کرمان رصد

آخرين مطالب

جلالی: کمر مشکلات را می‌شکنیم/ زندگی به من یاد داده مبارزه کنم ورزشي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش با عبور از موانع به روزهای خوبش بر می‌گردد.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: هر چند که ما در بخش امتیاز گیری کارمان پیش نرفته است ولی در یک سری از بخش‌ها که زمینه امتیازگیری است به پیشرفت‌های خوبی رسیدیم. تمام مشکلات تیم را رصد کردیم و به طور شبانه‌روزی به آن‌ها می‌پردازیم. بعضی مشکلات الان راه حل دارند و بعضی مشکلات را هم باید در زمان خودشان حل کرد. ما می‌توانیم از این شرایط خیلی سریع رها شویم. امیدوارم که خدا هم به ما کمک کند. بازیکنان ما از نظر ذهنی نیاز به کمک دارند. امیدوارم در بازی فردا هواداران ما این را بدانند که این یک مسئولیت مشترک است.
او ادامه داد:‌ حفظ این تیم یک مسئولیت مشترک برای من، بازیکنان، باشگاه، هواداران، رسانه‌ها و همه کسانی که برای این تیم نگران هستند، به حساب می‌آید. امیدوارم دست به دست هم به این مهم دست پیدا کنیم.
جلالی اضافه کرد: بازی‌ها سنگین است. ما چهار بازی تا پایان نیم فصل داریم که سه بازی در خانه است. به نظر من این یک فرصت خوب برای ماست. امیدوارم بتوانیم به لطف خدا از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم. با تیمی بازی داریم که این فصل فوق‌العاده نتیجه گرفته است. با همه وجودمان متحد هستیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه در بازی فردا برسیم.
سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که دلیل نتیجه نگرفتن تیمش چیست هم، گفت:‌ این مشکلی که درگیرش هستیم بسیار بزرگ است اما اصلا دلم نمی‌خواهد کنار این مشکل بهانه تراشی کنم. این مسئولیتی است که من پذیرفته‌ام و زندگی هم به من یاد داده که باید مبارزه کنم. آن زمانی که بچه بودم زندگی به من آموخته که چگونه با مشکلات مبارزه کنم. با همه توانم با این مشکل هم مبارزه می‌کنم و به لطف خدا کمر این مشکل را هم می‌شکنیم. در بخش‌های تاکتیکی و دفاعی سعی کردیم اشکالات را رفع کنیم. شاید چیزی را که نتوانسته‌ام هنوز رفع کنم، اشتباهات فردی در لحظه باشد. این را هم نمی‌گویم که تقصیر بازیکن است، نه این هم یکی از مسئولیت‌های من است. من با روانشناس تیم هر روز درباره این مساله صحبت می‌کنم تا تمرکز بازیکنان را در طول 90 دقیقه بالا ببریم و اعتماد به نفس آن‌ها تقویت کنیم. این اصلی‌ترین مشکل ماست که امید خدا حل می‌شود.
او در پاسخ به این پرسش که دلیل ضعف تیمش در بازی‌سازی و خلق موقعیت چیست هم توضیح داد:‌ در بازی با پیکان که تقریبا به همه تیم‌ها گل زده، توانستیم این تیم را کنترل کنیم. یا در مشهد و بازی با شهر خودرو کوچک‌ترین موقعیتی به حریف ندادیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. ما در نتیجه‌گیری خوب پیش نرفتیم ولی در بخش‌های تاکتیکی خوب بودیم. ما تیمی نیستیم که بتوانیم تمام بازی را هم خوب دفاع کنیم و هم خوب حمله کنیم. باید اولویت‌بندی کنیم. وقتی برابر تیمی مثل شهر خودرو و فولاد قرار می‌گیریم اولویت تیم من گل نخوردن است. من با ایده به زمین می‌روم. از اینکه در لحظه اشتباهات بدی می‌کنیم واقعا ناراحت هستم. خیلی هم در تمرینات متمرکز شدیم که این اشتباهات را نکنیم. باید به جایی برسیم که خودمان تعیین کننده بازی باشیم. آن‌جا می‌توانیم ایده‌های مختلف را عملیاتی کنیم.
جلالی در پاسخ به این پرسش که چقدر از عملکرد دروازه‌بان تیمش راضی است هم بیان کرد: اصلی‌ترین مشکل ما اشتباهات فردی است. گلی را که از شاهین بوشهر یا شهر خودرو دریافت کردیم ببینید. وقتی یک تیم در بازی‌های متعدد اشتباهات ویرانگر انجام می‌دهد باید به ذهن و روح بازیکن نفوذ کنیم و آن‌جا را ترمیم کنیم. باید این را به بازیکنان آموزش دهیم که چطور آنقدر تمرکز داشته باشند که در لحظه‌های حساس اشتباه نکنند. فکر می‌کنم در این زمینه پیشرفت‌های خوبی کرده‌ایم. بازیکنان ما تلاش می‌کنند و دروازه‌بان هم یکی از آن‌ها است. باید سعی کنیم اشتباهات فردی را کاهش دهیم.
سرمربی گل‌گهر در پایان اظهار کرد:‌ شاید مهم‌ترین چیزی که من به آن فکر می‌کنم این است که از من توقع می‌رود این مسئولیتی که به من واگذار شده است را خوب انجام دهم. من سال‌ها در این فوتبال و در تیم‌های مختلف کار کردم. خدا را شکر هر جایی که کار کردم توانستم از عملکردم دفاع کنم و این چیزی است که من در طول نزدیک به 40 سال به دست آوردم و دوست ندارم در عرض یک سال آن را از دست بدهم. این مهم‌ترین عاملی است که به آن فکر می‌کنم و بابت این، خودم، گروه مربیگری و تمام باشگاه شبانه ‌روزی کار می‌کنیم. با اطمینان می‌گویم از این مشکل بزرگ عبور می‌کنیم. به امید خدا این تیم ماندنی است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/103100/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف80 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار

فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه

آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان

طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

رقابت بیش از 3 هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

حامیان گشت ارشاد

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد

تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)

دستور بارگیری قریب به 2000 موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد

دستور بارگیری قریب به 2000 موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

شورای اداری ایتان کرمان

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته کرمان اعلام شد

قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

تا 24 ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود

وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم

فیلم| بارش تگرگ در راین کرمان

ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

رقابت 2 هزار و 2٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد