کرمان رصد

آخرين مطالب

فوتبالیست‌های کرمانی 468 بار در رقابت‌های استان به میدان رفتند ورزشي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیات فوتبال استان کرمان از برگزاری 468 بازی فوتبال در این استان تا پایان سال 98 خبر داد.

عرفان امیرخسروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برگزاری 468 مسابقه فوتبال طی سال 98 در کرمان اشاره و عنوان کرد: 102 بازی در لیگ برتر این استان طی 17 هفته (هر هفته 6 بازی) و در لیگ دسته اول نیز 21 بازی (سه هفته و هر هفته هفت بازی) برگزار شده است.
وی به جزییات مسابقات برگزار شده استانی فوتبال در فصل 99 - 98 به همت کمیته مسابقات این هیات اشاره و تصریح کرد: رقابت‌های رده‌ سنی نونهالان با حضور 17 تیم از 27 تیر ماه تا 10 آبان ماه 98 برگزار شد.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیات فوتبال استان کرمان با اعلام اینکه در مجموع 42 بازی طی سه مرحله انجام شد، بیان داشت: در پایان تیم‌های آینده سازان کرمان، مس شهربابک و امیران کرمان عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.
وی گفت: رده سنی زیر 15 سال نیز با حضور 17 تیم از 19 مرداد ماه تا سوم آبان ماه 98 با انجام 42 بازی در سه مرحله برگزار شد که در نهایت مس کرمان، شهرداری بروات و گل گهر سیرجان بر سکوهای اول تا سوم رقابت‌ها ایستادند.
امیرخسروی افزود: مسابقات رده‌ سنی نوجوانان نیز با حضور 16 تیم از 23 شهریور تا 28 آذر ماه 98 با 38 بازی انجام شد که بدین ترتیب امیران کرمان، ذغالشویی زرند و شاهین کرمان در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: رقابت‌های رده سنی 17 سال با حضور 10 تیم از 2 شهریور ماه تا 29 آبان ماه 98 با انجام 27 بازی در سه مرحله برگزار شد که در نهایت مس کرمان، گل گهر سیرجان و مس شهربابک به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیات فوتبال استان کرمان عنوان کرد: رقابت‌های رده سنی جوانان با حضور 25 تیم از پنجم مرداد ماه 98 تا هفتم آذر ماه 98 با انجام 76 بازی برگزار شد که بر این اساس، تیم‌های آرمان گهر سیرجان، پرسپولیس منوجان و شهدای نوق رفسنجان اول تا سوم شدند.
امیرخسروی افزود: مسابقات رده سنی بزرگسالان مناطق نیز با حضور هشت تیم از هفت تا 16 آذر ماه 98 با انجام هشت بازی در سه منطقه پیگیری شد که در نهایت در منطقه شمال ‘تیم زنده یاد نوذری نوق’، منطقه جنوب ‘تیم سرخپوشان منوجان’ و در منظقه شرق ‘سرخابی نگین شرق فهرج’ عناوین قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.
وی به رقابت‌های لیگ یک بزرگسالان نیز اشاره و تصریح کرد: این مسابقات با حضور 15 تیم از 10 بهمن ماه 98 آغاز شده است و هم اکنون در حال برگزاری است و این مسابقات در چهار منطقه به صورت دوره‌ای رفت و برگشت انجام می‌شوند.
وی گفت: لیگ برتر بزرگسالان نیز با حضور 12 تیم از 11 مهر ماه 98 آغاز شده است و هم اکنون در حال برگزاری است و این رقابت‌ها در یک گروه به صورت دوره‌ای رفت و برگشت انجام می‌شوند.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیات فوتبال استان کرمان تصریح کرد: ریاست این هیات نظارت ویژه‌ای بر برگزاری مسابقات در تمام رده‌های سنی داشته‌اند و در آیین افتتاحیه یا اختتامیه اکثر رده‌ها حضور پیدا کرده‌اند و همین موضوع سبب دلگرمی همکاران و عوامل اجرایی رقابت‌ها شده و بازیکنان نیز با روحیه بالاتری در رقابت‌ها شرکت می‌کردند.
وی با اعلام اینکه بیش از 200 بازی فوتسال در رده‌های سنی مختلف در این استان برگزار شده است، گفت: لیگ یک نونهالان فوتسال استان کرمان با حضور 13 تیم 18 تا 22 مرداد ماه 98 به میزبانی کرمان برگزار شد.
امیرخسروی افزود: در پایان این رقابت‌ها، فجر بروات و یاران سیرجان به لیگ برتر نونهالان استان صعود کردند.
وی تصریح کرد: لیگ یک نوجوانان استان کرمان نیز با حضور 10 تیم 2 تا 6 شهریور ماه 98 به میزبانی انار برگزار شد که در پایان تیم‌های ثامن جیرفت و المهدی انار به لیگ برتر نوجوانان استان راه یافتند.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیات فوتبال استان کرمان اظهار داشت: لیگ یک جوانان استان کرمان هم با حضور چهار تیم 25 و 26 شهریور ماه 98 به میزبانی جیرفت برگزار شد که در پایان تیم‌های هلیل جیرفت و شهدای اصناف رفسنجان به لیگ برتر صعود کردند.
وی گفت: لیگ برتر بزرگسالان استان کرمان نیز با حضور 11 تیم از یکم مهرماه تا 25 بهمن ماه 98 برگزار شد که در پایان تیم تغلیظ سرچشمه عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.
امیرخسروی افزود: لیگ مناطق استان کرمان هم با حضور چهار تیم، 26 و 27 دی ماه 98 به میزبانی شهرستان راور برگزار شد که در پایان‌های تیم‌های اندوهجرد و راور به لیگ یک راه یافتند.
وی به مسابقات کلانشهرها که به همت شهرداری کرمان برگزار شد نیز اشاره و تصریح کرد: این رقابت‌ها با عوامل اجرایی هیات فوتبال استان از 25 تا 29 آذر ماه 98 با حضور 11 تیم به میزبانی کرمان برگزار شد که در پایان این مسابقات با قهرمانی تیم تبریز پایان یافت.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیات فوتبال استان کرمان ادامه داد: مرحله نخست طرح استعدادیابی رده‌های سنی فوتسال نیز 12 دی ماه 98 با حضور 135 شرکت کننده با حضور استعدادیابان استان به میزبانی کرمان برگزار شد.
وی گفت: مراسم قرعه کشی لیگ یک فوتسال کشور هم 25 مرداد ماه 98 با حضور کلیه سرپرستان تیم‌های لیگ یک و مسئولان پیشکسوتان کرمان به میزبانی کرمان برگزار شد.
امیرخسروی توجه بیش از اندازه ریاست هیات فوتبال استان کرمان به فوتسال را ستود و گفت: در استان کرمان هیچ وقت به این اندازه به فوتسال اهمیت داده نمی‌شد و 2 سال گذشته به دلیل نگاه ویژه شخص اول فوتبال استان به این رشته ورزشی اقدامات بزرگی انجام داده‌ایم که ثمرات آن را در سالیان آینده برداشت خواهیم کرد.
وی به حضور فولاد سیرجان ایرانیان اشاره و عنوان کرد: امسال 2 تیم خوب در لیگ دسته اول فوتسال کشور داشتیم که تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کادر و بازیکنانی بومی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیات فوتبال استان کرمان با بیان این که کرمان به عنوان میزبانِ برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال کشور انتخاب شده بود، عنوان کرد: طبق تصمیم هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال و با هماهنگی مدیران چهار باشگاه صعود کننده به مرحله پلی‌اف قرار بود که فینال لیگ برتر فوتسال در شهر کرمان و به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا به تعویق افتاد.
وی با اعلام این که 13 دوره مربیگری، 8 دوره داوری و 6 دوره دانش افزایی به همت این هیات طی سال 98 برگزار شده، گفت: طی سال 98، 13 دوره مربیگری با حضور 250 شرکت کننده در سراسر استان برگزار شده است.
امیرخسروی برگزاری دوره مربیگری سطح یک فوتسال بانوان ایران با تدریس لیلا اقبالی به میزبانی جیرفت، مربیگری فوتبال درجه D آقایان با تدریس صادق نژادباقری و حمید حاج اسمعیل‌زاده به میزبانی شهرستان‌های رفسنجان، راور، شهربابک، کرمان و سیرجان، دوره مربیگری سطح یک فوتسال آقایان ایران با تدریس احسان روشن ضمیر، محمد نورمحیا و سهراب خدیر، به میزبانی شهرستان‌های کرمان، زرند، جیرفت، سیرجان، بافت و فهرج و مربیگری سطح 2 فوتسال آسیا با تدریس ابوالقاسم عارفیان به میزبانی کرمان را از جمله‌ این دوره‌ها برشمرد.
وی با اشاره به اینکه 8 دوره داوری با حضور 232 شرکت کننده از سراسر استان طی سال 98 برگزار شد، افزود: دوره‌های داوری درجه دو و درجه سه فوتبال و داوری درجه فوتسال به میزبانی شهرستان‌های انار، سیرجان، راور، کرمان، رفسنجان و راور با تدریس علیرضا کهوری و کورش هاشمی از جمله دوره‌های مذکورند.
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیات فوتبال استان کرمان برگزاری 6 دوره دانش افزایی با حضور 343 شرکت کننده از سراسر استان طی سال 98 را از دیگر برنامه‌های کمیته آموزش این هیئت عنوان و تصریح کرد: بر این اساس، طی سال 98، دوره‌های دانش افزایی مربیان A و B حرفه‌ای فوتبال آسیا با تدریس اصغر مازیار، دانش افزایی و توجیهی مربیان و داوران با تدریس علیرضا کهوری، دانش افزایی مربیان فوتسال استان با تدریس ابوالقاسم عارفیان، دانش افزایی و توجیهی مربیان با تدریس مجید جلالی، دانش افزایی و توجیهی مربیان دروازه بانی با تدریس مهدیه مولایی و دانش افزایی و توجیهی مربیان با تدریس اکبر محمدی و بیژن عزیزی به میزبانی شهرستان‌های مختلف استان کرمان برگزار شد.
برچسب‌ها
فوتبال خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/118730/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هیچ توافقی بین ایران و آژانس صورت نگرفته است

برخورد قانونی در انتظار کوره داران و مراکز دپوی غیرقانونی چوب در رفسنجان

مردم کرمان چشم به راه تحقق وعده ٢١ ماه پیش رییس جمهور / استان کرمان جنوبی چه زمانی تاسیس می‌شود؟!

طنین جشنواره بین المللی شعر رضوی در دیار حاج قاسم

بلیط فروشی بازی سپاهان و مس رفسنجان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط www.fcbelit.ir

خبرنگار ایسنا به‌عنوان «دختر برتر استان قم» انتخاب شد

بسته تشویقی توسعه نوسازی بافت‌های فرسوده شهر اهواز تصویب شد

تابوشکنی در اصفهان؟

ودیعه نجومی به‌جای املاک نجومی

مصاحبه جنجالی بایدن با CNN؛ بحران بی‌سابقه بین آمریکا و اسرائیل

چرا بایدن فرصت طلایی احیای برجام را از دست داد

برادران در سایه؛ درباره داماد رئیسی و برادرش که نقش پررنگی در پس‌پرده دولت دارند

آموزش‌وپرورش راهش را گم کرده است

ماه دارد کوچک می‌شود؛ این چه عواقبی برای زمین خواهد داشت؟

تقابل فالکون 9 و اتمسفر زمین

فعالیت 400 کارگاه مرمت در بافت تاریخی یزد

آموزگاران ابتدایی کرمان در محضر استاد پیشکسوت

برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

مجمع عمومی بنیاد عام المنفعه خیرین دانشگاه کرمان تشکیل شد

حضور نوجوانان و جوانان و تعدادی از اعضای خانه های هلال بیرجند در گلزار شهدای بیرجند

واژگونی سواری اِل90 در محور رابر، یک کشته و 4 مصدوم بر جای گذاشت

اولین قلب پرینتِ سه بعدی با استفاده از بافت سلولی خود بیمار! + ویدئو

احیای منسوجات سنتی و بافت‌های قدیمی در کشور ضروری است

غبارروبی گلزار قبور مطهر شهدا در بیضا

غبارروبی گلزار شهدا در بیضا

کمبود زیر ساخت‌های پست استان کرمان از نظر فیزیکی و تجهیزاتی

قهرمانی تیم جودو دانشگاه فرهنگیان کرمان در مسابقات منطقه‌ای

برای حل برخی از آسیب‌های اجتماعی نباید فرصت‌ها را از دست داد/ در دوره جدید معماری حکمرانی فرهنگی قرار گرفته‌ایم

فلسطینی‌هایی که اسرائیل زنده به گور کرد

بازگشت جزء به اصل

1000 روز تغییرات

چرا گربه‌ها همیشه روی چهار دست و پا فرود می‌آیند؟

شفاف‌سازی در ماموریت‌ها جزو تاکیدات اولیه ما در بنیاد است

استاندار کرمانشاه: خون پاک شهدا پشتوانه محکم انقلاب اسلامی است

برگزاری آئین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر سمنان به مناسبت روز دختر

شناخت مشی شهدا و ایثارگران موثرترین روش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

اولین قلب انسان که پرینتِ سه بعدی شده است!

انهدام باند اغفال و کلاهبرداری از دختران جوان در جیرفت

واژگونی خودرو در رابُر یک فوتی و چهار مصدوم برجا گذاشت

درآمد هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران از قـطع درختان

کشف محققان با کمک هوش مصنوعی؛ زبان نهنگ عنبر احتمالاً همانند انسان «الفبایی» است

نماینده تبریز: لایحه حجاب جز بدبینی به دین در برخی اقشار فایده ای ندارد

شبه‌گفت‌وگو تا کی؟

عماد باقی نوشت: ارزش جان مردم

نهر صفر مرزی بین ایران و عراق

بازگشت به محدودسازی تنش

حق همسایگی را به جا آورید

ربات اپتیموس حالا می‌تواند در کارخانه تسلا کارهای واقعی انجام دهد

تصاویری از مرکز کهکشان راه شیری که توسط تلسکوپ بسیار بزرگ ESO ثبت شده است

کوره‌داران و مراکز دپوی غیرقانونی چوب در رفسنجان زیر ذره‌بین هستند