کرمان رصد

آخرين مطالب

رویدادهای مهم خبری هفته گذشته کرمان فرهنگي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - سفر مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به استان کرمان، سفر استاندار به مناطق سیل‌زده جنوب استان، برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال و صلح و سازش بزرگترین نزاع طایفه ای و برگزاری کنگره 1200شهید عشایر این استان از جمله مهمترین رویدادهای خبری استان کرمان در هفته گذشته بود.

سفر دو روزه مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به استان کرمان


کرمان رصد


مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی شامگاه دوشنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان وارد این استان شد و مورد استقبال معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان کرمان قرار گرفت.
سید ضیاء هاشمی صبح روز سه شنبه به اتفاق جمعی از مدیران ایرنا و مسوولان استان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به هزار و 112 شهید آرمیده در این مکان مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و جانباختگان آیین تشیع سردار شهید سلیمانی با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی روز سه شنبه در نشست با روابط عمومی‌های ادارات و نهادها در استانداری کرمان گفت: امروز در جنگ رسانه‌ای، تضعیف زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی کشور و اعتماد اجتماعی مردم هدف قرار گرفته است که اگر بصیرت و آگاهی نداشته باشیم، آسیب می‌بینیم.
همچنین نشست هم اندیشی روُسای دانشگاه های استان کرمان عصر سه شنبه با حضور سیدضیا هاشمی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در ساختمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمان در روز چهارشنبه با حضور سیدضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان از جمله برنامه های دومین روز سفر بود.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با بیان اینکه رسانه‌ها به تنهایی نمی‌توانند مساله اعتماد و سرمایه اجتماعی را حل کنند، گفت: در بستر تعامل و پیوند بین منابع پیام، مخاطبان و افکار عمومی می توان اعتماد و سرمایه اجتماعی را به دست آورد.
مدیر عامل خبرگزاری ایرنا از برخی از اماکن تاریخی و گردشگری کرمان نیز بازدید کرد و شامگاه چهارشنبه به سفر خود به استان کرمان پایان داد.
سفر استاندار کرمان به مناطق سیلزده جنوب استان


کرمان رصد


استاندار کرمان روز دوشنبه در سفر به جنوب استان از منطقه محروم و سیل‌زده مارز در شهرستان قلعه‌گنج بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت و مشکلات مردم این مناطق قرار گرفت.
محمد جواد فدایی در جمع مردم اهالی روستای راین‌قلعه دهستان مارز بر تسریع عملیات بازسازی و بازگشایی راه‌های ارتباطی این منطقه تاکید کرد.
دلجویی استاندار کرمان از جانباختگان آیین تشییع سردار سپهبد شهید سلیمانی


کرمان رصد


استاندار کرمان روز دوشنبه در ادامه رسیدگی و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان آیین تشییع سردار سپهبد شهید سلیمانی با حضور در منزل طلبه جوان مرحوم حسین محمدی سلیمانی در شهرستان فاریاب با خانواده وی دیدار و گفت‌ و گو کرد.
همچنین محمد جواد فدایی روز چهارشنبه با همراهی امام جمعه و فرماندار رابر و جمعی از مسئولان استانی و محلی با حضور در منزل بسیجی جوان علی ژاله جانباخته حادثه تشییع سردار سلیمانی در روستای ننیز از توابع این شهرستان با خانواده وی دیدار و گفت‌ و گو و از آنها دلجویی کرد.
برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در کرمان


کرمان رصد


نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسوولان همزمان با سراسر کشور در تالار وصال شهر کرمان روز چهارشنبه افتتاح شد.
سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه چهارشنبه در این رویداد گفت: امروز در موضوع مقابله با عملیات روانی گسترده دشمن، هجمه فرهنگی، جنگ نرم و در عرصه اقتصادی می توانیم از فضای مجازی استفاده حداکثری ببریم.
رویداد تولید محتوای دیجیتال طی 2 روز با رقابت 20 تیم تخصصی شامگاه جمعه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد و تیم های برتر به مرحله سراسری راه پیدا کردند.
یادواره شهدای عشایر استان در جیرفت


کرمان رصد


یادواره یکهزار و 200 شهید عشایر استان کرمان روز پنجشنبه با حضور سردار غلام‌رضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، محمدجواد فدائی استاندار کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه، مدیران، سران طوایف و جمع زیادی از مردم در مصلی جیرفت برگزار شد.
عملیات اجرایی بوستان شهدای عشایر با حضور سردار غلام‌رضا سلیمانی رییس بسیج مستضعفین و جمعی از خانواده معظم شهدا در جیرفت آغاز شد.
رسیدگی به پرونده حادثه تشییع کرمان در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت


کرمان رصد


رییس کل دادگستری استان کرمان روز شنبه در دیدار با خانواده یکی از جانباختگان حادثه مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بافت گفت: با دستور ریاست قوه قضاییه رسیدگی به حادثه تشییع کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی این استان قرار دارد.
همچنین یدالله موحد از انجام تحقیقات تکمیلی و تخصصی از سوی دادسرای کرمان در مورد این پرونده خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار بافت با حضور در منزل خانواده های مرحوم حمزه نژاد و ایران پور در شهرستان بافت از بازماندگان حادثه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراتب تالم و تاثر آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه را اعلام کردند.
ارسال محموله کمک‌های اوقاف کرمان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


کرمان رصد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان روز دوشنبه از ارسال محموله کمک‌های این اداره به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
حجت الاسلام علی جلالی گفت: از محل در آمد موقوفات و کمک‌های متولیان موقوفات کرمان محموله‌ای شامل 15 هزار بسته آب معدنی برای مناطق سیلزده ارسال شد و 200 میلیون ریال وجه نقد برای تامین و خرید مواد غذایی و خوراکی مردم سیلزده در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
صلح و سازش بزرگترین نزاع طایفه‌ای کرمان


کرمان رصد


رییس کل دادگستری کرمان روز یکشنبه گفت: با ورود دستگاه قضا و اهتمام سران طوایف، بزرگترین نزاع طایفه‌ای در جنوب این استان به صلح و سازش ختم شد.
یدالله موحد افزود: از ابتدای سال 94 و در پی بروز برخی اختلافات ناشی از سوء تفاهم‌ها میان 2 طایفه در جنوب استان، تعدادی از طرفین به قتل رسیده‌اند که با ورود دستگاه قضا از ادامه این نزاع جلوگیری شد و هفت نفر از قصاص رهایی پیدا کردند.
وی بیان کرد: بر مبنای اقدامات انجام شده با حل و فصل اختلافات، طرفین به صلح و سازش رسیده و طی مراسمی با سوگند به قرآن کریم متعهد شدند که دیگر هیچ گونه اختلافی با یکدیگر نداشته باشند و به زندگی عادی خود ادامه دهند.
2 مدرسه پویش "ایران من" درشرق استان کرمان به بهره برداری رسید


کرمان رصد


مدارس "ایران من 93" در روستای «ملک آباد بخش روداب شرقی» شهرستان نرماشیر و "ایران من 92" در روستای «خدابنده حسین آباد» شهرستان فهرج مورد بهره برداری قرار گرفتند.
پویش «ایران من» ابتکاری است که توسط اعضای اتاق های بازرگانی سراسر کشور در بخش خصوصی در خرداد 93 پایه ریزی شد ه است و اولین گام پویش، ساخت 100 مدرسه ابتدایی در مناطق کمتر برخوردار و در 19 استان کشور بود.
ارزش کالای صادراتی استان کرمان از مرز 647 میلیون دلار گذشت


کرمان رصد


به گفته مدیرکل گمرکات استان کرمان طی 10 ماهه امسال صادرات گمرکات کرمان از مرز 647 میلیون دلار گذشت که نسبت به مدت مشابه سال 97 رشد 67 درصدی را نشان می‌دهد.
محمد رضا قادر افزود: حجم انواع کالاهای صادراتی شامل پسته ومغز پسته، مصنوعات مسی، خرما خشک و تازه، پودرمعدنی و فرومولیبدن از گمرکات استان کرمان 27 درصد رشد داشته است.
قهرمانی بانوان کرمانی در مسابقات راگبی کشور


کرمان رصد


تیم کرمان با غلبه بر تیم تهران عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات راگبی ساحلی بانوان کشور (گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ) در کیش را به خود اختصاص داد.
راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام در کرمان


کرمان رصد


هزاران نفر از مردم و نمازگزاران کرمانی روز جمعه 27 دی پس از نماز جمعه در حمایت از صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر آمریکا همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند.
برچسب‌ها
کرمان مدیرعامل ایرنا سیل

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/111062/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دردسر تیک‌تاک

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

سگ رباتیک با قابلیت شعله‌افکنی تا فاصله 10 متری

فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران

پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

مس رفسنجان 1 (5)-(4) 1 پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!

صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها

سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد

مس رفسنجان 1 (5) - (4) 1 پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند

مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان

نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت

صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

خلاصه بازی مس رفسنجان 1 (5) - پیکان 1 (4)

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

جبهه پایداری معامله‌گر است

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل

مسدود شدن 9 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

مسدود شدن راه ارتباطی 50 روستا در بم

تخریب 50 راه روستایی در گنبکی

سیلاب در ورودی شهر صفاییه رفسنجان مهار شد

سیلاب راه ارتباطی 6 روستای نرماشیر را مسدود کرد

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی