کرمان رصد

آخرين مطالب

آخرین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم

108 نفر کاندیدای ورود به خانه ملت از حوزه انتخابیه کرمان/خبری از فرزندان آیت الله هاشمی نیست سياسي

108 نفر کاندیدای ورود به خانه ملت از حوزه انتخابیه کرمان/خبری از فرزندان آیت الله هاشمی نیست
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ایسنا/کرمان در پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم، تعداد ثبت نام شدگان در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کرمان و راور جمعا 108 نفر اعلام شد.

در ساعت اول ، آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس یازدهم «محمدمهدی زاهدی» از نمایندگان فعلی مجلس و رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری کرمان برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی اسفند ماه ثبت نام کرد.

* رییس ستاد انتخابات استان کرمان روز گذشته درباره آمار ثبت نامی های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان گفته بود: با احتساب آمار روزهای گذشته و همچنین قطعی شدن ثبت نام افراد امروز، جمع شرکت کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان روز ششم ثبت نام کاندیداها در استان به 189 نفر رسیده است.

همچنی پیش از ظهر امروز نماینده ولی فقیه در استان کرمان و رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان پیش از ظهر امروز از ستاد انتخابات شهرستان کرمان بازدید کردند.
حجت‌ السلام "حسن علیدادی‌سلیمانی" نماینده ولی فقیه در استان کرمان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری و پرشور مردم در دوم اسفندماه سال جاری رقم بخورد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت انتخابات و لزوم شرکت افراد با توانایی های بالا در این انتخابات، عنوان کرد: وظیفه مجلس قانون گذاری است و افرادی که توان برعهده گرفتن این وظیفه سنگین را ندارند نباید برای انتخابات مجلس ثبت‌نام نکنند همچنین افرادی که توانایی این مهم را در خود می‌بینند باید حتما ثبت‌نام کرده و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این مطلب که تعدد کاندیداها برای ثبت‌نام اتفاق بسیار خوبی است، تصریح کرد: با توجه به حضور کاندیدها برای ثبت‌نام، تصورم این است که شاهد انتخاب پر شوری در دوم اسفندماه سال جاری در کشور و به ویژه استان کرمان خواهیم بود اما نقش رسانه ها در برگزاری این انتخابات پرشور، قطعا موثر خواهد بود.
علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: امیدوارم جامعه به سمت اخلاق و رقابت صحیح و سالم در انتخابات پیش رو، سوق پیدا کند و هر کسی برای تبلیغات خود صرفا صلاحیت‌ها، لیاقت‌ها و ظرفیت‌های خودش را بیان کند و انشالله انتخابات پیش رو با کوچک‌ترین عوارض، بزرگترین نفع را برای کشور به همراه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان در خصوص حلقه مفقوده مجلس گفت: جوان‌گرایی در مجلس آتی باید جدی گرفته شود.

به گزارش ایسنا، "یدالله موحد" رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در حاشیه این بازدید گفت: چند راهبرد اساسی در هر انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد که در دستور کار همه نهادهای مربوطه قرار دارد که نخستین آن نشاط و شور اجتماعی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.
وی حضور همه آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای را امری مهم دانست و افزود: همه اقدامات برای آنکه بستر حضور حداکثری مردم فراهم شود، از سوی دستگاه های مربوطه صورت گرفته است و امیدواریم انتخاباتی پرشور را در دوم اسفندماه شاهد باشیم.
رییس کل دادگستری استان کرمان سلامت انتخابات را راهبرد دوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و عنوان کرد: همه تلاش براین است که منتخب مردم وارد مجلس شود و انتخاباتی کاملا سالم و با انتخاب نماینده واقعی مردم را داشته باشیم که خوشبختانه در طول این 40 سال گذشته این موضوع همواره مورد تاکید قرار گرفته است.
وی برگزاری انتخابات در امنیت کامل را راهبرد سوم نظام ذکر کرد و افزود: مردم باید در فضای امنی در پای صندوق‌های رای حضور یابند و رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.
موحد رقابت سالم را از دیگر راهبردها دانست و بیان کرد: کاندیداها باید در یک فضای رقابتی سالم بتوانند قابلیت‌ها و شایستگی‌های خود را به مردم اعلام کنند تا مردم با آگاهی و اطلاع دقیق اصلح‌ترین شخص را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
* "علی بابایی" فرماندار کرمان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تمدید احتمالی مهلت ثبت‌نام داوطلبین گفت: تا این لحظه از سوی وزارت کشور دستوری مبنی بر تمدید زمان ثبت نام کاندیداها ابلاغ نشده ضمن آنکه صبح امروز وزارت کشور اعلام کرد که مهلت ثبت‌نام تا ساعت 18 شنبه 16 آذرماه خواهد بود.
وی با اشاره به ثبت‌نام کاندیداها در حوزه انتخابیه شهرستان کرمان اظهار کرد: تا کنون در حوزه انتخابیه کرمان و راور 63 نفر کاندیدا ثبت‌نام کرده‌اند که 2 نفر از آنها انصراف داده‌ ضمن آنکه در حال حاضر نیز چند نفر دیگر در حال ثبت‌نام در فرمانداری کرمان هستند و هنوز ثبت‌نام آنها نهایی نشده است.
فرماندار کرمان با اشاره به انتخاب 8 نفر عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل از معتمدین برای هیات اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه کرمان و راور بیان کرد: پس از پایان ثبت‌نام، اولین جلسه هیات اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه کرمان و راور عصر امروز ساعت 18 برای برنامه‌ریزی‌های آتی برگزار خواهد شد.
بابایی عنوان کرد: از فردا یکشنبه 17 آذرماه بحث تایید صلاحیت داوطلبین به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد و تا 26 آذرماه فرمانداری ها فرصت دارند تا تایید صلاحیت‌ کاندیداها را بررسی کنند.
* به گزارش ایسنا همچنین امروز «رویا دیوان بیگی» عضو سابق شورای شهر کرمان نیز امروز با حضور در فرمانداری کرمان برای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه کرمان و راور نیز ثبت نام کرد.

* براساس این گزارش، هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمان و راور نیز تشکیل و افراد زیر به عنوان اعضای آن انتخاب شد
آقایان «وفا خیراندیش» رئیس هیأت بازرسی، «غلامعباس دخانی» عضو و دبیر هیأت بازرسی، «بهزاد فیض احمد آبادی» مسئول دبیرخانه، «محمد کاظمی نژاد» عضو هیأت بازرسی و خانم «اعظم مهرابی» و خانم «ساره عبدی» به عنوان کارشناسان دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان کرمان تعیین شدند.
* در آخرین ساعات ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی «جواد کمالی» معاون اسبق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و «ماه بانو معصوم زاده» عضو سابق شورای شهر کرمان با حضور در فرمانداری کرمان از حوزه انتخابیه کرمان و راور ثبت نام کردند


* براساس این گزارش کرمان همچنین جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار و به ترتیب خانم ها و آقایان «بهرام امیری پاک» ، «عباس توان» ، «محمدعلیزاده»، «قدرت الله باقدرت»، «مهدی رجبی زاده»، «مجید طهمورسی»، «فاطمه السادات حسینی» و «عباس کاربخش» به عنوان اعضای اصلی معتمدین هیأت اجرایی و آقایان «رحمان جلالی جواران»، «یوسف جعفری»، «سیدمحمد واعظی نژاد»، «احمد یوسف زاده» و «علیرضا منظری توکلی» به عنوان اعضای علی البدل هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه کرمان و راور شدند.
* براساس اعلام فرمانداری کرمان، در پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم، تعداد ثبت نام شدگان در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کرمان و راور در روز شنبه 16 آذرماه 52 نفر بودند که در مجموع تعداد کاندیدای ورود به خانه ملت از این حوزه انتخابیه 108 نفر اعلام شد.
* همچنین براساس پیگیری های خبرگزاری ایسنا و در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر ثبت نام «محسن هاشمی» و «فائزه هاشمی» فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی از حوزه های انتخابیه کرمان و رفسنجان؛ تاکنون خبری از کاندیدا شدن آنها نیست.

این خبر تکمیل می شود...

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/103341/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید

وضعیت تعطیلی مدارس فردا 5 اردیبهشت 1402 (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند

توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است

بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند

پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

مدارس زرند فردا تعطیل است

روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از 8 استان کشور در دهه کرامت

ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم

150آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

جت شخصی چند؟

دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

دزد 40میلیاردی طلای منزل به دام افتاد

پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

پیدایش ابرقدرت اسلامی

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

برای از ما بهتران؟

هند به دنبال ماموریت‌های فضایی بدون زباله تا سال 2030

پیش بینی بارش‌های سیل آسا در 21 استان/ هشدار زرد صادر شد

166 هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است

هشدار بارش شدید باران در 21 استان

وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها

برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

مدارس زرند تعطیل شد

جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

پرش فضانورد و ماجراجوی اتریشی از فاصله ی حدود 39 کیلومتری زمین

هشدار باران شدید در 21 استان کشور

سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند

بارش‌های سیل‌آسا در 8 استان کشور همچنان ادامه دارد

هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این 21 استان تا پنجشنبه 6 اردیبهشت