز نوسازی 260 هزار واحد مسکونی در کشور

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند

ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز

ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند

احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان

دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود

شرایط جوی استان کرمان مناسب نیست، سفر نروید

بازدید سرکنسول روسیه از باغ جهانی شاهزاده ماهان کرمان

غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت روز ارتش-زنجان

دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار

قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب

موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟

روزنامه نگار انگلیسی: اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی دستاوردهای مهمی داشت

جاری شدن سیلاب درمنطقه گزآباد شهرستان عنبرآباد

طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلم

توقیف خودروهای شوتی با بیش از 23 میلیارد کالای قاچاق در رودبار

آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل

بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟

نوسازی 260 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است

طغیان رودخانه کندر آسمینون شهرستان منوجان

افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان

پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه

بازداشت باند خانوادگی سرقت در زنجان

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 28 فروردین 1403

پیش بینی بورل از حمله اسرائیل به ایران

دیدار فرمانده قرار گاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با جمعی از معلولان کرمان

تجمع عنبرآبادی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم

رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود

شورای شهر شاکی؛ «های‌وب» در کرمان چه می‌کند؟

رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند

روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)

هواشناسی ایران / هشدار قرمز سیلاب برای 4 استان کشور

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تصاویری از ارگ تاریخی بم زیر بارش باران بهاری | ببینید

مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند

نوسازی 260 هزار واحد در کشور آغاز شده است

مسدود شدن راه ارتباطی 5 روستا

ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد

رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند

فیلم| بارش باران در ارگ تاریخی بم

سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود