کرمان رصد

آخرين مطالب

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

در زمان بحران نباید منتظر دستور برای امدادرسانی باشید اجتماعي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه باید قبل از تشکیل هر جلسه وارد عمل شویم، انتقاد کرد: یعنی چی تا جلسه تشکیل نشده به مردم خدمت نکنیم؟ و کجای این فکر انقلابی است که ما بنشینیم، خانه‌های مردم را آب ببرد که جلسه تشکیل دهیم؟ یا اینکه نه، ورود کرده و از خسارت احتمالی مردم جلوگیری کنیم؟ لذا باید قرارگاهی عمل کنیم؛ باید در سیستم مدیریت اجرایی استان و کشور به سمتی برویم که پیش بینی و پیشگیری کرده و خرج و هزینه کنیم لذا باید راهبردی فکر کنیم و وقت بگذاریم و تمام توان را پای کار آوریم.

سردار "حسین معروفی" امروز در آیین افتتاحیه پروژه‌های مسکن مددجویی کمیته امداد گفت: بزرگترین دشمنان ما آمریکا و صهیونیست‌ها هستند زیرا با ملت بزرگ ما و انقلاب اسلامی دشمنی دارند و همان‌طور که آنها دشمن ما هستند ما نیز دشمن سرسخت آنها هستیم زیرا آنها در مقابل دین و انسانیت ما ایستاده‌اند و شخصیتی مانند شهید سلیمانی ما را که جز خدمت و آوردن امنیت برای مردم و بشریت کار دیگری نداشت را مورد تهاجم قرار دادند و شهید کردند.
وی با تاکید برآنکه ما دشمن سرسخت فقر هستیم، تصریح کرد: ما دشمن سرسخت محرومیت هستیم و همه تلاش خود را برای ریشه کن کردن فقر در جامعه به‌کار خواهیم بست.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به مکتب شهید سلیمانی، اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی عملی کردن مکتب اهل بیت و امامین(ع) انقلاب است.
وی افزود: توان خود را به حاشیه نبرید و برای جامعه اسلامی امید باشید و برای خدمت به مردم نباید نگاه سیاسی، قومی و مذهبی باشد باید نگاه‌مان انقلابی باشد، نگاهی که امام ما و امروز امام جامعه ما برای ما نهادینه کردند.
معروفی تصریح کرد: رفع فقر قطعاً مختص بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مستضعفین و مختص سپاه و بسیج نیست و این فقر و محرومیت جامعیت دارد و برای مبارزه با آن هیچ دولتی نمی تواند بگوید«من متولی هستم» بلکه حوزه آن حاکمیت، حکومت الهی و اسلامی ما و انسانیت است و ما نمی توانیم برای خدمت به مردم، نگاهمان سیاسی، قومی و مذهبی باشد بلکه باید نگاه ما انقلابی باشد.
وی با بیان این مطلب که عزت را خدا می‌دهد، ادامه داد: برای خدمت به مردم دنبال تعیین رأی نباشید و به دنبال خدمت بی‌منت و نوکری باشیم، شایسته‌ترین مردم در طول تاریخ مردم ما هستند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به مراسم تشییع سردار سلیمانی، عنوان کرد: 25 میلیون نفر با افکار، مذهب و نگاه مختلف زیر جنازه مطهر یک سرباز ولایت آمدند و این نشانه عظمت بزرگ این مردم الهی ما است و به همین واسطه دشمن روی جدا کردن مردم از حاکمیت هدفگذاری می‌کند و نمی‌تواند این اقتدار، بزرگی، عظمت و هوشمندی ملت بزرگ ایران را ببیند.
وی بیان کرد: باید خدمات اجتماعی به مردم را با ایجاد قرارگاه هدفمند کرده و در تشکیل قرارگاه اولویت بندی کنیم که اولویت ما چیست و چقدر روستا داریم که آب آشامیدنی ندارند آب غیربهداشتی مظهر همه بیماری‌ها است که باید در اولویت قرار بگیرد و این را آب و فاضلاب روستایی به تنهایی نمی‌تواند به سرانجام برساند و باید همه دست در دست هم داده و قرارگاهی تشکیل دهیم تا در یک بازه زمانی از این عبور کنیم که اگر آب آشامیدنی را درست نکنیم باید منتظر بیماری‌ها و هزینه‌های زیاد برای حاکمیت، دولت و مردم باشیم لذا همه رده‌ها از جمله بنیاد مستضعفین، کمیته امداد، بهزیستی، بانک‌هایی که کار جهادی می‌کنند و آستان قدس رضوی باید در قرارگاه قرار بگیرد.
معروفی با اشاره به حوادث غیرمترقبه افزود: برای خدمت در حوادث غیرمترقبه احتمالی مانند سیل، زلزله و طوفان که استان ما درگیر است باید با هلال احمر قرارگاه تشکیل دهیم تا بتوانیم با هماهنگی صحیح استان را مراقبت کنیم؛ هرکسی زودتر به محل حادثه رسید دست مردم را بگیرد و منتظر نباشید که کسی به شما بگوید.
وی با بیان اینکه باید قبل از تشکیل هر جلسه وارد عمل شویم، انتقاد کرد: یعنی چی تا جلسه تشکیل نشده به مردم خدمت نکنیم؟ و کجای این فکر انقلابی است که ما بنشینیم، خانه‌های مردم را آب ببرد که جلسه تشکیل دهیم؟ یا اینکه نه، ورود کرده و از خسارت احتمالی مردم جلوگیری کنیم؟ لذا باید قرارگاهی عمل کنیم؛ باید در سیستم مدیریت اجرایی استان و کشور به سمتی برویم که پیش بینی و پیشگیری کرده و خرج و هزینه کنیم لذا باید راهبردی فکر کنیم و وقت بگذاریم و تمام توان را پای کار آوریم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: از همه توان سپاه و بسیج و از این شبکه بزرگ انقلابی و جهادی بی‌منت بهره بگیرید، و بدانید مردم خط قرمز ما هستند.
وی سردار شهید سلیمانی را الگوی تاریخ امروز ما و الگوی ماندگار جامعه بشریت دانست و بیان کرد: ایشان 21 سال جان خود را در کف دست گذاشت و وجب به وجب در بزرگترین جبهه حق، برای مسلمین و برای بشریت شبکه‌سازی کرد و الگوی جهان و هر آزاده بود.
معروفی در ادامه بیان کرد: در سال گذشته بسیج سازندگی با دستور امام عظیم الشان و سپاه خدمات بزرگی در حوزه‌های مختلف مانند گروه‌های جهادی دانش‌آموزی، گروه‌های جهادی جغرافیا محور و محله محور، بهداشتی و نظام سلامت، همگام با کشاورز، مسجد یک حقوقدان، اقتصاد مقاومتی و ... انجام داده و امسال با هماهنگی با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با فرماندهی کل سپاه، یکی از کارهای ما در این استان حوزه آب شرب مردم است.
وی با اشاره به تفاهمنامه‌ بین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد اظهار کرد: طبق این تفاهمنامه در استان کرمان 500 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد باید احداث شود و علاوه بر آن نیز تقاهم احداث 135 واحد دیگر نیز بین سپاه ثارالله استان کرمان و کمیته امداد استان منعقد شده است که تا هفته دفاع مقدس امسال به‌بهره‌برداری خواهند رسید که امروز 115 واحد مسکونی از 500 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: برای این پروژه‌های امروز، هر پروژه در مرکزیت 42 میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است اما هزینه استانی آنها بالغ بر 55 میلیون تومان تمام شد که مابقی این 55 میلیون تومان آورده سپاه، خیرین، گروه‌های جهادی بود که جمعا در این پروژه‌های امروز 2 میلیارد تومان که 23 درصد آورده جهادی است که اگر نیروی کار را به درستی مدیریت کنیم می توانم به جرات بگویم 35 درصد آورده داریم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/125625/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه 7 اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی 3 استان

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در 5 استان

وضعیت آب و هوا امروز 7 اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود

تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

آقای ذوالنوری ممنون

انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران

راه ارتباطی 50 روستا در گنبکی مسدود شد

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم

فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دردسر تیک‌تاک

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

سگ رباتیک با قابلیت شعله‌افکنی تا فاصله 10 متری

فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران