کرمان رصد

آخرين مطالب

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد

قرائت بخشی از وصیت نامه شهید سلیمانی توسط نماینده ولی فقیه در استان کرمان سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ایسنا/کرمان معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان سخنران مراسم اربعین شهید سلیمانی در کرمان را آیت‌الله رییسی، رییس قوه قضاییه اعلام کرد و گفت: بخشی از وصیت‌نامه سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان قرائت می‌شود و همچنین حاج صادق آهنگران در این مراسم مداحی می‌کند.

سرهنگ "سیاووش مسلمی" صبح امروز 24 بهمن‌ماه در نشست خبری با محوریت تشریح برنامه‌های مراسم اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در روز 27 بهمن‌ماه از ساعت 14 الی 16 برنامه رسمی مراسم اربعین سیدالشهدا مقاومت و شهید حاج حسین پورجعفری در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.
آیت‌الله رییسی، سخنران مراسم اربعین شهید سلیمانی در کرمان
وی سخنران این مراسم را آیت‌الله رییسی رییس قوه قضاییه اعلام کرد و افزود: بخشی از وصیت‌نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان قرائت می‌شود و همچنین حاج صادق آهنگران در این مراسم مداحی خواهند کرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: از صبح روز 27 بهمن ماه نیز در گلزار شهدا برنامه‌های فرهنگی از جمله مداحی، روایت‌گری، پخش کلیپ و ... در نظر گرفته شده است.
وی از محدودیت‌های ترافیکی در روز اربعین سردار سلیمانی سخن به میان آورد و اظهار کرد: در روز 27 بهمن‌ماه از میدان سرآسیاب(بیرم آباد) به سمت گلزار شهدا و از طرف خیابان زریسف از پل زیر گذر روبروی گنبد جبلیه تردد وسایل نقلیه ممنوع است همچنین از پل سیدی و از نزدیک گنبد جبلیه به سمت گلزار شهدا نیز مسیرها بسته خواهد شد ضمن آنکه هیچ تردد خودرویی از عصر روز شنبه و یکشنبه به سمت گلزار شهدا نخواهیم داشت.
هیچ پیاده‌روی از شهرهای دیگر به سمت کرمان در این روز نخواهیم داشت
مسلمی تاکید کرد: هیچ پیاده‌روی از شهرهای دیگر به سمت کرمان در این روز نخواهیم داشت، همچنین از شهرستان‌های استان نیز اعزام سازمان یافته به شهر کرمان نداریم.
وی ادامه داد: تعدادی موکب نیز از قبل(بعد از مراسم هفتم سردار سلیمانی) از استان‌های هرمزگان، خوزستان، یزد و اصفهان برای روز اربعین شهید سلیمانی در کرمان درخواست برپایی موکب داده‌اند که این موکب‌ها خودجوش و مردمی بوده، گفتنی است که در گلزار شهدای کرمان پذیرایی از طریق موکب‌ها خواهد بود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان از محل‌های اسکان مهمانان این مراسم سخن به میان آورد و گفت: ستاد اسکان دائمی در بلوار شهید عباسپور خیابان مصلی در ساختمان کنگره سرداران شهید استان کرمان دایر شده است و تلفن‌های 2- 32735701 از صبح ساعت 8 تا ساعت 22 پاسخگوی مردم خواهد بود همچنین زائران مرقد شهید سلیمانی می توانند به شماره پیامکی 30006264 پیشنهادات و درخواست‌های خود را انتقال دهند ضمن آنکه یک خط فاکس 03432717712 نیز برای دریافت مکاتبات در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این مطلب که برای اسکان 70 هزار نفر زائر در کرمان برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: در روزهای 26 تا 27 بهمن ماه؛ 21 مدرسه با ظرفیت 20 هزار نفر، 49 حسینیه، مسجد و تکایا با ظرفیت 30 هزار نفر، دانشگاه پیام نور و سالن‌های ورزشی با گنجایش 20 هزار نفر برای اسکان مهمانان اربعین در نظر گرفته شده است.
در روز اربعین شهید سلیمانی هیچ اداره و مدرسه‌ای در شهر کرمان تعطیل نخواهد بود
مسلمی با اعلام این خبر که در روز اربعین شهید سلیمانی هیچ اداره و مدرسه‌ای در شهر کرمان تعطیل نخواهد بود، عنوان کرد: در روز 27 بهمن‌ماه فقط 21 مدرسه‌ای که در آنها اسکان از زائرین صورت می پذیرد، تعطیل می‌باشند.
وی عنوان کرد: در بخش استقبال از مهمانان خارج از کشور نیز چند هتل در کرمان ساماندهی شده است ضمن آنکه مقامات و مسئولین داخلی کشور نیز در سازمان‌های خودشان اسکان داده می‌شوند و اگر در استان سازمان نداشته باشند، چند هتل نیز برای آن افراد در نظر گرفته شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جهت راهنمایی و پذیرش از زائران در مبادی ورودی استان از جمله کهنوج، فهرج، انار، ریگان، رفسنجان و سیرجان تعدادی موکب برپا شده است. همچنین در ورودی‌های شهر کرمان همچون پارک مسافر و ورودی هفت‌باغ علوی نیز موکب‌های در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی کرمان نظارت بر سلامت تغذیه و ایمنی مواد غذایی در این مراسم انجام می‌دهد، تصریح کرد: راهنمایان زائر در گلزار شهدا مستقر شده‌اند و همچنین کار ستاد گمشدگان را انجام خواهند داد.
مسلمی عنوان کرد: در راستای ایجاد نظم در مجموعه گلزار شهدا سازماندهی مجددی در نظر گرفته شده به‌طوری‌که ورودی و خروجی خواهران و برادران از یک دیگر تفکیک شده است ضمن آنکه در روز 27 بهمن‌ماه حضور مردم در کنار مزار امکان پذیر نخواهد بود.
در گلزار شهدای کرمان مراسم رسمی نداریم
وی با اشاره به اینکه در گلزار شهدای کرمان در روز اربعین شهید سلیمانی مراسم رسمی نداریم و ممنوعیت خاصی از نظر تردد در گلزار شهدا نخواهیم داشت و اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان، در روز 27 بهمن‌ماه دمای شهر کرمان 21 درجه سانتیگراد خواهد بود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: در حال انجام کارهای قانونی برای احداث زائرسرای دائمی در کرمان هستیم که امیدوارم در بهمن‌ماه سال آینده فاز اول آن افتتاح شود گفتنی است که پیش‌بینی می‌شود بیشترین حجم زائر تا ماه مبارک رمضان را داشته باشیم.
وی اعلام کرد: همه تمهیدات لازم در نظر گرفته شد و کل مسئولیت اربعین سردار سلیمانی را سپاه انقلاب اسلامی بر عهده گرفته است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/114489/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد

تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)

دستور بارگیری قریب به 2000 موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد

دستور بارگیری قریب به 2000 موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

شورای اداری ایتان کرمان

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته کرمان اعلام شد

قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

تا 24 ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود

وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم

فیلم| بارش تگرگ در راین کرمان

ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

رقابت 2 هزار و 2٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

عامل تحریم

روایت «فارن پالیسی» از تله‌ای که اسرائیل در آن گرفتار شده است

داستان ابوشجاع

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

ستاره هایی که درآسمان میبینیم چه اندازه ای هستند؟

تجهیز 20 بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

بازگشایی 45 کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد

آسیب سیل به پل ورودی شهر راور

ده نمکی در دو اپیزود