کرمان رصد

آخرين مطالب

ناکامی مخالفان دولت در رفسنجان سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - گروهی از منتقدان و مخالفان دولت تدبیر و امید در رفسنجان با برخی اقدام‌های تخریبی از جمله پاره کردن بنرهای رئیس جمهوری یک شب قبل از سفر قصد داشتند در روز سخنرانی مشابه آنچه در یزد پیش آمد، اخلال ایجاد کنند که استقبال پرشور و شکوه مردم رفسنجان حربه این عده معدود را ناکام گذاشت.

به گزارش ایرنا، کاروان تدبیر و امید برای سومین سفر به استان کرمان روز دوشنبه بیستم آبان وارد فرودگاه رفسنجان شد که مورد استقبال استاندار و امام جمعه رفسنجان قرار گرفت.
دیدار مردمی و سخنرانی در ورزشگاه تختی رفسنجان نخستین برنامه رئیس جمهوری و هیات همراه در شهرستان رفسنجان بود و کاروان حامل رئیس جمهوری و هیات همراه در طول مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی این شهر با استقبال گرم مردمی مواجه و مراسم با تاخیر یک ساعته آغاز شد.
هزاران نفر از اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان از شهرها، بخش‌ها و روستاهای دور و نزدیک از ابتدای ساعات روز با حضور در ورزشگاه تختی به دیدار رئیس جمهوری شتافته و مشتاقانه در انتظار دکتر روحانی و همراهان بودند.
با حضور رئیس جمهوری در ورزشگاه تختی رفسنجان ابراز احساسات مردم این شهرستان به اوج خود رسید که دکتر روحانی به گرمی به آن پاسخ دادند.
عده ای از مخالفان و منتقدان دولت دوازدهم با شعار و حمل پلاکاردهایی علیه دولت و رئیس جمهوری سعی اخلال و وقفه در مراسم و سخنرانی رئیس جمهوری داشتند که به دلیل بی توجهی مردم و استقبال کنندگان اقدام این عده اندک با شکست مواجه شد.
این در حالی بود که مراسم با نظم و همکاری مردم و نیروهای انتظامی و نظامی در کمال آرامش برگزار شد و عده زیادی نیز خواسته های خود از رئیس جمهوری را از طریق نامه به متولیان امر رساندند.
رئیس جمهوری نیز در سخنان خود مردم رفسنجان را در جریان انقلاب پیشرو خواندند و با اشاره به ویژگی های ممتاز آیت الله هاشمی رفسنجانی، ایشان را مظهر اعتدال و میانه روی دانست.
قول راه اندازی پارک علم و فناوری شهرستان رفسنجان و تامین آب شرب استان کرمان 2 نکته مهم در سخنرانی دکتر روحانی بود که بشدت مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
طی سفر 2 روزه کاوران دولت تدبیر و امید، 14 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه با ایجاد چهار هزار و 700شغل در استان به بهره برداری و یا آغاز شد که در شرایط تنگنای کنونی اقتصادی نشان از همت دولت دوازدهم در امر توسعه استان کرمان دارد.
افتتاح 14هزار میلیارد تومان پروژه گام بزرگی در توسعه کرمان است
استاندار کرمان گفت: پروژه های افتتاح شده و طرح هایی که عملیات اجرایی آنها در سفر رئیس جمهوری به این استان آغاز شد با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی افزون بر 14 هزار میلیارد تومان با ایجاد چهار هزار و 700شغل بود که در ادامه اقدامات انجام گرفته ازآغاز دولت تدبیر گام بزرگی در توسعه کرمان بشمار می رود.
محمد جواد فدائی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری به کرمان 2 هدف اصلی داشت، افزود: دیدار با مردم رفسنجان و افتتاح برخی طرح ها و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه های دیگر اهداف سفر رئیس جمهوری به استان کرمان بود.
وی تصریح کرد: دیدار دکتر روحانی با مردم رفسنجان بسیار خوب برگزار شد و مردم این شهرستان استقبال شایسته ای از رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید داشتند.
استاندار کرمان ضمن تشکر از حمایت و شور و اشتیاق مردم رفسنجان از دولت تدبیر و امید اظهار داشت: این شهرستان زادگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی است و رییس جمهوری سابقه دوستی دیرینه با این بزرگ مرد داشته و حضور در این شهرستان به نوعی به معنای یادآوری این سوابق بود.
فدائی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر پروژه های خوبی در استان کرمان به بهره برداری رسیده است بیان کرد: در بخش های کشاورزی، راه، مسکن، مس و فولاد طرح های خوبی داشته ایم و تعدادی طرح های مهم نیز آماده آغاز عملیات اجرایی بودند از جمله پروژه فاضلاب شهر کرمان که طرح بسیار مهم و بزرگی است و پروژه فاضلاب زرند و چند پروژه دیگر.
استاندار کرمان تصریح کرد: رئیس جمهوری در این سفر پروژه های آماده بهره برداری را افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی برخی طرح های دیگر را نیز صادر کرد.
وی با بیان اینکه سفر دکتر روحانی به کرمان سفر استانی نبود بیان کرد: سفر استانی دولت یازدهم به کرمان در سال 95 و دولت دوازدهم نیز در سال 96 انجام شده است.
راه اندازی پارک علم و فناوری در رفسنجان
استاندار کرمان ادامه داد: از این نظر نمی شد پروژه های مشخصی را به تصویب برسانیم اما در عین حال چند پروژه را پذیرفتند که یکی از این طرح ها تصویب پارک علم و فناوری رفسنجان و هدیه دولت به مردم رفسنجان بود.
تاکید دولت در تکمیل خط انتقال آب از خلیج فارس
وی گفت: مورد دوم پروژه تامین آب آشامیدنی شهرهای کرمان و یزد و (سیستان و بلوچستان برای سال آینده) بود که رئیس جمهوری تاکید کرد این مهم مورد توجه دولت قرار می گیرد و به اجرای این طرح سرعت داده می شود.
راه اندازی شهرک نوآوری در کرمان
فدائی با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری به یزد، استانی بود تصریح کرد: در عین حال قرار شد طرح شهرک نوآوری که در یزد تصویب شده بود در کرمان نیز راه اندازی شود و این سه طرح مهم با وجود اینکه سفر استانی نبود به استان کرمان اختصاص داده شد.
وی تاکید کرد: قرار بود شورای توسعه استان را در استان برگزار کنیم اما به دلیل طول کشیدن سفر در شهرستان سیرجان، فرصت برگزاری این نشست نشد و قرار شد در فرصت مناسب و البته نزدیک در تهران برگزار شود و برخی سرمایه گذاری های بخش خصوصی که مشکلاتی دارند مورد بحث قرار گیرد و در مورد آنها تصمیم گیری شود.
استاندار کرمان از رییس جمهوری و هیات همراه برای حضورش در کرمان تقدیر کرد و اظهار امدواری کرد که نتایج این سفر منشا خیر و برکات جدید برای مردم استان باشد.
وی از استقبال مردم کرمان و رفسنجان و همکاری رسانه ها که سفر رئیس جمهوری را به چهار شهرستان استان پوشش خبری دادند تقدیر کرد و گفت: رسانه ها این رویداد را به خوبی پوشش دادند.
برچسب‌ها
دولت تدبیر و امید رفسنجان حسن روحانی
پروندهٔ خبری
سفر رئیس‌جمهوری به یزد و کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/100606/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان

آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال

درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم

عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش

گل گهر سیرجان 2 - 2 استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

73 هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان

گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها

بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند

افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

کام‌بک طوفانی استقلال خوزستان در سیرجان/ تساوی شهرآورد بی‌هوادار اما جذاب

آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان

گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان

گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد

گل‌گهر 2-2 استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان 90 دقیقه!

تشکیل پرونده 96 شهید و 120 جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

100 هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا

تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست

ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان

ازپُرآبی رودخانه های خشکیده تا سرریز شدن بندهای خاکی کرمان

بهره برداری از 25 هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان

برنامه ریزی برای تولید نان کامل سبوس‌دار در کرمان

تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود

اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور

آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

امدادرسانی هلال احمر به بیش 1500 نفر متاثر از سیل کرمان

کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج

بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا 48 ساعت آینده

حضور فعال بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان

زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود

اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت

برنامه‌های 20‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان

بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده

پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان

هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان

بارش تگرگ در کرمان